بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / قیمت فروش چای دست ساز لاهیجان

قیمت فروش چای دست ساز لاهیجان

چای دست ساز لاهیجان یکی از بهترین چای سنتی و ارگانیک ایرانی در گیلان برشمرده می شود. قیمت فروش چای دست ساز لاهیجان چند است؟ برای خرید چای خوب و طبیعی و انواع چای فله اصل در بازار چای به کجا مراجعه کنیم؟

در ایران موقعیت برداشت چای در فصل بهار، تابستان و پاییز امکان پذیر است. با وجود برداشت بالای چای در مراحل اولیه برداشت اما بیشترین سطح تقاضا و درخواست چای را در نیمه دوم هر سال شاهد هستیم اما عمده فعالیت کارخانه را بی وقفه در سه فصل ابتدایی سال ادامه دارد. در این میان آیا می دانستید چایی با نام چای دست ساز داریم که در حجم بسیار پایین توسط چایکاران تولید و آماده می شود؟ در مورد چای دست ساز چه می دانید؟

چای دست ساز لاهیجان

چای دست ساز لاهیجان چیست؟

چای دست ساز یا محلی به شیوه سنتی و طی چند مرحله آماده می شود که تمام مراحل بدون دستگاه خاصی و کاملا سنتی انجام می گردد. این چای بصورت بسیار محدود توسط تعداد کمی از کشاورزان و چایکاران شمال تولید می گردد از این رو ارزش قیمتی و خاصیتی بسیاری را دارا است. طعم گس و تلخ این چای قابل درک تر و ظاهر درشتی دارد که شباهت ظاهری به چای قلم دارد. در شهر لاهیجان می توان تولیدکنندگان ماهر و با تجربه ای را در این زمینه مشاهده نمود. این چای کاملا لوله شده است و زمان دم کشیدن کامل این چای تقریبا ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است و پس از گذشت زمان به هیچ وج روبه تیرگی نمی زند.

چای دست ساز لاهیجان

تولید چای دست ساز در لاهیجان :

برای تولید چای سنتی و دستی ابتدا غنچه های ممتاز و جوان چای دستچین می شود و سپس برگ های چای در طبقه های مشبک یا پارچه های تمیز و نخی دور از نور قرار داده می شود تا پلاس شوند سپس چای پلاسیده شده بر روی تخته های چوبی با صبر و حوصله زیادی با دست مالش داده می شوند تا حالت کف مانندی از آن خارج شود. در مرحله بعد آن ها را در ظرفی سرپوشیده قرار می دهند تا رنگپذیری چای انجام گردد یا اکسید شود سپس چای را در فر های ذغالی قدیمی و یا استفاده از چراغ حرارت ملایم داده و با زمان دادن به آرامی خشک می کنند. با نوشیدن این چای می بینید که این همه زحمت ارزش نوشیدن را داشته و شما صاحب بهترین چای طبیعی دنیا شده اید.

شاخصه های چای دست ساز لاهیجان

  • ارزش قیمتی و کیفیتی بالا
  • کاملا ارگانیک
  • درشت و لول شده
  • موجود تنها در هر دوره از برداشت برگ سبز
  • بدون اسانس و رایحه
  • فاقد هر گونه رنگ و افزودنی
  • تهیه شده از برگ های ۱۰۰% سالم و فاقد سموم شیمیایی
  • مزه بسیار دلنشین
  • طعم شکلاتی و متفاوت از انواع چای کارخانه ای

چای دست ساز لاهیجان

میزان مصرف برگ چای برای تولید ۱ کیلو چای چقدر است؟

از هر ۶ کیلو برگ سبز چای چیده شده تقریبا ۱ کیلو چای حاصل می شود و از این رو می توان زحمات فراوان چایکاران برای تولید چای اصیل و خالص را دریافت تا بتوانند بهترین و مرغوب ترین چای را آماده نمایند.

زمان های مناسب جهت ثبت سفارش خرید چای دستی

  • بهار
  • تابستان
  • پاییز و تنها با موجود بودن برگ سبز چای

چای دست ساز لاهیجان

قیمت فروش چای دست ساز لاهیجان چند است؟

با توجه به افزایش قیمت برگ سبز چای در سال ۹۹ و استفاده از مرغوب ترین برگ های سبز چای و زحمت فراوان برای تولید این چای لذا قیمت این چای از نمونه های کارخانه ای بالاتر و در صورت سفارش آماده می شود به طوری که نمی توان نمونه آن را در بازار چای یافت نمود. قیمت این چای در سال ۹۹ در مرجع چای شمال هرکیلو ۱۵۰ هزار تومان بوده و گاها با قیمت های متفاوت ۱۸۰ الی ۲۰۰ هزار تومان نیز در حال فروش می باشد.

برای خرید چای خوب و طبیعی و انواع چای فله اصل در بازار چای به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید چای اصل و خالص در بازار مراکز اصلی تولید چای شمال از گزینه های عالی و محبوبی محسوب می شوند چرا که همواره چای خوب و طبیعی و ۱۰۰% خالص را عرضه نموده و سعی در جلب هر چه بیشتر مشتریان با کیفیت های عالی چای دارند. چای سیاه و چای سبز عمده تولیدات چای در کارخانه های چایسازی است اما در زمینه تولید چای دست ساز لاهیجان تنها نمونه سیاه را داریم و از این رو می توان در کنار سفارش خرید چای های مختلف این چای را نیز در ردیف سفارش های خود ارائه نمایید.

خرید چای دستی و سنتی ایرانی

برای انتخاب چای ایرانی درجه یک برند های مشهور و معتبری وجود دارند که می توان با اعتماد بدان ها چای را تهیه نمود، اما چای دست ساز شمال نیز توسط افراد محلی خبره که می توانند میزان رطوبت و حرارت آن را به همراه دیگر پارامترها کنترل و تنظیم کنند کاملا سفارشی آماده شده و نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. برای خرید چای دستی و سنتی ایرانی خالص و ارگانیک تنها راه ثبت سفارش از طریق مراکز مهم فروش چای لاهیجان همچون بازرگانی تیدا میباشد.

چای دست ساز لاهیجان

فروش چای دست ساز لاهیجان ۱ کیلویی

با توجه به لیست درخواست و تقاضای بالای خرید چای سنتی لذا قطعا ثبت سفارشات عمده امکان پذیر نبوده و متقاضیان این چای می توانند سفارشات خود را ۱ کیلویی تا نهایت ۱۰ کیلو به کارشناسان ارائه نمایند تا در اسرع وقت طبق نوبت به این درخواست ها رسیدگی و آماده ارسال گردند. در مرکز فروش چای شمال می توان بهترین چای بهاره سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته و.. را به صورت عمده ای در تناژ مورد نظر و کیلویی خریداری نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای لاهیجان

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک فله را می توان از سوی معتبرترین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام