بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / قیمت خرید چای سرگل ایرانی

قیمت خرید چای سرگل ایرانی

قیمت خرید چای سرگل ایرانی به صورت عمده و جزیی چند است؟ چای سرگل کدام منطقه شمال ایران محبوبیت بیشتری دارد؟ مرکز فروش چای مقابل شما بهترین انواع چای بهاره ممتاز، سرگل، قلم، شکسته و… را با قیمت بسیار مناسب در بازار سراسر کشور عرضه می نماید.

چای نوشیدنی مفرح و انرژی بخشی است که با توجه به ویژگی های منحص به فرد ائم از منطقه، نوع، فصل برداشت و عوامل متعدد دارای تنوع و می توان رایحه و رنگ متمایزی از هم را با توجه به شیوه های تولید از آن ها انتظار داشت. موقعیت برداشت برگ سبز چای در بهار با توجه به استراحت گیاه در زمستان و دارا بودن مواد مغذی بیشتر متفاوت بوده و لذا می توان چای بداشت بهار را از میان برداشت تابستان و پاییز قوی تر دانست.

قیمت خرید چای سرگل

چای سرگل ایرانی

این نام متعلق به بهترین چای ایرانی و تنها در اولین برداشت بوده که با توجه به کیفیت بسیار بالا در رتبه اول جدول طبقه بندی چای های ایران ثبت شده می باشد. این چای ترد و شکننده و دارای میزان رایحه بالایی است. طعم تلخ و مزه گس در این چای قابل درک و خلوص بالا و خاصیت بسیاری را در خود نهان دارد که قیمت خرید چای سرگل ایرانی در مقایسه با دیگر انواع چای ممتاز و چای قلم بیشتر می باشد. کیفیت این چای تحت تاثیر:

  1. شرایط منطقه
  2. نوع برگ انتخابی
  3. برداشت صحیح
  4. حمل به موقع برگ تا کارخانه
  5. شیوه تولید صحیح قرار دارد.

قیمت خرید چای سرگل ایرانی

ویژگی های بارز چای سرگل چیست؟

  • دیردم
  • رایحه بالاتر از سایر چای ها
  • مزه گس
  • طعم تلخی متناسب با ذائقه ها به دلیل عدم دستکاری
  • ظاهر ترد و شکننده
  • رنگدهی مطلوب
  • فاقد ماده افزودنی
  • خاصیت درمانی بسیار

چای سرگل کدام منطقه شمال ایران محبوبیت بیشتری دارد؟

در میان مناطق شمالی دو استان گیلان و مازندران که به کشت و تولید چای مشغول می باشند چای سرگل لاهیجان شناخته شده تر و محبوبیت بالاتری دارد. برداشت برگ سبز و انتخاب برگ های مناسب با حساسیت خاص و شیوه تولید و دمای مناسب در تولید سبب شده تا چای خشک سرگل حاصله کیفیت و سطح استاندارد بالایی را دارا باشد لذا قیمت خرید چای سرگل ایرانی لاهیجان نیز بالاتر از شهر های همجوار خود ارائه و به فروش می رسد.

قیمت خرید چای سرگل ایرانی

قیمت خرید چای سرگل ایرانی

چای سرچین سرگل چای نوبرانه بهاره و امکان برداشتش در سایر چین ها وجود ندارد لذا استقبال از خرید آن در میان متقاضیان بسیار و همواره به صورت تضمینی فروش بالا و در سبد سفارشات خریداران عمده ای چای قرار دارد. این چای بیشر به صورت فله ای عرضه و در کیسه های ۳۰ کیلویی با توجه به وزین بودن به فروش می رسند. قیمت خرید چای سرگل ایرانی در ابتدای هر سال تعیین و در سال بعد با توجه به تغییرات موجود در بازار قطعا قیمت متفاوت و بالاتری را خواهد داشت که نیاز است تا با مرکز خرید چای ایرانی در ارتباط و مناسب ترین قیمت را دریافت نمایید. ارزش قیمت چای سرگل در بهار ۹۹ عمده ۶۵ هزار تومان و جزیی هر کیلو ۸۰۰۰۰ تومان از طریق مجموعه عرضه گردیده است.

خرید چای سرگل بهاره شمال امساله

تقاضای خرید چای سرگل در ابتدا تا انتهای سال وجود داشته و مرغوبیت بالای آن سبب اتقبال خوبی از این چای در سطح بازار چای ایران در شهر های مختلف گردیده است چرا که خرید اینترنتی چای از سایت ها فرصت خوبی را برای دسترسی چای از تولید به مصرف فراهم نموده و نیاز به تامین چای از سوی واسطه ها را حذف نموده است. برای خرید و دریافت لیست قیمت خرید چای سرگل ایرانی بهاره شمال امساله می توانید با واحد فروش مجموعه در ارتباط و چای درجه یک و ارگانیک را تضمینی دریافت نمایید.

قیمت خرید چای سرگل

فروش بهترین چای بهاره سرگل گیلان از لاهیجان

چنانچه از متقاضیان خرید انواع چای بهاره گیلان هستید مراکز فروش چای در این منطقه همواره بهترین چای سنتی و اصیل را عرضه و خریداران می توانند بهترین چای درجه یک طبیعی و ۱۰۰% خالص را از این مراکز سفارش و در سریع ترین زمان در محل مورد نظر دریافت کنند. قیمت خرید چای سرگل بدین طریق ارزان تر و کیفیت بالاتری را خواهد داشت. برای ثبت سفارشات انواع چای فله و بسته بندی از بهترین مارک چای لاهیجان ما را به یاد بسپارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام