بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان در سال ۹۹ چند است؟ برای خرید چای خوب چه معیار هایی را در سر می پرورانید؟ فروش عمده و جزیی مرغوب ترین چای دست ساز اصل و بهترین انواع چای بهاره سیاه و سبز را به قیمت رقابتی در بازار ایران تجربه نمایید.

زیبایی باغات چای هیچوقت تمامی ندارد از بهار گرفته و رویش برگ های جوان تا پاییز گل دادن و بذر دهی چای و زمستان پوششی مملو از برف بر روی گیاه چای و زیبایی های منحصر به فرد آن تمامی این عوامل سبب شده تا چای مرغوب و متنوع به لحاظ رایحه و رنگ را در تمام فصل به غیر از زمستان که امکان برداشت وجود ندارد شاهد باشیم.
استان گیلان بزرگترین منابع تولید چای داخله را داراست و از شهر های چیاخیز و محبوب آن می توان به :

  • لاهیجان
  • لنگرود
  • املش
  • آستانه
  • رودسر
  • املش
  • چابکسر
  • کلاچای
  • سیاهکل
  • شفت
  • فومن
  • صومعه سرا اشاره کرد.

چای سرگل بهاره لاهجان

چای سرگل بهاره چیست و چه مشخصه هایی دارد؟

آغاز برداشت برگ سبز از باغ های چای اکر شرایط فراهم باشد در اردیبهشت ماه آغاز گشته و چیدن جوان ترین برگ های حاوی یک غنچه و دو برگ سبب ایجاد یک چای خوش رایحه با نام چای سرگل بهاره می گردد که در نوع خود وصف ناپذیر و از عطر و رنگ و مزه دلنشین چیزی کم ندارد از این رو قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان با شناخته تر بودن بالاتر از سایر نمونه چای های بهاره بوده و بسیار مورد توجه خریداران عمده ای و حتی مصرف کنندگان خانگی و نهایی قرار دارد.

چرا همواره چای سیاه سرگل بهاره بیش از دیگر نمونه ها مورد توجه قرار دارد؟

از آنجا که چای سیاه بیشترین مزه و طعم و رنگدهی عالی را دارا است در بازار ایران بیش از چای سبز که رنگ و مزه خاصی را برای فرد القاء ننموده مورد توجه قرار دارد. اکسید شدن برگ ها سبب ایجاد تغییر رنگ در برگ ها و سیاه شدن و تراوش رایحه از چای می نماید از این رو در میان چای سرگل بهاره سیاه و سبز همواره نوع چای سیاه سنتی بیش از پیش مورد توجه قرار دارد.

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان چند است؟

با توجه به عرضه مستقیم چای از لاهیجان لذا قیمت های ارائه شده پایین تر قیمت بازار و کاملا رقابتی می باشند. در سال ۹۹ با آغاز برداشت و تولید چای و افزایش قیمت خرید برگ سبز برآورد قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان عمده ای ۶۵ هزار تومان و جزیی آن هر کیلو ۸۰ هزار تومان در مرجع خرید و فروش چای شمال (بازرگانی تیدا) می باشد. برای دریافت نرخ به روز شده انواع چای درجه یک و اصیل می توانید با ارتباط با کارشناسان واحد فروش اقدام نموده تا علاه بر قیمت کیفیت های عالی را تجربه نمایید.

فروش چای لاهیجان در تهران

چنانچه فروشگاه، مغازه و از عوامل فعال حوزه چای در تهران هستید می توانید بهترین نمونه از چای طبیعی و ارگانیک سیاه و سبز بهاره را به شکل متنوع و فله یا بسته بندی شده از طریق این مرکز فعال تهیه و تامین نمایید. به دلیل ارسال مستقیم چای لاهیجان تمامی چای ها تضمینی و سطح کیفیت بالا و قابل رقابتی داشته و گزینه مطلوب و عالی جهت کسب سود مناسب، افزایش رضایت مشتری و در نتیجه بالارفتن سطح تقاضای خرید خواهد شد و می توان قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان و سایر انواع چای را بهتر و ارزان تر به مشتریان نهایی عرضه نمود.

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

فروش عمده چای سرگل بهاره لاهیجان

یکی از موقعیت های سودآور برای فعالین عرصه چای خرید و فروش عمده چای است چرا که در این صورت قیمت ها پایین تر محاسبه و در نتیجه حاشیه سود بهتری را به همراه خواهد داشت. قیمت عمده چای سرگل بهاره لاهیجان و خرید کلی آن توسط مراکز و مراجع فعال فروش چای در گیلان در حال انجام بوده و شیوه خرید سنتی و اینترنتی در حال رقابت و در طی این سال ها خرید اینترنتی چای و فروش آنلاین چای ها روند رو به رشد تر و بهتری را طی نموده و رضایت مشتریان از این شیوه به جهت دریافت اجناس مرغوب تر به خوبی مشهود می باشد.

خرید کلی و کیلویی چای سرگل بهاره لاهیجان در بازار

عوامل متعددی در بازار چای بر نرخ های چای تاثیرگذار می باشند و این امر سبب شده تا شاید در مراحلی شاهد افت کیفیت چای های عرضه شده باشیم. مراکز و فروشگاه های معتبری نیز در سطح بازار به عرضه چای مشغول هستند که چای درجه یک و طبیعی را عرضه و مشتریان خوبی را نیز در اختیار دارند. نمایندگی پخش چای شمال با عرضه دست اول بهترین و مرغوب ترین چای اصیل لاهیجان همواره بستر خوب یرا برای ارائه قیمت های مطلوب تر و کیفیت های سطح بالا فراهم نموده و هم اینک می توان با خرید کلی و کیلویی چای در هر نقطه از بازار قیمت های ارزانتر و مناسب تری را تجربه نمود.

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان

معیار های انتخاب و خرید چای خوب

  1. عدم زود دم بودن چای
  2. عدم وجود رنگ و اسانس غیر مجاز در چای
  3. در صورت برند بودن داشتن بهداشت و استاندارد و لیبل سیب سلامت
  4. در صورت فله بودن ترجیحا انتخاب چای با ظاهر درشت
  5. ترجیحا خرید چای ایرانی و متناسب بودن ذائقه آن با ما
  6. هرچه چای سنگین تر مرغوب تر
  7. اگر رنگ چای مهم است چای پاییزه و تابستانه و اگر رایحه، چای بهاره
  8. عدم وجود بوی نامطبوع شبیه کهنگی در چای
  9. رنگ ظاهر سیاه متمایل به قهوه ای
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام