بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / قیمت چای سیاه شکسته ممتاز زرین

قیمت چای سیاه شکسته ممتاز زرین

چای سیاه شکسته چیست؟ قیمت چای سیاه شکسته ممتاز زرین بهار چند است؟ خرید اینترنتی چای سیاه شکسته را در کنار دیگر انواع چای طبیعی از طریق فروشگاه آنلاین چای شمال انجام نمایید و لازم به ذکر است که فروش چای در بازار چای ایران بدون محدودیت عمده و کیلویی و از مرغوب ترین چای برداشت بهاره لاهیجان انجام می گردد.

از خریداران کدام چای هستید؟ آیا قیمت چای برایتان حائز اهمیت است؟ آیا کیفیت چای را مدنظر دارید؟ آیا قصد خرید یک چای خوب با رایحه و رنگ و طعمی طبیعی را دارید پس در ادامه مبحث با ما همراه شوید.

چای سیاه شکسته

چای سیاه شکسته چیست؟

این چای در رده چهارم جدول بعد چای سرگل و ممتاز و قلم قرار دارد و از لحاظ سایز بین دو چای ممتاز و چای قلم قرار دارد. بدون شکل بوده و یک چای اقتصادی و عالی به جهت مصرف روزمره برشمرده می شود. امکان تولید این چای در ۳ زمان بهار، تابستان و پاییز وجود دارد و در شمال ایران در گیلان بهترین انواع چای سیاه شکسته در حال تولید می باشد.

چای سیاه شکسته

خواص چای سیاه شکسته

  • ضد کلسترول
  • هضم راحت غذا
  • عدم سوزش معده
  • رفع التهاب گلو و سرما خوردگی
  • نشاط بخش
  • رفع استرس و خستگی
  • کاهش غلظت خون
  • محافظت از کبد

چای سیاه شکسته ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

  1. چای میان رده
  2. مدت زمان دم کشی کوتاه
  3. رایحه خوب
  4. رنگدهی مطلوب
  5. مزه ای تلخ و گس کم
  6. قیمت مناسب
  7. دارای تنوع در رده بندی

چای سیاه شکسته

قیمت چای سیاه شکسته ممتاز زرین بهار

نمونه ای از چای سیاه شکسته با نام چای سیاه شکسته ممتاز زرین بهار در ابتدای بهار حاصل می گردد که کیفیت بسیار بالایی را در این خانواده دارا است و ارزش قیمتی آن از دیگر چای ها بالاتر است. این چای از برگ های ابتدایی و بالایی چای حاصل و در نتیجه بیشترین خاصیت و کیفیت را در خود نهان دارد. قیمت چای سیاه ممتاز زرین بهار در سال ۱۴۰۰ عمده ۱۰۰ و جزیی هر کیلو ۱۳۰ هزار تومان تعیین و به فروش رسیده است.

خرید چای سیاه شکسته در سراسر کشور

از آنجا که چای مصرف بالایی را برای خانوار های ایرانی دارا است لذا یک چای خوب با قیمت مناسب و کیفیت بالا مدنظر قرار داشته که در این میان چای سیاه شکسته با داشتن رایحه و رنگ عالی مدنظر قرار داشته و یک چای خوب و مناسب جهت مصرف روزمره می باشد. برای ثبت سفارش خرید بهترین انواع چای بهاره با رایحه بالا و مرغوب ترین چای تابستان و پاییز با رنگدهی عالی می توانید در هر زمان با کارشناسان واحد فروش مجموعه چای شمال در ارتباط تا چای سنتی و اصیل ایرانی را از شهر چای ایران لاهیجان بصورت مستقیم دریافت نمایید.

چای سیاه شکسته

مرکز پخش عمده چای شکسته در بازار

بسیاری از فعالین عرصه چای جهت فعالیت در بازار نیازمند تهیه و تامین چای در تنوعی از کیفیت و رنج قیمت مناسب می باشند لذا چای شمال علی الخصوص چای گیلان با وجود مراکز فعال بسیار در این زمینه از گزینه های پیشنهادی خرید بوده تا علاوه بر ارائه کیفیت خوب بتوانید حاشیه سود مناسبی را نیز دریافت نمایید. مرکز پخش عمده چای شمال در بازار عرضه انواع چای سیاه و چای سبز درجه یک را انجام و تنها با ثبت سفارش خود می توانید در سریع ترین زمان حجم سفارشی خود از چای را دب منزل و محل کار خود تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی چای از فروشگاه آنلاین چای شمال

یکی از فرصت های خوب و عالی برای متقاضیان چای، خرید چای از طریق اینترنتی و ارتباط نزدیک با واحد های اصلی فروش چای می باشد و در این مراکز بهترین چای با تنوع در کیفیت بصورت فله و بسته بندی عرضه می گردند و این امکان فراهم گردیده تا چای کیلویی و عمده را بتوان بدون کاستی سفارش نمود و چای تولید تازه سال را در سریع ترین زمان دریافت نمود. فروشگاه آنلاین پیش رو مرغوب ترین انواع چای سیاه شکسته، قلم، باروتی و … را در کنار چای سبز اصیل ایرانی عرضه نموده و امکان ثبت سفارش از نمونه های مختلف وجود خواهد داشت ضمن اینکه قیمت ارزان تری را پرداخت خواهید نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی را در مجموعه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام