بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / قیمت چای ۳۰ کیلویی (خرید عمده) در نمایندگی چای شمال

قیمت چای ۳۰ کیلویی (خرید عمده) در نمایندگی چای شمال

قیمت چای ۳۰ کیلویی (خرید عمده) در نمایندگی شمال با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در حال عرضه می باشد. مرکز خرید چای شمال به عنوان سایت معتبر و فروش دست اول چای ها گزینه مطلوب جهت تامین کلی انواع چای اصیل، چای باروتی، چای بهاره و… می باشد. برای دریافت قیمت روز چای چه روش هایی پیشنهاد می شود؟

مراکز زیادی را در ایران می توان نام برد که به توزیع چای مشغول می باشند. این مراکز با بهره گیری از روش های فروش مختلف ائم از شیوه سنتی و نوین شرایط انتخاب و خرید را برای مشتریان خود فراهم نموده و تولیداتی را ارائه می دهند که استانداردهای لازم را به جهت رایحه، رنگ و طعم به شکل ۱۰۰% خالص دارا می باشند. هر چقدر چای باکیفیت بالاتر در بازار توزیع شود، مصرف کننده ها با خیال آسوده آن را تهیه نموده و از مزیت های مطلوب آنها همچون کیفیت و سوددهی مناسب بهره می گیرند.

قیمت چای 30 کیلویی

خرید اینترنتی انواع چای شمالی

یکی از راهکار های سریع و کم هزینه که امروزه شرکت های زیادی از آن بهره می گیرند، سایت های اینترنتی است. این مراکز همواره به روز بوده و از این طریق انواع چای درجه یک را راهی بازار خواهند نمود. چای سیاه و چای سبز مهم ترین چای های قابل عرضه در مجموعه ها با توجه به تقاضای بازار می باشند.

با توجه به اینکه سایت ها همواره به روز هستند، دسترسی به آنها بهتر فراهم بوده و افرادی که از این طریق نیاز خود را مطرح می کنند، سعی در کاهش هزینه های مختلف دارند، از این رو عرضه کننده های چای در ایران تولیدات متنوع را از این طریق ارائه داده و با مشتریان خود همکاری خوبی دارند و همواره چای های سفارشی در کیسه های ۱۰، ۲۰ الی ۳۰ کیلویی عرضه شده و قیمت چای ۳۰ کیلویی به صورت عمده محاسبه خواهد شد. چای های قابل عرضه عبارتند از :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای قلمی
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای دستی
  • چای صادراتی
  • بهترین برند چای بسته بندی
  • چای ترش

قیمت چای 30 کیلویی

قیمت چای ۳۰ کیلویی ایرانی (عمده)

یکی از بهترین بسته های مقرون به صرفه جهت خرید عمده کیسه های ۳۰ کیلویی با هزینه حمل آسان تر می باشد که همواره مدنظر خریداران حجم کلی قرار دارد. این چای های طبیعی بر أساس کیفیت دارای رنج قیمت مختلفی هستند و معمولا با توجه به وزین بوده در این کیسه ها قرار می گیرند. چای ممتاز و چای سرگل با توجه سنگین تر بودن دانه ها در صورت ثبت سفارش عمده به صورت کیسه های ۳۰ کیلویی قابل ارسال می باشند.

بازرگانی تیدا به منظور ارائه بهترین نوع چای اقدام به عرضه مستقیم چای از باغات چای و کارخانه ها به سراسر بازار چای ایران نموده که لذ می توان کمترین قیمت را اعلام و همکاری خوبی را با متقاضایان در سطح بازار انجام نمایند. و جهت دریافت قیمت روز چای و مشاوره خرید می توان از کارشناسان و مشاورین آن بهره مند گردید.

قیمت چای 30 کیلویی

فروش چای ۳۰ کیلویی ایرانی

در بازار می توان شاهد فروش انواع چای در بسته بندی های عمده و بزرگ بود. به این ترتیب خریدارانی که خرید عمده داشته و نیاز مشتریان خود را به خوبی می شناسند، سعی در سفارش این بسته بندی ها دارند. چای ۳۰ کیلویی از جمله بهترین محصولاتی ست که به صورت عمده در بازار خرید و فروش شده و مشتریان زیادی آنها را خریداری می کنند. این تولیدات هم مزیت های مطلوبی داشته و هم افرادی که آنها را تهیه می کنند، قیمت روز را مد نظر قرار می دهند.

بی تردید همکاری مراکز فروش چای شمال در فروش انواع چای ۳۰ کیلویی با مشتریان عمده زیاد بوده و نیازشان را همواره مد نظر قرار می دهند از این رو قیمت چای ۳۰ کیلویی نیز با توجه به هدف هزینه های جانبی کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

قیمت چای 30 کیلویی

نمایندگی چای شمال در تهران

یکی از بزرگترین بازارهای ایران به منظور فروش انواع چای در تهران است. در این بازار افراد زیادی را می توان دید که همواره در تلاشند تا بهترین نوع چای را تهیه نموده و از مزیت های موجود آن همچون سوددهی خوب بهره می گیرند.

همانطور که می دانید چای فله ایرانی به صورت کیسه ای عرضه و خریداران مختلف آن را تهیه می کنند. این مصرف کننده ها به کیفیت اهمیت زیادی داشته و از مجموعه های تخصصی خرید خود را صورت می دهند. چنانچه از فعالین عرصه چای بوده و نیازمند تهیه و تامین دست اول چای در تمام شهر های ایران هستید می توانید انواع چای سنتی بهاره، چای صادراتی، چای درجه یک و ۱۰۰% ارگانیک و طبیعی را همراه با ما تجربه نمایید.

نمایندگی چای شمال چه اهدافی را دنبال می نماید؟

  • عرضه و پخش چای شمال در تمام بازار
  • فرهنگ سازی هرچه بهتر و بیشتر چای ایرانی
  • ارائه قیمت های مناسب و ارزان
  • دسترسی مستقیم به بهترین چای اعلای ایرانی
  • معرفی برترین برند چای در بازار
  • کشف بازار های بیشتر جهت صادرات چای ایران
  • حمایت از چایکار و کارخانه داران چای شمال
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام