بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / قیمت انواع چای سیاه ایرانی

قیمت انواع چای سیاه ایرانی

قیمت انواع چای سیاه ایرانی بر حسب درجه بندی و شکل ظاهر و حجم خرید عمده ی جزیی از یکدیگر متفاوت می باشد. انواع چای سیاه ایرانی را با عرضه اینترنتی و نازلترین قیمت بازار از چایکاران شمالی کشور با قیمت کارخانه و بدون واسطه در سراسر کشور تحویل بگیرید و لذت نوشیدن چای طبیعی و سنتی ایرانی را در یک میان وعده احساس کنید.

قیمت انواع چای

چای سیاه دارای عطر و طعم شگفت انگیزی از چای را ارائه می دهد و یکی از محبوبترین انواع چای در دنیای غرب به دلیل خوشمزه بودن و خواص شگفت انگیز آن است و مصرف بیشمار آن باعث شده که چای سیاه ایرانی با رشد ارگانیک و ۱۰۰ درصد خالص خود و نداشتن هیچگونه افزودنی در سراسر بازارهای داخلی و خارجی، محبوبیتی ویژه داشته باشد.

چای سیاه دارای تنوعی از درجه بندی و رنج قیمتی جهت دسترسی بهتر و تحت پوشش قرار دادن ذائقه های مختلف است. قیمت انواع چای سیاه ایرانی را می توان در بازار ارزان تر از دیگر چای های وارداتی و قاچاق دید کما اینکه دارای کیفیتی بالا و از لحاظ سلامتی مورد تاییدیه بهداشت و استاندارد قرار داشته و نظارت های بسیاری بر روی چای های تولید شده در کارخانجات با وجود ناظران و کاشناسان تخصصی چای می باشد.

در ایران بیشترین سطح زیر پوشش باغات چای با رقم ۹۰% در استان گیلان و شهر های چایخیز همچون : لاهیجان، لنگرود، سیاهکل، رودسر، چابکس، واجارگاه، فومن، شفت، آستانه، املش می باشد. قیمت انواع چای سیاه در بین این مناطق با توجه به کنار هم قرار داشتن مجموعه های تولید چای به صورت کاملا رقابتی ارائه شده و تولید چای در برخی از نقاط با توجه به برند بودن نام منطقه اندکی بیشتر نیز می باشد کما اینکه کیفیت بالاتری را نیز شامل می گردد.

چای سیاه ایرانی

اسامی انواع چای سیاه ایرانی

  • چای سرگل سیاه ایرانی
  • چای ممتاز سیاه ایرانی
  • چای شکسته سیاه ایرانی
  • چای قلم سیاه ایرانی
  • چای باروتی سیاه ایرانی
  • چای خاکه سیاه ایرانی

هر یک از چای های فوق مجدد دارای درجه بندی بوده و با توجه به خصوصیات ویژه از برگ های خاص و جوان و یا از برگ های ضخیم تر حاصل گردیده اند. چای های حاصل از برگ جوان کیفیت بیشتر و چای های به دست آمده از برگ های ضخیم در رده بعدی کیفیت قرار دارند.

خصلت های یکسان انواع چای سیاه ایرانی

  • دیر دم
  • خوش رنگ و شفاف
  • رایحه طبیعی
  • مزه تلخ و گس

قیمت انواع چای سیاه

علت ترش کردن بعضی از افراد پس از مصرف چای

اگر از جمله افرادی هستید که با مصرف چای ترش می کنید حتما به چایی که مصرف می کنید شک کنید زیرا احتمالاً از چای‌های اسانس دار نامرغوب است که به سرعت دم کشیده و رنگ داده و آماده مصرف می شوند. چنانچه چای شما اصل و مرغوب باشد معده را تقویت و دهانه آن را محکم نموده و چون به آن مواد عطردهنده افزوده نشود و دیردم و گس و قدری تلخ‌مزه است جلوی ریفلاکس معده را گرفته و از ترش کردن معده جلوگیری می نماید. بنابراین خرید چای طبیعی بدون هیچ گونه افزودنی به همه توصیه شده و حتما چای خوب را خریداری و در دم کردن و مصرفش نکات صحیح را رعایت نمایید.

برای خرید کدامیک از انواع چای سیاه را مدنظر قرار دهم؟

شاید یکی از معضلات و مشکلات بسیاری از شما خریداران چای را در عدم شناخت کافی از چای دانست زیرا این کار نیاز به تبحر و تخصص خاصی دارد. اما شما می توانید خصوصیات خاصی را در زمان خرید مدنظر قرار دهید. چای های با ظاهر درشت را برگزینید. چای های فصل بهار از کیفیت بالایی برخوردار هستند ترجیحا آن ها را برگزینید. اگر رنگ چای را برای خود ملاک قرار داده اید چای پاییز و تابستان پاسخی خوب در جهت رفع این نیاز شما هستند. چای سیاه ممتاز،  سرگل و چای قلم سوزنی بدون چوب گزینه های عالی می باشند.

قیمت انواع چای سیاه

شناخت چای سیاه باکیفیت و مرغوب

با توجه به اینکه ما ایرانی ها از جمله مصرف کنندگان بزرگ چای در دنیا هستیم لذا شناخت کافی از چای می تواند در امر سلامت جامعه و حفظ سلامت شخصی بسیار حائز اهمیت باشد.

  1. چای برخی مناطق پرز بیشتری دارند در نتیجه رایحه بالاتری داشته و برای افرادی که این چای را می پسندند عالی است.
  2. چای های با برگ و ظاهر درشت تر را انتخاب کرده و چای های ریز را حتی المقدور کمتر خریداری کنید.
  3. چای های بهاره بهترین چای هستند.
  4. چای طبیعی را اگر لمس کنید زیر و ضخیم است و لطیف نمی باشد.
  5. رنگ چای یکدست مشکی و سیاه نیست.
  6. وجود ساقه در چای به رایحه بهتر آن کمک می کند.
  7. چای مرغوب وزن بیشتری داشته و حجم کمتری را اشغال می نماید.
  8. چای طبیعی سریع رنگ نمی دهد.

قیمت انواع چای سیاه

قیمت انواع چای سیاه به عواملی بستگی دارد؟

  • نوع چای حاصل از تولید
  • درجه بندی انجام شده
  • برند بودن چای یا فله عرضه شدنش
  • عرضه و تقاضای نوع چای در بازار
  • میزان از دست عبور کردن تا بازار مقصد و مصرف کننده نهایی
  • حجم انواع چای به دست آمده
  • فصل و زمان برداشت (چین چندم)

قیمت انواع چای سیاه ایرانی

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل ایرانی ۶۰۰۰۰
چای سیاه ممتاز ایرانی ۵۰۰۰۰
چای سیاه شکسته ایرانی ۴۰۰۰۰
چای سیاه قلم با چوب ایرانی ۳۵۰۰۰
چای سیاه قلم بدون چوب ایرانی ۴۵۰۰۰

برای دریافت لیست قیمت عمده انواع چای سیاه چه کار کنم؟

نیاز به دریافت لیست قیمت انواع چای سیاه برای خرید و فروش های عمده از ملزومات خوانده می شود. مشغله های بسیار و فاصله های موجود مابین شهر ها شاید مجال ملاقات های حضوری و دریافت قیمت را از خریداران سلب نموده است بدین ترتیب وجود مراکز فعال در این زمینه از شمال می تواند راهگشای خوبی بوده زیرا می توانند نرخ روز انواع چای مورد درخواست را به متقاضیان ارائه نموده تا بتوانند انتخاب درست را انجام و خرید انواع چای های متنوع ائم از فله و بسته بندی را در کنار یکدیگر بدون گشت و گذار در میان انواع کارخانه ها به آسانی به دست آورند.

مرکز صادرات انواع چای سیاه ایران

با توجه به تولید چای ایرانی در نواحی شمالی لذا صادرات چای بخش قابل توجه و سهم مهمی را در ارزآوری برای کشور به دنبال خواهد داشت کما اینکه صادرات چای جهانی بسیار بالا و کشور های ابرقدرت در این زمینه فعالیت گسترده ای را انجام می نمایند. توجه به بخش صادرات چای سیاه ایرانی و فعالیت در زمینه گسترش، معرفی و آشنایی فرهنگ های مختلف با آداب مصرف چای ایران در توسعه بخش صنعت چای شمال ایران و تشویق و حمایت از چایکاران بسیار موثر خواهد بود.

مرکز فروش چای شمال بهترین ارقام چای صادراتی سیاه را گردآوری نموده تا شما بتوانید بر مبنای تقاضا و درخواست کشور هدف بتوانید چای مد نظر را در هر حجمب تهیه و تامین نمایید. قیمت انواع چای سیاه صادراتی را می توانید با ارزان ترین نرخ به همراه انجام تمامی مراحل در این مرجع تخصصی کامل نموده و صادرات خوب و رضایتمندی را رقم بزنید.

خرید انواع چای سیاه

خرید انواع چای سیاه ایرانی

سلایق و پذیرش بازار های مختلف در این امر بسیار موثر است زیرا مناطق مختلف ممکن است چای خاصی را برگزینند شناخت این امر می تواند منجر به فروش بیشتر و درآمد بالاتر برای فروشندگان منطقه شود. هریک از انواع چای سیاه ایرانی می توانند درجه تلخی و گسی خاصی را با توجه به سایز و نوع منطقه برداشت شده داشته باشند. برخی از چای ها تلخ تر و برخی گس تر و برخی رنگدهی بیشتری را دارا هستند.

انواع چای سیاه ایرانی را از مرغوبترین باغات کوهپایه ای شمال کشور با عرضه عمده و فروش بدون واسطه از چایکاران شمال کشور دریافت کنید و خریدی آسان، ارزان و بدون دغدغه از بهترین کیفیت چای فله و بسته بندی ایرانی را از کارخانجات چای شمال تجربه کنید.

شیوه های خرید انواع چای ایرانی

  • خرید حضوری یا سنتی
  • خرید اینترنتی
  • خرید از نمایندگی ها

انواع چای سیاه

نمایندگی فروش چای سیاه ایرانی

تهیه چای ایرانی در بسیاری از نقاط کشور با مشکلات مواجه است زیرا در برخی از نقاط به دلیل ورود انبوه چای خارجی از مرز ها و اشباع بازار از این چای ها شاید نتوان این چای را در دسترس داشت و شناخت آن در بین مردم برخی مناطق گنگ و با این درک که اصلا چای ایرانی چای خوبی نیست جا گرفته است.

نمایندگی چای ایرانی از طریق فضای مجازی موفق شده تا دسترسی چای خالص و ارگانیک ایرانی را در هر نقطه ای فراهم نماید و قیمت انواع چای سیاه و چای سبز و چای ترش از این طریق بسیار مقرون به صرف تر بوده و معرفی چای ایرانی و باور های غلط را به اطلاع عموم جامعه رسانه و در توضیح و تفهیم آن تا حد بسیاری موفق بوده کما اینکه شاهد آمار فروش بالای انواع چای از این طریق در طی سال های اخیر می باشیم. مزیت برپایی نمایندگی فروش اینترنتی چای :

  • ارزانتر بودن قیمت انواع چای
  • دسترسی سریع چای و پخش عمده آن در تمام نقاط
  • امکان خرید حجم کم و عمده در معرفی هرچه بهتر و بیشتر چای ایران
  • معرفی چای ایران به بیرون از مرز و افزایش صادرات
  • حمایت از چایکار و تولید کننده
  • ارائه و گردآوری تنوع محصولات فله و بسته بندی

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی

خرید چای سیاه درجه ۱ ایرانی | قیمت انواع چای سیاه کیلویی را در مجموعه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام