بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / قیمت چای دستچین شمال

قیمت چای دستچین شمال

قیمت چای دستچین شمال چند است؟ برای خرید بهترین چای ایرانی اصل، دستچین شده از کارخانه و چایکاران می توان سفارشات خود را در مرکز چای شمال ثبت نمود. فروش مرغوب ترین چای ارگانیک فله و سنتی از باغات چای شمالی به سراسر کشور به راحتی و در سریع ترین زمان امکانپذیر می باشد.

قیمت چای دستچین شمال

چای دستچین چیست؟

برداشت برگ های سبز چای در شمال ایران به شیوه های متعددی انجام می گردد. به برگ های سبز چای که توسط چایکاران با حساسیت و از بهترین برگ های جوان چای برداشت و تولید می شوند چای دستچین می گویند. این چای ها به صورت هم کارخانه ای و هم تولید دستی توسط چایکاران محلی امکان پذیر است.

  • رایحه عالی
  • رنگ طبیعی و خالص
  • طعم گس و تلخ
  • دیر دم
  • بدون اسانس و رنگ
  • کیفیت بی نظیری را دارا هستند.

قیمت چای دستچین شمال

چای دستچین محلی و سنتی

در این حالت برگ های چای توسط کشاورزان و با حساسیت و سختی خاصی در منزل تهیه شده و مالش آن با دست و در دستگاه های سنتی خشک می شوند. از نظر ظاهر درشت و طعمی متفاوت و ارزش قیمتی بالاتری نسبت به چای کارخانه ای را دارا است قابل تولید در نوع چای سیاه می باشد.

چای کارخانه ای

این چای ها از برگ های جوان و شاداب گیاه چای و طی عملیات و شیه سنتی یا ارتدوکس در کارخانه و با تجهیزات پیشرفته آماده شده و عمومیت مصرف آن در بین خریداران بیشتر است و می توان تولیدات چای سیاه، چای سبز و چای سفید را در این شیوه شاهد بود که کیفیت های استاندارد و در سلامت کامل قرار دارند. از تفاوت دو رده چای کارخانه ای و دستی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. قیمت چای دستچین شمال گرانتر از کارخانه ای است.
  2. حجم تولید چای های کارخانه ای بیشتر و انبوه می باشد.
  3. هر یک از دو نمونه ها دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی (از نظر طعم و رنگ و شکل ظاهر) هستند.
  4. امکان تولید چای سنتی محلی تنها در زمان برداشت برگ سبز میسر است.
  5. با توجه به سفارشی بودن و تهیه شدن چای دستچین در بازار های دیگر قابل مشاهده نیست.

قیمت چای دستچین شمال

قیمت چای دستچین شمال

در مجموعه بازار چای شمال در لاهیجان تلاش شده تا همواره بهترین چای دستچین شده از کشاورزان و کارخانه ها با حساسیت خاص تهیه و در دسترس خریداران قرار بگیرد. شما با ثبت سفارش و خرید انواع چای مدنظر می توانید بهتریین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها را در اختیار داشته باشید. قیمت چای دستی و محلی که سفارشی تهیه می شود در سال ۹۹ به قیمت ۱۵۰۰۰۰ تومان آماده عرضه و فروش بوده است. جهت دریافت قیمت روز چای و خرید مرغوب ترین چای درجه یک در بازار به شکل عمده ای و جزیی می توانید از طریق کارشناسان مجموعه اقدام نمایید.

قیمت چای دستچین شمال

خرید چای دستچین شمال درجه یک و سفارشی

قطعا همه خریداران چای در بازار به دنبال یک چای ممتاز و اعلا هستند. چای شمال ایران یکی از گزینه های محبوب و پیشنهادی خرید برای متقاضیان بوده چرا که همواره از زحمات فراوان چایکاران داخلی تهیه و ارزش خرید را با توجه به کیفیت عالی از رنگ و رایحه ۱۰۰% خالض دارا است. برای خرید چای دستچین شده شمال درجه یک و سفارشی می توانید از طریق کارشناسان واحد فروش اقدام و بهترین انواع چای فله و بسته بندی را به شکل عمده و جزیی خرید نمایید. قیمت چای دستچین شمال در بازار ارزان تر از نمونه های وارداتی و حاوی رنگ بوده و از نظر سلامت و خواص و کیفیت همواره مورد توجه قرار داشته و دارد.

فروش عمده چای دستچین شده کارخانه چایسازی

کارخانه های چایسازی یکی از مراکز مهم فعال در زمینه تولید و عرضه چای هستند، هرچه حجم تولید بیشتر و کیفیت بالاتر قطعا با توجه به رضایتمندی بالا می توان شاهد افزایش فروش محصول بود. خریداران و متقاضیان عمده چای در سراسر ایران جهت تکمیل سبد خرید چای شمال بهترین چای اصیل ایرانی می توانند اقدام و قیمت چای دستچین شمال از کارخانه های چایسازی را به قیمت ارزان تر و با حاشیه سود عالی تجربه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال

خرید بهترین انواع چای درجه یک شمال را چگونه و از کجا انجام دهیم؟ قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام