بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / قیمت خرید چای ممتاز بهاره لاهیجان

قیمت خرید چای ممتاز بهاره لاهیجان

چای ممتاز توسط کارخانه های چایسازی معتبر شمال ایران در (گیلان و مازندران) و برداشت بهترین برگ ها از سوی چایکاران تولید می گردد. قیمت خرید چای ممتاز بهاره لاهیجان را چگونه جویا شویم؟ بازرگانی تیدا عرضه کننده بهترین انواع چای گیلان در سراسر بازار چای می باشد.

چای ممتاز

چای ممتاز بهاره چیست؟

چای حاصل برداشت و خشک شدن برگ های سبز طی مراحل خاص در کارخانه است اما نوع برگ های به کار رفته در فرآیند تولید برکیفیت تاثیرگذار بوده و کیفیت نهایی چای را اییجاد می نماید. چای ممتاز بهاره همانور که از نامش مشخص است در بهار برداشت شده و چون برگ های تازه از گیاه روییده اند پس کیفیت بالا و منحصر به فردی را دارا هستند. این چای چای وزین با توجه به پیچش دانه ها نام داشته و در بازار از پرفروش ترین ها نام نهاده شده است. رنگ و رایحه این چای مورد توجه و پس از دم کشیدن مدت زمان ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بهترین کیفیت را از خود نمایان می کند و فاقد هر ماده اضافه شده می باشد.

چای ممتاز

خواص چای ممتاز فصل بهار

  • ضد عطش
  • نشاط بخش
  • عدم سوزش معده
  • ممانعت از پیشرفت آلزایمر
  • پیشگیری از سکته
  • عدم لخته شدن خون
  • کاهش فشار خون
  • نگهداری کلسترول در سطح مفید
  • ضد ویروس
  • ضد التهاب
  • افزایش ادرار

چای ممتاز

قیمت خرید چای ممتاز بهاره لاهیجان

مراکز مختلف بر أساس کیفیت های مختلف قیمت های مختلفی را ارائه می دهند برخی گران تر و برخی ارزان تر اما با استناد به مراکز فروش و تولید چای در شمال ایران می توان مناسب ترین قیمت های روز هر کیلو چای را در کنار کیفیت های بسیار مطلوب دریافت نمود. مرکز پخش چای شمال در لاهیجان بهترین و ارزان ترین قیمت خرید چای ممتاز بهاره لاهیجان را به دلیل عرضه مستقیم و به قیمت درب کارخانه ارائه و از این رو متقاضیان خواهند توانست قیمت واحدی را در نمونه ها و انواع چای سیاه و چای سبز درجه یک ایرانی را دریافت نمایند.

فروش آنلاین چای ممتاز اعلای گیلان

بازار چای همواره تقاضای بالایی را به همراه دارد لذا فروشندگان همواره باید با داشتن تنوعی از درجه بندی و کیفیت های مورد تایید سطح نیاز خریداران را فراهم نمایند از این رو فروش آنلاین چای از گیلان این فرصت را فراهم نموده تا در اسرع وقت بتوان سفارشات را مستقیما از انواع چای ائم از چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای قلم و… را تهیه و بدون دغدغه با روش های ارسال سریع در محل مورد توافق دریافت نمایند. با فروش آنلاین استقبال بیشتری از خرید چای گیلان شکل گرفته و خریداران چای اصل و ۱۰۰% خالص را با مناسب ترین قیمت در اختیار خواهند داشت.

چای ممتاز

مرکز خرید چای ممتاز درجه یک

با توجه به اینکه چای از گیاهان حساس بوده لذا در دو شهر همجوار هم نیز کیفیت چای ها متفاوت و همواره با تفاوت هایی از هم مجزا خواهند بود. چای ممتاز از جمله چای های وزین و درجه یک بوده که از سوی مراکز خرید و فروش عرضه و از جمله درجه یک ترین نوع تولیدات برشمرده می شود. مرکز خرید چای شمال چای سنتی خالص و ارگانیک را به بازار عرضه و خریداران فرصت خوبی را به جهت تامین چای از میزان جزیی تا عمده در اختیار خواهند داشت که جهت ثبت سفارش و دریافت قیمت های مذبور می توانند اقدام و بهترین چای را دریافت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام