بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / قیمت چای ایرانی سرگل

قیمت چای ایرانی سرگل

قیمت چای ایرانی سرگل در بازار چند است؟ برای خرید چای خوب لاهیجان از چین اول چه راهکاری موثر تر و بهتر می باشد؟ مرکز پخش چای شمال بهترین انواع چای بهاره ۱۴۰۰ را در سراسر کشور عرضه می نماید.

قیمت چای ایرانی سرگل

چای سرگل ایرانی را می شناسید؟

برداشت یا چین اول برگ سبز چای در شمال ایران از اردیبهشت ماه هر سال آغاز و چای حاصل از این بخش به چای سرگل یا سرچین یا زرین معروف می باشد. ارزش نرخ این چای بالاتر از چای ممتاز و قلم و شکسته است و تنها قابلیت برداشتش به چین اول محدود و لذا در رتبه اول جدول درجه بندی قرار دارد. در تهیه این چای از کوچکترین و جوان ترین برگ های بالایی گیاه چای استفاده می شود و از همین رو در کارخانه ها حرارت بالایی به برگ نمی دهند و می توان تکه های کوچک برگ سبز را در این چای ماهده نمود.

قیمت چای ایرانی سرگل

مشخصات چای ایرانی سرگل چیست؟

  • تلخ و گس
  • رایحه بسیار عالی
  • رنگدهی طبیعی و مناسب
  • حاوی زر
  • مخلوطی بدون سورت
  • مدت زمان دم کشیدن ۱۰ الی ۱۲ دقیقه
  • بهترین زمان مصرف تا یکسال

قیمت چای ایرانی سرگل

قیمت چای ایرانی سرگل در بازار چند است؟

چای ها طبق فاکتور ها و کیفیت هایی که دارا هستند دارای ارزش قیمتی متفاوت و مجزا از هم هستند در هر صورت چای برداشت اول و ابتدایی سال با توجه به نوبرانه و محدودیت برداشت دارای قیمت بالاتری بوده و چنانچه در بازار دست به دست گردد شاهد افزایش قیمت آن در بازار خواهیم بود. قیمت چای ایرانی سرگل در بازار را به صورت دست اول از طریق بازرگانی آرکا در لاهیجان تجربه نمایید. قیمت چای ایرانی سرگل از سوی این مجموعه عمده هر کیلو ۱۰۰ هزار تومان و جزیی هر کیلو ۱۳۰ هزار تومان عرضه گردیده است.

خرید چای ایرانی سرگل خوب لاهیجان

سرگل نمونه ای بهترین چای اصیل و سنتی ایران نام دارد که در تولید و عرضه آن از سوی مراکز تولید و فروش چای در بازار بسیار حائز اهمیت است. کارخانه های تولید چای لاهیجان و دیگر شهر های همجوار آن در گیلان از مراکز معتبر تولید چای خوب و اعلا می باشند و با توجه به اینکه تمامی چای های ایرانی ارگانیک و خالص هستند لذا مورد توجه متقاضیان چای در بازار قرار گرفته اند. هر چه کیفیت چای بالاتر لذا از سوی متقاضیان توجه بیشتری بدان می شود. جهت خرید و دریافت قیمت چای ایرانی سرگل و سایر انواع چای سیاه و چای سبز در هر زمان می توانید هماهنگی های لازمه را با کارشناسان و مشاورین مجموعه انجام نمایید.

قیمت چای ایرانی سرگل

فروش بهترین چای ایرانی سرگل دستی

برگ های سبز چای در کارخانه های چایسازی تبدیل به چای خشک با کیفیت های مختلف می گردند. نمونه هایی از چای ها وجود دارندکه توسط چایکاران در منزل تهیه و کیفیتی مجزا از نمونه های کارخانه ای دارد. این چای تنها در نوع چای سیاه قابلیت تولید دارد و نوع بهترین آن متعلق به برداشت بهاره و چای حاصله با نام چای سرگل دستی نام نهاده و ارزش قیمتی بالا و مشتریان خاص و چایخور های حرفه ای همواره به دنبال تامین و خرید این چای می باشند. قیمت چای ایرانی سرگل دستی بالاتر از نمونه کارخانه ای و دارای ظاهر درشت همچون چای قلم می باشد. فروش بهترین چای ایرانی سرگل را از طریق سفارش با مجموعه چای شمال در سراسر ایران تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام