بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / قیمت چای سرگل لاهیجان بهترین چای ایرانی در بازار

قیمت چای سرگل لاهیجان بهترین چای ایرانی در بازار

قیمت چای سرگل لاهیجان بهترین چای ایرانی در بازار چند است؟ چگونه به چای سرگل خالص و اصل دسترسی پیدا کنم؟ آیا تمایل دارید تا خرید و فروش بهترین انواع چای سنتی شمال و چای دستی لاهیجان را مستقیم از این نقاط تجربه نمایید؟ با ما همراه باشید.

میزان بالا و گسترده مصرف چای در کشور ما ایران باعث شده تا عرضه انواع و اقسام چای چه وارداتی و چه تولید داخل در بازار افزایش چشم گیری داشته باشد. استان گیلان یکی از مهم ترین مراکز تولید چای در ایران محسوب می گردد که مرکز و پایتخت تولید آن شهر لاهیجان می باشد. چای ها به تناسب زمان برداشت، شیوه جداسازی و درجه بندی و شکل ظاهری و شیوه تولید اقسام گوناگونی پیدا می کنند که یکی از معروف ترین اقسام آن چای سرگل (زرین یا سرچین) می باشد که قیمت چای سرگل لاهیجان بر مبنای کیفیتی که دارا است اندکی بالاتر از چای ممتاز می باشد.

چای سرگل

چای سرگل لاهیجان چگونه چایی بوده و چه مشخصات بارزی دارد؟

چای سرگل بهاره لاهیجان یکی از چای هایی است که که از نظر شکل، طعم و رنگ با دیگر چای ها تفاوت دارد. این چای تنها در فصل بهار برداشت می شود و دارای ظاهری پیچیده شکل و طعمی تلخ و گس است. چای سرگل شامل برگ هایی است که در بالاترین قسمت گیاه چای رشد یافته و جوان ترین برگ های گیاه چای با نام یک غنچه میانی و دوبرگ پس از آن می باشند. چای سرگل لاهیجان به لحاظ کیفیت عطر و طعم چای و رنگ طبیعی، درجه بالایی از کیفیت و مرغوبیت قرار دارد و بهترین چای ایرانی از نقطه نظر طبیعی بودن و خالص بودنش و سطح کیفیت بالایش می باشد.

مشخصات اصلی چای سرگل

  • در خوشرنگی و خوش طعمی بسیار شهرت دارد
  • رنگ این چای عالی
  • طعم آن تلخ تر و مزه آن نیز گس تر است
  • دیر دم
  • از نظر رایحه و سطح کیفی ۱۰ الی ۲۰ درصد نسبت به چای پاییزه و تابستانه ارزش بالاتری دارد.
  • زر دار بودن این نمونه چای
  • قیمت بالاتر از سایر درجه بندی ها

قیمت چای سرگل لاهیجان

چرا چای سرگل ایرانی؟

طعم تازه ی چای یکی از نکات مهمی است که برای بسیاری از افراد مهم می باشد. چای سرگل ایرانی نه تنها بلافاصله بعد از دم کشیدن، بلکه ساعت ها بعد از آن نیز طعم مطبوع و تازگی خود را حفظ می کند. چنانچه در طول روز زیاد چای می نوشید و نمی خواهید مجبور باشید هربار چای دم کشیده ی قبلی را دور بریزید و چای جدید آماده کنید لذا می توانید با خارج کردن برگ های دم کشیده شده ی چای، ساعت ها بعد هم از همان طعم تازه ی اولیه لذت برده و نوش جان کنید، همچنین حالت شفاف و زلال دم کرده تمام چای های ایرانی از ویژگی های خلوص بالای آن ها می باشد.

چرا اغلب مردم چای سیاه سرگل را می پسندند؟

بعد نوشیدن چای آن هم چای سیاه طبیعی حتما همه شما احساس خوشایند رفع خستگی، بهبود سردرد و شادابی را تجربه کرده اید و رنگ و طعم بی نظیر این چای بر محبوبیتش دو چندان می افزاید. آیا می دانستید که به طور کل چای سیاه حاوی ۵۰-۹۰ میلی گرم کافئین در هر فنجان است این نوشیدنی با کاهش سطح هورمون استرس کورتیزول تمرکز فرد را بیشتر می نماید. شاید بهتر است بدانید که چای سرگل سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و به عنوان یک چای ایرانی درجه یک و باکیفیت برای مصرف روزانه توصیه می شود و با توجه به قیمت چای سرگل لاهیجان که بسیار مناسب تر از چای های خارجی است متقاضیانش امروزه آن را ترجیح و بهای خوبی را برایش می پردازند.

قیمت چای سرگل لاهیجان

قیمت چای سرگل لاهیجان بهترین چای ایرانی در بازار چند است؟

با افزایش سطح آگاهی مردم، و تمایل جامعه به سمت محصولات سالم و ارگانیک و آمار موجود از حجم تقاضای بالای خرید شاهد آن هستیم که روز به روز تمایل مردم به استقبال از چای سنتی ایرانی (چای شمال) در حال افزایش است. از میان انواع چای ایرانی موجود در بازار توجه ویژه ای به سمت چای سرگل لاهیجان وجود دارد.

با توجه به حجم تقاضا اما قیمت چای سرگل لاهیجان جزء دسته چای های گران ایرانی محسوب می شود که بر اساس آمار در سال ۹۸ قیمت هر کیلو از این چای جزیی ۶۰ هزار توان از سمت مراکز اصلی تولید بوده و در بازار تا حدود ۱۰۰ هزار تومان جزیی نیز به فروش رسیده است. قیمت عمده این چای نیز از سمت مراکز تولید چیزی حدود ۴۵ الی ۴۷ هزار تومان از نوع بسیار مرغوب بوده است که با توجه افزایش قیمت خرید برگ سبز چای در سال ۹۹ پیشبینی افزایش قیمت چای سرگل لاهیجان و سایر انواع چای ایرانی را خواهیم داشت. پارامترهای مختلفی نظیر:

  1. سال تولید چای
  2. واسطه ها
  3. میزان محصول به دست آمده
  4. حجم خرید
  5. منطقه تولید چای
  6. میزان تقاضای بازار
  7. هزینه های جانبی همانند هزینه راه (حمل) در قیمت چای تاثیرگذار خواهند بود.

چای سرگل لاهیجان

چگونه به چای سرگل خالص و اصل دسترسی پیدا کنم؟

شناخت چای و انتخاب آن در میان انبوهی از چای ها شاید کار بسی سخت و دشوار برای بسیاری باشد. مجموعه بازرگانی چای تیدا (مرجع تخصیی چای شمال) توانسته با حذف واسطه ها، قیمت چای سرگل لاهیجان و دیگر چای خالص نواحی شمالی را کاهش و آن را به دلیل ارسال مستقیم با بهترین کیفیت در سراسر کشور عرضه نماید. کارشناسان مجموعه پیش رو در زمینه مشاوره، عرضه چای اصل و طبیعی و ۱۰۰% خالص همواره در کنارتان بوده و حتی در زمینه صادرات چای نیز می توانید از خدمات و تامین چای صادراتی در حجم مورد نظر بهره مند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام