بازرگانی تیدا
خانه / چای ارگانیک / قیمت چای ارگانیک شمالی

قیمت چای ارگانیک شمالی

قیمت چای ارگانیک شمالی اصل را از کجا دریافت کنم؟ آیا تمامی چای های قابل عرضه در بازار فروش چای طبیعی و مورد اعتماد هستند؟ چرا خرید چای ایرانی توصیه می شود؟

قیمت چای ارگانیک شمالی

به جرات یکی از ملزومات روزمره و واجب در زندگی ما ایرانی ها چای است، این نوشیدنی به جهت تقاضای بالا در فروشگاه های بزرگ، سوپرمارکت ها، نمایندگی ها و مکان هایی که به ذهن هم خصور نمی کند مانند بنگاه ها هم در حال عرضه می باشد اما آیا تمام آن ها مطابق با استاندار های لازمه و ۱۰۰% سالم هستند؟ قطعا خیر

در کشور ما ایران چای هم با توجه به تولید داخل در بازار عرضه و هم از طریق واردات گسترده با تنوعی از برند ها چه قابل اعتماد و چه بی نام و نشان جهت تکمیل تقاضا ها ارائه می شوند. با این اوصاف باید گفت که شاید اعتماد کردن و خرید چای موردنظر را برای خریداران با دشواری بسیاری همراه ساخته است پس چه کار کنیم؟

چای ارگانیک

چای ارگانیک شمالی

وجود باغ های چای در بهترین نقطه آب و هوای شمال ایران آن را بی نیاز از هر گونه سموم و آفت کشی نموده و تحویل برگ های سبز سالم به کارخانه سبب شده تا همواره بدون دخالت هیچ ماده خارجی برگ ها خشک و به شکل طبیعی رنگ و رایحه عالی را از خود نمایان نمایند. چای ارگانیک شمالی لقب یکی از بهترین چای های دنیا را داشته و ارزش خاصیتی و دارویی بسیار بالایی را دارا است.

چرا خرید چای ایرانی توصیه می شود؟

  • کیفیت تضمینی چای ها
  • دسترسی راحت تر
  • امکان جابجایی سریع در سطح بازار
  • قیمت ارزان تر
  • حاصل زحمات چایکاران شمالی
  • ۱۰۰% خالص بدون رنگ و اسانس
  • عدم سمپاشی گسترده در سطح باغات چای شمال

قیمت چای ارگانیک شمالی

قیمت چای ارگانیک شمالی

در مقابل چای های وارداتی موجود در بازار و بی اطلاعی از محتوا و تاریخ تولید که قیمت بالایی دارند قیمت چای ارگانیک شمالی بسیار ارزان تر و از لحاظ کیفی ۱۰۰% قابل اعتماد هستند. چای بهاره ارگانیک با توجه به یکدوره استراحت گیاه چای در بین سایر برداشت ها بیش از پیش مورد توجه قرار داشته و ارزش بهایی بالاتری را نسبت به برداشت های بعدی دارا است. برای استعلام قیمت انواع چای سیاه و چای سبز شمال راه ساده ای وجود داشته چرا که مرکز و سایت تخصصی چای شمال با نام بازرگانی تیدا عرضه مستقیم و کیفیت های تضمینی و قیمت ارزان تری را ارائه می نماید.

  • عمده خریداران چای ارگانیک
  • فروشگاه ها
  • بنک داران و عمده فروشان
  • خریداران خانگی
  • ارگان ها و موسسات مختلف
  • چایخانه ها
  • نمایندگی های چای

چای ارگانیک شمالی

خرید و فروش چای ارگانیک

در دهه های اخیر با شناخت و آشنایی بیشتر به چای سنتی ایرانی لذا خریداران به مرغوبیت و اصالت آن پی برده و همواره در بازار در پی این چای می باشند. خرید و فروش چای ارگانیک در بازار ایران هم اینک به بخش مهمی مبدل شده و علی الخصوص چای سیاه با توجه به داشتن رایحه و رنگ مورد نظر بیشتر پسندیده می شود. با توجه به فعالیت کارخانه های چایسازی در سه فصل مهم از برداشت لذا می توان موقعیت خوب خرید چای را تجربه نمود. سایت ها و فروشگاه چای اینترنتی نیز در افزایش جذب مشتریان چای نقش مهمی را دارند چرا که هم تولید کنندگان می توانند محصولات خود را بهتر عرضه و خریداران به شکل راحت ترتنوعی از انواع چای فله و بسته بندی را برگزینند.

مرکز پخش چای ارگانیک شمالی

شاید بسیاری از خریداران شکوه و گلایه از عدم دسترسی به چای داخل را در برخی نقاط داشته باشند اما امروزه با شیوه های مدرن دسترسی در بازار می توان در هر نقطه که بود با سرعت بالا انتخاب دقیق و خوبی را انجام نمود. هم اینک چای لاهیجان به عنوان چای اصیل طبیعی و سنتی در حجم و تناژ مورد نظر در دسترس قرار داشته و می توان انتخاب خانگی و کیلویی را در کنار تقاضای حجم عمده تجربه نمود. قیمت چای ارگانیک شمالی را با شرایط استثنایی و نازل ترین قیمت بازار از هم اینک تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی

چای ارگانیک بهترین چای ایرانی قیمت و خرید اینترنتی آن را می توان از سوی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام