بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / قیمت چای ممتاز بهاره ایرانی لاهیجان

قیمت چای ممتاز بهاره ایرانی لاهیجان

چای ممتاز ایرانی چرا قیمت بالاتری دارد؟ بهترین انواع چای ممتاز متعلق به لاهیجان و نوع بهاره است که فروش عمده و بالایی را دارا می باشد. خرید اینترنتی چای از بازار چای شمال شرایط بهینه ای را در جهت عرضه اعلاترین چای ها از درب کارخانه فراهم نموده که شما را دعوت به همکاری می نماید.

معرفی چای ممتاز بهاره

چای ممتاز به درجه ای از بالای چای به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالا گفته می شود و به دلیل بالاتر بودن کیفیت برگ های سبز چای چیده شده در فصل بهار و عطر، طعم و رنگ بیشتر با نام چای ممتاز بهاره خوانده می شود که از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد. پیچش دانه چای، وزین بودن و عطر و رایحه خوش از عوامل مهم در تعییت قیمت چای هستند.

چای ممتاز بهاره

چای ممتاز لاهیجان

خصوصیات چای ممتاز مرغوب

  • دیر دم بودن
  • خلوص بالا
  • سلامت و ارگانیک بودن
  • قیمت مناسب
  • عدم استفاده از اسانس

خصوصیت چای ممتاز

اطلاع از قیمت هرکیلو چای ایرانی

چای ها در کارخانه های تولیدی بر أساس نوع برگ، سایز و اندازه چای های حاصله و کیفیت به دست آمده دسته بندی، کارشناسی و قیمت گذاری می شوند. این قیمت ها در سایر شهر ها نیز ثبات نداشته و تحت عواملی همچون، تعداد دست به دست شدن، طی شدن مسافت و بازار منطقه می باشند، اما چنانچه در هر برهه از زمان قصد اطلاع از قیمت و تامین هر یک از چای های بازار داخل و چای صادراتی با قیمت رقابتی را دارید کارشناسان سایت مقابل همراهتان خواهند بود.

قیمت چای ایرانی

چای ممتاز ایرانی را چگونه و از کجا بخرم؟

شاید نگرانی بسیاری به جهت خرید چای ناخالص و تقلبی وجود داشته باشد اما با ایجاد شرایط عالی این مشکل رفع گردیده و هم اینک می توان انواع چای های مورد نظرائم از چای سیاه و چای سبز فله و بسته بندی را مستقیم از مراکز تولید در حجم جزیی و عمده تهیه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام