بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / قیمت چای سیاه طبیعی شمال در تهران

قیمت چای سیاه طبیعی شمال در تهران

قیمت چای سیاه طبیعی شمال در تهران و دیگر شهر های ایران چند است؟ چای سیاه شمال از جمله چای های طبیعی و اصل بوده که فروش عمده و فله ای آن در کشور ما رواج بیشتری دارد. جهت اطلاع از قیمت عمده و جزیی انواع چای درجه یک مرکز خرید چای ایرانی بزرگترین مرجع تخصصی چای همراه شما می باشد.

چای سیاه

چای سیاه را می توان پادشاه نوشیدنی های گرم در دنیا دانست که، عطر، طعم و رنگ مطبوع و دلچسب داشته و طبع گرم آن سبب شده تا به طور روزانه توسط افراد مصرف و حجم معاملات بالایی را در بین سایر انواع چای ها به خود اختصاص دهد. در ایران تنها در شمال ایران گیاه چای قابلیت کاشت و تولید را دارا می باشد. چای ها در این نقاط به شکل کاملا طبیعی مسیر رشد و تهیه در کارخانه را سپری می نمایند و قیمت سرنوشت ساز چای در مرحله انتهایی چایسازی انجام می پذیرد.

قیمت چای سیاه با توجه به در دسترس بودن بسیار مناسب و ارزان است و تجارت چای سیاه بخش قابل توجهی را در دنیا دارد. به لحاظ تنوع نیز این چای در انواع مختلف در حال عرضه بوده و سلایق و ذائقه های متنوعی را تحت پوشش قرار می دهد. هم اینک چای سیاه ایرانی در حال عرضه به صورت :

  • چای سیاه فله
  • چای سیاه بسته بندی  (برند)
  • چای سیاه کیسه ای (تی بگ) می باشد.

برند های بسیاری در کشور ما علی الخصوص در نقاط چایخیز به تولید و فرآوری چای مشغول هستند و بیشترین مراکز تولید را می توان در استان گیلان با بیشترین حجم کارخانه های چایسازی شاهد بود. چای لاهیجان در این میان برای خریداران اهمیت بیشتری داشته و قیمت چای سیاه و سبز را می توان در رنج قیمت های کاملا رقابتی در این شهر جستجو نمود.

 

قیمت چای سیاه

تنوع چای سیاه شمال

  • سرگل (زرین)
  • ممتاز
  • شکسته ۱
  • شکسته ۲
  • شکسته ۳
  • قلم ساده
  • قلم بدون چوب ریز
  • قلم بدون چوب درشت
  • باروتی گرانولی
  • باروتی ریز
  • خاکه

خصوصیات چای سیاه طبیعی شمال

از آنجا که چای شمال به شکل کاملا طبیعی پرورش داده می شود لذا، دارای خصلت :

  • دیر دم بودن
  • خواص فراوان
  • رایحه و رنگ دلپذیر
  • شفافیت
  • حفظ خصوصیات چای
  • دارای استاندارد های لازمه می باشد.

چای سیاه شمال

چرا چای شمال به چای طبیعی معروفیت دارد؟

شرایط جوی و اقلیمی حاکم در شمال ایران یک مزیت عالی رشدی را برای گیاه چای فراهم نموده تا با گذراندن زمستان زیر صفر درجه شاهد هجوم هیچ آفتی در باغات چای نباشیم و در نتیجه این گیاه دور از آفت کش ها و سموم شیمیایی پرورش می یابد. در مرحله تولید چای در کاخانه های چایسازی شمال هیچ محرک رنگ و افزودنی غیر مجازی به چای اضافه نمی گردد، در نتیجه چای حاصله کاملا طبیعی و خالص بوده و می توان با خیالی آسوده از این چای خریداری و مصرف نمود. قطعا اگر از مصرف کنندگان چای خارجی هستید شاید در نظر اول به دلیل تلخی و گسی چای طبیعی برایتان سخت باشد اما مصرف چند باره آن شما را قانع نموده و قطعا نتایج مطلوبی را با نوشیدنش کسب خواهید نمود.

قیمت چای سیاه

عوامل تعیین کننده قیمت چای سیاه شمال

  • عوامل جوی منطقه جهت رشد خوب چای
  • نوع درجه برگ انتخابی
  • نحوه حمل صحیح برگ چای تا مراکز چایسازی
  • شیوه تولید در کارخانه
  • کیفیت چای به دست آمده
  • بعد مسافت تا بازار هدف
  • میزان دست چرخیدن چای
  • میزان عرضه و تقاضا
  • نوسانات ارزی موجود در کشور

پخش عمده چای فله طبیعی شمال

چای شمال متقاضیان بسیاری را در زمینه چای فله دارا است. مشاهده این چای و ارزیابی آن از طریق عینی در بین بسیاری محبوبیت دارد. چای سنتی سیاه فله شمال همیشه طرفداران بالایی دارد چه در بخش بازار داخلی و چه صادرات چای ایران. پخش عمده چای فله طبیعی شمال در درجه بندی های مختلف از چای سرگل و چای ممتاز تا چای خاکه با توجه به حجم سفارشات دریافتی در سطح تهران و کشور در حال انجام می باشد و شبکه حمل و نقل باربری، پست، تیپاکس و اتوبوسرانی در حمل سریع محصولات چای شمال در حال حاضر به خوبی فعالیت دارند.

قیمت چای سیاه

مرکز خرید و فروش چای سیاه شمال در تهران

کلان شهر های بزرگ با توجه به داشتن جمعیت بالا همیشه از جمله نقاط اهداف بسیاری از پخش کنندگان چای و تولیدکنندگان می باشند تا بتوانند محصولات متنوع خود را به خوبی در این نقاط عرضه نمایند. تهران، مشهد، اصفهان، شیراز از جمله نقاط قابل توجه در ایران هستند که توجه به پخش و توزیع به موقع و فراهم آوردن نیاز مشتریان در این نقاط می تواند منجر به شناخت بیشتر و در نتیجه فروش بالاتر گردد.

مرکز خرید و فروش چای شمال از طریق اینترنتی توانسته اقدام به توزیع مستقیم چای در تهران و دیگر شهر ها نماید که قیمت چای سیاه و چای سبز طبیعی در این حالت بسیار مقرون به صرفه تر بوده و بستر اعتماد خوبی را به لحاظ تضمینی بودن چای و ارسال مستقیمش فراهم نموده است. اگر به دنبال قیمت چای سیاه طبیعی شمال در تهران و سایر نقاط کشور هستید نرخ های واحد و روز را از طریق مجموعه و مرکز مقابل در اختیار داشته باشید.

تامین چای سیاه طبیعی شمال به قیمت درب کارخانه

اهمیت به کیفیت و قیمت در بین خریداران مختلف متفاوت است. برخی چای ارزان قیمت و برخی چای باکیفیت و مرغوب و برخی هم چای قیمت مناسب و کیفیت عالی را می خواهند، رعایت به حقوق خریدار می تواند در این بخش منجر به کسب رضایت مشتری و منفعت دوطرفه گردد.

بسیاری از شرکت ها و خریداران عمده چای نیاز به تامین دست اول چای به دلیل تمام شدن قیمت ارزان تر دارند. امروزه چای سیاه در صنایع مختلف ائم از آرایشی، بهداشتی، غذایی، کود، رنگرزی و… کاربرد بسیار دارد بنابراین تهیه و تامین اولیه آن می تواند یکی از ارکان و پایه های این بخش ها باشد. تامین چای سیاه طبیعی شمال به قیمت درب کارخانه یک فرصت استثنایی و ایده آلی را پیش روی خریداران عمده چای قرار داده تا بدین وسیله چای اصل و کیفیت مورد دلخواه خود را تهیه نمایند. وجود این مراکز سبب شده تا در تمام سال چای مرغوب و درجه یک عرضه شده و بتوان با خیالی آسوده از آن خریداری نمود.

قیمت چای سیاه

خرید چای سیاه ممتاز شمال

چای ممتاز سیاه شمال از جمله چای های پرفروش و قابل برداشت در سه چین بهاره، تابستانه و پاییزه است که بسیار مود توجه قرار دارد. این چای به لحاظ قدرت رنگ، عطر و طعم در حد بالایی قرار داشته و از گذشته تا امروز جایگاه خوبی را در بین متقاضیان دارا است و در لیست خرید اکثر خریداران عمده و جزیی مشاهده می گردد. این چای پیش خاصی را دارد و نمونه آن را نمی توان در سایر انواع چای سیاه دید که سبب وجه تمایز این چای با سایر چای ها گردیده است. طعم تلخ و گس از دیگر خصوصیات این چای اعلا و سنتی شمال است. خرید نمونه بهاره چای ممتاز بالاترین کیفیت را دارا می باشد و یک چای عالی برای تمامی ارگان ها، مصارف خانگی، مغازه ها و فروشگاه ها می باشد. قیمت چای سیاه ممتاز شمال با توجه به کیفیت بسیار مناسب و در رنج ایده آلی قرار دارد.

قیمت چای سیاه عمده و کیلویی

شاید برای بسیاری از شما پیش آمده که نیاز به اطلاع از قیمت چای را داشته اید، در این مواقع چه کرده اید؟ آیا برای مطلع شدن به بازار و گشت و گذار در آن پرداخته اید؟ بازار چای شمال با هدف گسترش مصرف انواع چای ایرانی و ارائه قیمت واحد در سراسر کشور آغاز به کار نموده و شما می توانید در هر زمان از سال با دریافت لیست قیمت چای سیاه و چای سبز شمال و با آگاهی بیشتر چای خود را انتخاب و سفارشات خود را با کارشناسان سایت جهت خرید در میان بگذارید تا بهترین چای طبیعی و خالص شمال را در اختیار داشته باشید.

قیمت چای سیاه

قیمت چای سیاه طبیعی شمال در تهران

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سرگل سیاه شمال ۶۰۰۰۰
چای ممتاز سیاه شمال ۵۰۰۰۰
چای شکسته سیاه شمال ۴۰۰۰۰
چای قلم با چوب سیاه شمال ۳۵۰۰۰
چای قلم بدون چوب سیاه شمال ۴۵۰۰۰

قیمت عمده چای به دلیل نوسانات و تغییر فصل برداشت در سایت قرار داده نشده اند، اما مشاورین و کارشناسان سایت همواره آماده ارائه خدمات و لیست قیمت واحد انواع چای به شما عزیزان می باشند تا خرید خوب و آگاهانه ای را در هر زمان انجام نمایید.

قیمت چای سیاه

نکاتی مهم در جهت خرید و نگهداری چای سیاه شمال

  1. چای خریداری شده را ترجیحا از مراکز معتبر خریداری نمایید.
  2. دانه های چای وزین باشند نه پر و سبک چون هرچه چای وزین تر کیفیت و قیمت بیشتر و هرچه سبک تر کیفیت پایین و قیمت ارزان تر را دارا است.
  3. با لمس چای احساس کنید که چای تیز و برنده است نه نرم و لطیف
  4. رنگ ظاهر چای سیاه متمایل به قهوه ای باشد نه یکدست مشکی
  5. حتما در چای حتی مقدار اندک ساقه قابل رویت باشد.
  6. رایحه چای کاملا طبیعی و مطبوع باشد نه اسانسی و چیزی شبیه ادکلن
  7. برای حفظ کیفیت چای حتما در ظرف های دربسته به دور از نور، حرارت و دما نگهداری شوند.
  8. با رعایت و صحیح نکات نگهداری چای می توان آن را به مدت ۲ سال بدون تغییر نگهداری نمود.
  9. میزان کمی از چای را در فنجان آب سرد بریزید نباید سریع رنگ پس دهد.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام