بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / قیمت چای دستی چین اول کیلویی

قیمت چای دستی چین اول کیلویی

قیمت چای دستی چین اول کیلویی را هر ساله و به روز با مناسب ترین نرخ می توان از طریق مرکز چای شمال ایرانی در لاهیجان مطلع شد. خرید چای محلی دستی به صورت جزیی از کشاورز در سراسر بازار ایران امکانپذیر است. فروش بهترین انواع چای سرگل و ممتاز، قلم و… بدون واسطه در مجموعه در حال انجام می باشد.

قیمت چای دستی

چای دستی چین اول

برداشت برگ سبز چای در فصول مختلف سال و آغاز برداشت هر سال از اردیبهشت ماه آغاز و لذا بهترین برگ های چای با وسواس توسط چایکاران انتخاب و دستچین و در بیشتر موارد راهی کارخانه جهت تولید می شوند و در موارد اندک توسط چایکاران قدیمی و سنتی در منزل تهیه می شود که ویژگی های متفاوت از نمونه های کارخانه ای دارد. به اولین برداشت چای در بهار چای چین اول و چنانچه تولید چایکاران در منزل باشد چای دستی چین اول نام دارد.

خاصیت نوشیدن چای دستی محلی

  • ضد ویروس
  • ضد التهاب و تب
  • کاهش دهنده کلسترول
  • کاهش غلظت خون
  • کاهنده فشار خون
  • مراقبت از قلب
  • دفع سموم از طریق افزایش ادرار
  • افزایش قدرت تمرکز
  • تقویت سیستم ایمنی
  • استحکام استخوان ها

قیمت چای دستی

ویژگی هایی چای دستی را می دانید؟

  1. کاملا ارگانیک
  2. فاقد رنگ و اسانس
  3. ظاهر درشت و تشابه زیاد به چای قلم
  4. تلخ و گس
  5. دیر دم تر از نمونه های کارخانه ای
  6. قیمت بالاتر از چای کارخانه ای
  7. رایحه عالی

قیمت چای دستی چین اول

قیمت چای دستی چین اول کیلویی

برای ارزش گذاری چای دستی نیز ملاک فصل و زحمات و نوع برگ و کیفیت چای و منطقه تولید هم بود و ارزش قیمت بالاتری از نمونه چای های کارخانه ای دارد چرا که در حجم کم و با زحمات فراوان و سنتی تولید می شود. هر ساله با افزایش قیمت اجناس و تورم بازار قیمت چای دستی نیز افزایش یافته و جهت دریافت قیمت چای دستی چین اول کیلویی می توان سفارشات خود در حجم مورد نظر را ارائه و قیمت آن را از طریق کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

فروش چای دستی ارگانیک بهاره لاهیجان

در لاهیجان چایکاران حرفه ای در زمینه آماده سازی چای دستی وجود داشته و در زمان برداشت برگ سبز امکان ثبت سفارش وجود دارد. فروش چای دستی ارگانیک بهاره لاهیجان به صورت سفارشی و در حجم محدود بوده و خریداران بسیاری در صدد تهیه و تامین این چای اصیل و سنتی می باشند. برای خرید این چای و دریافت قیمت چای دستی چین اول کیلویی همراه با ما مرغوب ترین نمونه چای و مناسب ترین قیمت را دریافت نمایید.

قمت چای دستی چین اول

خرید سنتی ترین چای سیاه دستی از کشاورز

تولید چای دستی مختص به چای سیاه بوده و امکان آماده سازی و خرید سنتی ترین چای سیاه دستی از کشاورز را می توان در مجموعه چای شمال تجربه و مناسب ترین قیمت چای دستی را در بازار دریافت نمود. در بازگانی تیدا امکان ثبت سفارشات انواع چای اصل ایرانی به صورت تازه از تولید به مصرف وجود داشته و چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی، چای کله مورچه ایرانی و مرغوب ترین نمونه چای صادراتی نیز از نمونه های عرضه شده می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی از سوی مراکز معتبر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام