بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / فروش چای لاهیجان عمده و فله در سراسر ایران

فروش چای لاهیجان عمده و فله در سراسر ایران

فروش چای لاهیجان از طریق اینترنتی به خوبی توانسته در سراسر ایران پخش و توزیع گردد. به دنبال چای فله هستید یا بسته بندی؟ جهت خرید انواع چای لاهیجان به صورت عمده و جزیی با کیفیت تضمین شده، اصیل و قیمت واحد در بازار، مجموعه چای شمال با داشتن کادری مجرب در این زمینه همراه شما خواهد بود.

نام چای لاهیجان با توجه به کیفیت، عطر، طعم و رنگ خوشایند و کاملا طبیعی برای اکثر ایرانی ها نامی آشنا است که توانسته با رعایت نکات هم اکنون در بازار جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد و ارزآوری خوبی را برای کشور به ارمغان آورد، کما اینکه در زمینه بسته بندی و فرآوری هنوز هم جای کار و تلاش باقی است. خاصیت دیر دمی و اجازه دادن به دم کشیدن آن سبب شده تا به لحاظ عطر و رنگ یکی از چای های بی نظیر موجود در بازار نامیده شود.

چای لاهیجان

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای سفید مهمترین تولیدات چای در کارخانه های چایسازی لاهیجان می باشد.

زمان برداشت چای در لاهیجان از اردیبهشت ماه آغاز و تا آبان ادامه می یابد که فاصله هر چین تا چین بعدی هر ۴۵ روز یکبار می باشد. این زمان ها از پرهیجان ترین اوقات جهت فروش چای لاهیجان است، اما با تمام این تواصیف می توان در تمامی طول سال این بازار را پرتب و تاب و فعال دانست.

 

 

انواع چای لاهیجاان

فروش چای لاهیجان عمده

نحوه عرضه چای لاهیجان

در ۷۰% مواقع به صورت فله و ۳۰% به صورت بسته بندی عرضه و به فروش می رسند. فروش چای لاهیجان در صورت سفارش حداقل از ۱۰۰ کیلو عمده و در حجم های خانگی حداقل از ۲ کیلو آغاز می شود. شما می توانید بهترین برند های چای نام آشنا و معتبر را در لاهیجان جسجو و خرید نمایید.

 

 

عرضه و فروش چای لاهیجان

 

فروش چای لاهیجان در سراسر ایران

فروش چای لاهیجان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

  چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام