بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / لیست قیمت چای سبز شمال

لیست قیمت چای سبز شمال

قیمت چای سبز بسته به نوع، حجم خرید، ایرانی یا خارجی در بازار متفاوت است. جهت دریافت لیست قیمت چای سبز شمال و سفارش انواع چای شکسته، قلم، ممتاز، سرگل، باروتی به صورت عمده با ما در ارتباط باشید. فروش بهترین چای فله اصل و درجه یک به صورت کیلویی و کلی در مرجع بازرگانی تیدا انجام می گردد.

به دنبال خرید چای سبز خوب و درجه یک هستید؟ آیا می دانید که چای سبز تولید داخلی کیفیت بالایی داشته و قابل رقابت در بازار می باشد؟ قصد خرید کیلویی چای سبز و اطلاع از قیمت روز آنرا دارید؟ آیا با خرید اینترنتی می توان به منابع فروش و تولید چای شمال متصل شد؟

قیمت چای سبز

چای سبز شمال گیلان

منشاء و خواستگاه چای سبز یه کشور چین باز می گردد و می توان از این کشور به عنوان بزرگترین تولید کننده چای سبز در جهان یاد نمود. در ایران در استان گیلان بزرگترین منابع تولید چای با وسعت بسیار وجود داشته و یکی از مهم ترین منابع چای شمال می باشد. چای سبز شمال گیلان از برترین برگ ها طی اکسایش پایین یا حذف این عمل حاصل می شوند و شیوه تولید به شکل ارتدوکس یا سنتی می باشد. توصیه می شود که چای به طور خالص نوشیده شود اما برای طعم دار کردن چای سبز می توان از مواد طبیعی موجود در منزل بهره برد که برخی از آن ها عبارتند از :

  • به لیمو
  • لیمو
  • گل محمدی
  • بهارنارنج
  • بابونه
  • هل
  • زعفران
  • زیره
  • دارچین
  • زنجبیل و…

خصوصیات چای سبز شمال چیست؟

  1. فاقد ماده افزودنی همچون اسانس
  2. به دست آمده از برگ های سبز چای سالم و عاری از سموم
  3. فاقد رایحه
  4. قیمت ارزان تر نسبت به چای سبز خارجی
  5. رنگ دم شده زرد متمایل به سبز
  6. نمونه های برداشت بهاره رنگ روشن و دیگر برداشت ها تیره تر

قیمت چای سبز

خرید چای سبز اصل و درجه یک

برای خرید چای در بازار با توجه به بازار وسیع چای در کشور ما لذا می توان نمونه های متنوعی از چای کیسه ای، فله، بسته بندی به صورت اصل و غیر اصل را مشاهده نمود که انتخاب خرید را برای خریداران دشوار و سخت نموده است. برای خرید چای سبز اصل و درجه یک بهترین پیشنهاد مربوط به چای شمال و تولید داخل است چرا که منابع آن در دسترس قرار داشته و کیفیت چای های تولید شده استاندارد و خالص هستند، ضمن اینکه قیمت چای سبز شمال بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت چای سبز

لیست قیمت چای سبز شمال

اصولا در بازار چای قیمت چای سبز نسبت به نمونه چای سیاه در حد بالاتری قرار دارد. از این رو جهت رفع این مشکل و ارائه قیمت واحد و یکسان از طریق راه های ارتباطی درج شده تلاش نموده ایم تا لیست قیمت واحدی از چای سیاه و سبز را در اختیار متقاضاین قرار دهیم. جهت دریافت قیمت عمده لازم است تا با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. قیمت های درج شده در جدول زیر قیمت چای سبز بهار۹۹ می باشند.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سبز سرگل ایرانی ۸۰۰۰۰
چای سبز ممتاز ایرانی ۷۵۰۰۰
چای سبز شکسته ریز ایرانی ۶۰۰۰۰
چای سبز شکسته درشت ایرانی ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم ایرانی ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم لیزری ایرانی ۷۵۰۰۰

قیمت چای سبز

خرید اینترنتی چای سبز

تولیدکنندگان چای در داخل جهت دسترسی هرچه بهتر محصولات خود علاوه بر راه های سنتی اقدام به راههای آسان تر جهت دسترسی مشتریان به انواع چای نموده اند و با راه اندازی سایت و امکان خرید اینترنتی چای سبب شده اند تا فاصله و مرز بی معنی و بتوان در هر نقطه تنها با یک سرج و ثبت سفارش اقدام به خرید مرغوب ترین چای سنی و اصیل شمال ایرانی نمود. در مرجع چای تیدا قیمت چای سبز و سیاه به شکل ارزان تر و واحدی ارائه و خریداران عمده و جزیی امکان ثبت سفارش از تنوعی از چای فله ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و خاکه و بهترین چای برند همچون چای رفاه لاهیجان را خواهند داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت از طریق سایت اینترنتی چای شمال در …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام