بازرگانی تیدا
خانه / چای فله / قیمت چای سیاه فله شمال

قیمت چای سیاه فله شمال

قیمت چای سیاه شمال با توجه به ارزان بودن و متقاضیان بالا به صورت فله مورد فروش قرار می گیرد که در کاهش قیمت و سود نهائی تأثیر چشمگیری خواهد داشت. قیمت چای سیاه فله شمال را از کدام مراکز و چگونه دریافت می کنید؟ خرید عمده انواع چای ۲۰ الی ۲۵ کیلویی و ارائه نرخ درب کارخانه یک فرصت ویژه را برای خریداران فراهم نموده است.

قیمت چای سیاه شمال

نوشیدن چای سیاه در یک روز سرد زمستانی، ضمن گرما بخشیدن به وجود شما، می تواند عاملی برای کسب انرژی و دوری از استرس های روزانه باشد. این چای از برگ های سبز چای طی عملیات مختلف در کارخانه حاصل می شود و نوع برگ چیده شده می تواند در کیفیت نهایی چای بسیار تاثیرگذار باشد. با توجه به نوع برگ و درجه بندی های انجام شده در مراحل انتهایی کارخانه لذا شاهد درجه بندی مختلف چای با قیمت های متفاوت در بازار چای می باشیم به طوری که می توان با توجه به بودجه چای مورد دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمود. چای سیاه از جمله کالا های مهم به دلیل تقاضای بالا است که سلامتش باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

امروزه انواع چای را می توان در قفسه فروشگاه ها دید که به نوعی با عطر و طعم مختلف و قدرت رنگدهی بالا در حال فروش هستند اما آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا این محصولات اگر طبیعی هستند پس چرا سریع آماده مصرف می شوند؟ آیا تاکنون به کیفیت این چای ها شک نکرده اید؟

در نواحی خاصی از شمال ایران شرایط کشت و تولید چای وجود دارد و چای های تولید شده در این نقاط به شکلی سنتی و طبیعی در حال ارائه به بازار هستند و قیمت بسیار مناسبی را نیز دارا هستند. فیمت چای سیاه شمال در مقایسه با بسیاری از چای های وارداتی بهتر و ارزان تر بوده و در بازار های مختلف در حال پخش و توزیع می باشد. شناخت نادرست از چای شمال و مخدوش کردن اذهان عمومی طی سال ها نسبت به این چای شاید در روند فروش بالای این چای تاثیر بسیاری داشته و این ذهنیت را در عوام مردم ایجاد نموده که چای ایرانی ضعیف و باکیفیت پایین است غافل از اینکه این چای از چای های سالم دنیا نام داشته و حتی در گران ترین نقاط دنیا در حال فروش می باشد.

قیمت چای سیاه شمال

آزمون ساده تست سلامت چای سیاه شمال در منزل

  • کمی از چای را در فنجان آب سرد و یا گرم ریخته خواهید دید که اگر چای سالم و طبیعی است سریع رنگ پس نمی دهد. (اگر سریع رنگ داد حاوی رنگ است)
  • چای سیاه شمال پس از دم کشیدن در فنجان کاملا شفاف و زلال است.
  • چای خالص سیاه شمال تا ساعت ها خصلت خود را حفظ نموده و برجداره فنجان نمی نشیند.
  • اگر مشتی از آن را در دست داشته و در آن هوا بدمید خواهید دید که رایحه کاملا طبیعی و به دور از ادکلن دارد.
  • اگر چای حاوی اسانس و رنگ باشد شما لایه ای از چربی بر روی فنجان حاوی چای مشاهده خواهید نمود.

قیمت چای سیاه شمال

خاصیت نوشیدن چای سیاه خالص شمال

  • رفع خستگی
  • رقیق کردن خون و پیشگیری از سکته
  • بهبود التهابات
  • رفع خواب آلودگی
  • رفع استرس
  • بالا بردن قدرت تمرکز و قوای ذهن
  • مبارزه با وبروس ها
  • بهبود آلرژی
  • کارا در کاهش وزن
  • مراقبت از کبد
  • کاهش روند بیماری آلزایمر
  • پیشگیری از پارکینسون
  • پیشگیری از رشد سلول های سرطانی
  • سلامت استخوان ها
  • هضم بهتر غذا

 

قیمت چای سیاه شمال

چرا چای شمال تلخ است؟

شاید این یکی از دغدغه های اساسی شما در زمینه چای های شمال باشد، اما لازم است بدانید که عملیات فرآوری و حذف تلخی و گسی به دلیل عدم دستکاری و افزودن اسانس در چای های اصیل شمال لذا این خاصیت را با خود به همراه دارند که همین دو فاکتور خاصیت بالایی را در چای طبیعی و سالم به همراه دارند اما در نقطه مقابل در بسیاری از چای های وارداتی با حذف تلخی و گسی از طریق افزودن اسانس شما احساس شیرینی خاصی را در چای ها مشاهده خواهید نمود.

راه های آسانی برای شما که شاید این طعم را دوست نداشته باشید اما قصد مصرف چای خالص را دارید وجود دارد مخلوط کردن این چای با چای ترش، چای سبز، بهارنارنج، به لیمو، زنجبیل، دارچین و… که بر خواص چای نیز می افزایند. شما با ابتکار در منزل می توانید با این چای مرغوب دمنوش هایی با خاصیت بالا برای خود بسازید.

چای فله را چگونه نگهداری کنم که تغییری در آن احساس نشود؟

برای نگهداری هرچه بهتر چای فله و عدم آلودگی آن ها بهتر است تا آن ها را در ظروف در دار به دور از نور، حرارت و رطوبت نگهداری کنید تا عطر و بوی چای به خوبی حفظ شود. شما در این صورت می توانید طول مدت چای را افزایش داده و تا مدت ۱۸ ماه الی ۲ سال آن را مورد مصرف قرار دهید.

قیمت چای سیاه

خرید چای سیاه شمال

از آنجا که این چای از جمله بهترین انواع چای موجود در بازار است و هم اکنون مشتریان بسیاری را دارا می باشد. برآن شدیم تا فروش عمده و جزیی آن را برای متقاضیان در سطح کشور فراهم نماییم. خرید انواع چای سیاه فله شمال و بهترین مارک چای از طریق مجموعه فراهم گردیده و قیمت چای سیاه شمال به صورت واحد و یکسان در سطح کشور در حال ارائه است تا بتوانید این چای اعلای ایرانی را در اختیار داشته و از نوشیدنش نهایت لذت را ببرید. خرید اینترنتی و آنلاین مزیت :

  • سرعت سریع در جابه جایی
  • نرخ کمتر
  • کیفیت بیشتر
  • و تضمین چای ها را برای خریداران به ارمغان داده است.

صادرات چای سیاه فله درجه یک

انواع چای سیاه صادراتی ایرانی اهمیت بسیاری را به جهت صادرات به کشور های مختلف  دارا هستند. در این چای ها می توان تنوع کیفیتی و رنج قیمتی مختلفی را شاهد بود. با توجه به نوع درخواست کشور هدف و شناخت بازار این چای ها می توانند از درجه یک تا ضعیف دسته بندی گردند. چای سیاه بیشترین تقاضای صادرات را از کشور ما داراست و قیمت چای سیاه شمال با توجه به مراکز متعدد تولید و جابه جای فله ای در بخش صادرات کاملا ارزان تر و مقرون به صرفه خواهد بود چون حجم بالایی را شامل شده و نهایت صرفه مالی را برای فعالین این بخش به دنبال خواهد داشت.

قیمت چای سیاه شمال

قیمت چای سیاه فله شمال

قیمت یکی از فاکتور های مهم در زمان خرید هر کالایی است. اما در کنار قیمت چای سیاه شمال مسأله ای که وجود دارد مربوط به انتخاب یک چای مناسب خواهد بود که برخی بنا به تجربه و سلیقه فردی خود چای را به صورت بسته بندی و برخی فله ای می پسندند، اما مزیت های متعددی را می توان در خصوص خرید چای فله شمال بیان نمود که مهم ترین آن ها تضمین کیفیت به همراه کاهش قیمت خواهد بود.

از همین رو در جهت کاهش هزینه های خرید خود، می توانید چای فله شمال را انتخاب نموده که در انواع نمونه های سیاه و سبز (چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه) ارائه می شوند. مراکز فعال و متعددی در شمال ایران در این زمینه فعال می باشند که می توانند همواره شما را از بهترین قیمت روز بازار چای با ارائه لیست قیمت مطلع سازند.

فروش چای سیاه سنتی فله شمال

چای سیاه در شمال ایران به شکل ارتدوکس یا سنتی تولید می شود و در آن از هیج محرکی استفاده نمی گردد، لذا این چای با اسم چای سنتی نیز نامگذاری گردیده که این طبیعی بودن و خلوص بالایش بر خاص و ویژه بودنش افزوده است. چون مبادلات فله ای چای در بازار شمال رایج است، فروش چای سیاه سنتی فله شمال شامل بخش داخلی و خارجی می شود که همین امر سبب شده تا سالانه میزبان بسیاری از مهمانان خارجی طالب چای شمال باشیم که به جهت تامین این چای راهی نقاط شمالی می شوند و با تهیه قیمت چای سیاه شمال به صورت ارزان تر آن را راهی مقصد خود می نمایند.

بهترین قیمت چای سیاه شمال را می توان از نمایندگی و مرجع تخصصی چای در نواحی شمال ایران جستجو نمود زیرا با توجه به در ارتباط بودن با مراکز تولید منصفانه ترین  قیمت ها را ارائه می نمایند و سطح کیفی چای از این مراکز کاملا تضمینی و با خلوص بالا خواهد بود.

قیمت چای سیاه

مراحل مهم و تاثیرگذار در روند تعیین قیمت چای سیاه شمال

  • نوع برگ برداشت شده و مورد مصرف در روند تولید
  • نوع چای حاصل از تولید و درجه بندی آن
  • میزان محصول به دست آمده در طی هر برداشت
  • میزان دست چرخیدن
  • حجم سفارشات عمده و یا جزیی
  • فله بودن چای و یا برند بودن آن
  • عرضه و تقاضای بازار

قیمت چای سیاه شمال بهاره ۹۸

قیمت چای سیاه درج شده به نرخ مصرف کننده بوده و جهت دریافت قیمت عمده و روز ارتباط با کارشناسان واحد فروش بخش چای شمال می باشد.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل بهاره ۶۰۰۰۰
چای سیاه ممتاز بهاره ۵۰۰۰۰
چای سیاه شکسته بهاره ۴۰۰۰۰
چای سیاه قلم با چوب بهاره ۳۵۰۰۰
چای سیاه قلم بدون چوب بهاره ۴۵۰۰۰

مدت زمان ارسال سفارشات عمده و جزیی چای:

پس از دریافت و ثبت سفارشات و انجام امور مربوطه، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد شامل ۱ الی ۷ روز بسته به نوع ارسال از طریق مجموعه هایی همچون پست، باربری، تیپاکس و اتوبوس خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای فله

فروش عمده بهترین چای فله لاهیجان

چای فله ای در ایران به صورت کاملا خالص و قیمت بسیار مناسب به بازار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام