بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / قیمت چای ممتاز لاهیجان خالص، بهترین گزینه خرید جهت مصرف روزانه

قیمت چای ممتاز لاهیجان خالص، بهترین گزینه خرید جهت مصرف روزانه

قیمت چای ممتاز لاهیجان خالص، و بهترین گزینه خرید جهت مصرف روزانه را با بازار چای شمال در سریع ترین زمان ممکن تجربه نمایید. فروش عمده چای ممتاز و سایر انواع چای های ایرانی را با قیمت کاملا رقابتی به صورت فله و کیلویی در سراسر کشور به صورت مستقیم امکان پذیر گردیده است. فرصت خرید مرغوب ترین چای را از دست ندهید.

همیشه نشان ممتاز دار بودن هر چیز برای خریداران بحثی وسوسه انگیز جهت خرید شناخته شده می باشد. در حوزه چای نیز قضیه در جریان بوده و چای های با نشان ممتاز همیشه قیمت بالاتر و مشتریان بیشتری را با توجه به کیفیت مربوطه دارا هستند. در کشور ما بهترین نمونه چای ها در شهر لاهیجان در حال تولید است و مراکز چایسازی بسیار و باغات چای وسیعی را می توان در این خطه و دیگر نقاط همجوار آن مشاهده نمود.

چای ممتاز لاهیجان

چای ممتاز چه نشانه هایی را دارا می باشد؟

این چای انتخابی از بهترین برگ های گیاه چای است. پیچش دانه های چای در این چای ارجحیت و برتری خاصی به آن بخشیده و دارای طعم تلخ و گس ملایم و همه پسند است که یکی از چای های عالی جهت مصرف روزانه می باشد. انواع بهاره آن رایح بیشتر و چین مربوط به تابستان و پاییز رنگدهی بالاتری را دارا هستند.

  1. وزین بودن
  2. دیردمی
  3. رنگ و طعم ویژه و کاملا طبیعی
  4. قیمت بالاتر از دیگر نشانه های این چای می باشد.

چای ممتاز

تنوع چای ممتاز لاهیجان

قیمت چای ممتاز خالص لاهیجان

خرید بهترین چای ممتاز ایرانی

این چای نیز مانند دیگر چای ها منطقه رشدش می تواند تاثیر بسزایی را در کیفیت و قیمتش داشته باشد. برگ های چای پرورش یافته در ارتفاعات پس از تولید قدرت رنگدهی بالاتری را دارا هستند و در نقطه مقابل برگ های پرورش یافته در نقاط پست و جلگه پس از تبدیل رایحه بیشتری دارند و بهترین نمونه چای ممتاز ایرانی متعلق به چای های فصل بهار می باشند.

قیمت خرید چای ممتاز

لیست قیمت چای ممتاز خالص لاهیجان

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه ممتاز ۲۷۰۰۰
چای سبز ممتاز ۳۰۰۰۰

قیمت چای ممتاز لاهیجان

قیمت چای ممتاز را شاید در دیگر شهر ها و بازار های مختلف با نرخ متفاوتی خریداری نمایید. اما با وجود مراکز فروش اینترنتی چای لاهیجان می توان قیمت واحدی را دریافت و با کمترین هزینه اعلاترین چای خالص ممتاز و دیگر چای ها را در اختیار داشت.

 

قیمت چای ممتاز لاهیجان

قیمت چای ممتاز بسته بندی از انواع برند ایرانی

با توجه به نیاز متقاضیان و وجود سلایق مختلف در بازار شرکت های بسیاری اقدام به بسته بندی چای ممتاز و غیره می نمایند تا بتوانند جوابگوی نیاز تمامی افراد باشند. امروزه بهترین برند های چای و معتبرترین بسته بندی های متنوع و شیک ایرانی همچون چای رفاه، چای تیما، چای غنچه اصیل و… را می توان در قفسه فروشگاه و در حال رقابت با سایر چای های وارداتی مشاهده کرد. اکر نیاز به خرید چای بسته بندی دارید جهت دریافت لیست قیمت کافیست تا درخواست خود را از طریق تماس ارائه و از قیمت ها مطلع و خرید خوبی را تجربه نمایید.

امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام