بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / قیمت چای سبز لاهیجان بهاره درجه یک

قیمت چای سبز لاهیجان بهاره درجه یک

چای سبز لاهیجان معتبرترین چای اصل و طبیعی در مقابل نمونه های وارداتی موجود در بازار چای ایران می باشد. قیمت چای سبز لاهیجان بهاره درجه یک در سال ۹۹ چقدر است؟ نمایندگی خرید چای شمال (تیدا) در تهران و سایر شهر های ایران بهترین چای شکسته، ممتاز، قلم و… فله و عمده ای را در سراسر کشور پخش و به فروش می رساند.

چای ها به شیوه های متفاوت تولید آماده عرضه به بازار می شوند اما چیزی که برای خریداران واقعی چای مهم است اثرات مثبت، طبیعی و خالص بودن چای ها است که هم اینک در نواحی شمال ایران به بهترین نحو در حال اجرا می باشد.

چای سبز لاهیجان

چای سبز بهاره لاهیجان

چای سبز از جمله چای های بدون تخمیر در بازار است که از این رو توانسته رنگی زیبا و خاصیت های بسیاری را به همراه داشته باشد. چای های بهاره همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چای سبز لاهیجان از بهترین چای های تولید شده در بزرگترین مرکز چای یعنی گیلان است که مرغوبیت بالایی داشته و ارزش قیمتی بالاتری نسبت به سایر نواحی همجوار خود و سایر برداشت ها دارا است.

  • تهیه شده از بهترین و کوچکترین برگ های بالایی ساقه چای
  • رنگ سبز روشن تر نسبت به سایر فصول
  • بدون افزودنی رنگ
  • فاقد اسانس
  • استفاده شده از برگ های سالم و فاقد اثرات سموم شیمیایی می باشد.

چای سبز لاهیجان

خواص چای سبز لاهیجان

  • کاهنده استرس
  • مراقبت از پوست
  • کالری پایین
  • لاغر کننده و افزایش دهنده متابولیسم بدن
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن
  • دفع سموم
  • ضد آلرژی
  • ضد التهاب
  • بهبود بیماری های ویروسی

نمایندگی خرید چای سبز لاهیجان درجه یک

برای خرید چای در هر منطقه نمایندگی ها و مراکز بسیاری فعال هستند که هموار سعی در فراهم نمودن نیاز مشتریان خود دارند. چای های طبیعی و خالص همواره در بازار مشتریان بسیاری دارند و می توان نمونه های تولید داخل با کمترین هزینه و قیمت را مدنظر قرار داشت. نمایندگی خرید چای سبز لاهیجان درجه یک از طریق فضای مجازی اقدام به عرضه مستقیم أنواع چای سبز و چای سیاه به صورت متنوع در درجه بندی و رنج قیمت ارزان تر به قیمت درب کارخانه نموده است و خریداران عمده ای و مصرف کنندگان کیلویی چای می توانند در سطح کور با توجه به نحوه خرید عمده یا جزیی قیمت های یکسان و واحدی را دریافت نمایند.

چای سبز لاهیجان

قیمت چای سبز لاهیجان بهاره ۹۹

قیمت های درج شده در جدول زیر قیمت مصرف کننده چای سبز لاهیجان در سال ۹۹ بوده و جهت دریافت قیمت عمده و نرخ روز لازم است تا با کارشناسان واحد فروش مجموعه در ارتباط باشید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سبز سرگل ایرانی ۸۰۰۰۰
چای سبز ممتاز ایرانی ۷۵۰۰۰
چای سبز شکسته ریز ایرانی ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم با چوب ایرانی ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم لیزری ایرانی ۷۵۰۰۰

چای سبز لاهیجان

خرید اینترنتی انواع چای سبز لاهیجان

برای خرید چای در بازار چه روشی را انتخاب می کنید از کسانی هستید که خرید سنتی چای را می پسندید یا خرید اینترنتی چای را؟ امروزه کم کم شیوه های سنتی خرید منسوخ و آمار تقاضای خرید چای از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی چای در حال افزایش است چرا که خریداران چای دریافته اند که بدین روش به بهترین کیفیت از سمت مراکز تولید و فروش آن در نقاط اصلی دست یافته و می توانند بدون هیچ محدودیتی از حداقل ۲ کیل تا تناژ های بدون محدودیت را بدین طریق سفارش و خرید نمایند. خرید اینترنتی انواع چای سبز لاهیجان ائم از چای سرگل سبز، چای سبز ممتاز، چای قلم سبز، چای شکسته سبز، چای سبز باروتی و چای خاکه در مرجع چای تیدا فراهم و قیمت های رقابتی بازار برای متقاضیان فراهم گردیده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام