بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / فروش چای شکسته مرغوب شمال در بازار

فروش چای شکسته مرغوب شمال در بازار

چای شکسته از چای های پرکاربرد با درجه بندی ۱،۲ و ۳ است. فروش چای شکسته مرغوب شمال در بازار چای ایران تضمینی با ارزان ترین قیمت در حال انجام می باشد. برای خرید نمونه های پرفروش و بهترین نمونه چای ممتاز، سرگل، قلم و… در حجم عمده و به صورت فله با حداقل حجم ۵۰ کیلو سفارشات خود را ثبت و در اسرع وقت دریافت نمایید.

تنوع چای در بازار ایران و تقاضای بالای خرید چای سبب شده تا رقابت تنگانگی را در بین چای ها شاهد بود. برخی از چای ها رایحه و برخی رنگدهی بیشتری داشته، برخی وارداتی و برخی تولید داخله هستند. وجود اسامی جهت شناخت ویژگی های کلی چای سبب شده تا به خوبی بتوان تا حد زیادی چای مورد نظر را خریداری نمود  اما شناخت یک چای خوب و خالص نیازمند تجربه و تبحر خاصی اس که از عهده افراد معمولی خارج بوده اما مراکز معتبر و تخصصی در چای می توانند جهت فروش بهترین چای کمک شایانی را به خریداران عمده و حتی جزیی چای در بازار نمایند.

چای شکسته

شناخت چای شکسته

همان طور که از نام این چای پیداست دارای ظاهر شکسته و خردی بوده، این چای شکل مشخص و معینی نداشته و از سورت رده چای هایی همانند ممتاز و قلم حاصل می آید. رنگدهی و رایحه این چای در حد متوسط و متعادلی بوده و با توجه به قیمت ارزان ترش نسبت به چای سرگل و چای ممتاز طرفداران بسیاری را دارا است. در هر سه چین فصل بهار، تابستان و پاییز امکان تولید این چای وجود دارد.

گونه های چای شکسته

  • چای شکسته ممتاز
  • چای شکسته درشت
  • چای شکسته ریز
  • شکسته درجه یک
  • شکسته درجه ۲
  • شکسته ضعیف

چای شکسته

دلایل اهمیت خرید چای شکسته شمال

  1. قیمت ارزان تر
  2. قدرت رنگدهی مطلوب
  3. رایحه خوب و متعادل
  4. خلوص بالا
  5. تنوع در کیفیت
  6. فاقد افزودنی های غیرمجاز
  7. مقرون به صرفه بودن این چای در صنایع بسته بندی
  8. مقرون به صرفه بودن و مورد پسند بودن در حیطه صادرات چای

چای شکسته

فروش چای شکسته مرغوب شمال در بازار

مرغوبیت چای خریداری شده در جلب اعتماد مشتریان بسیار حائز اهمی است چرا که بازار چای ایران بازار رقابتی بوده و در آن نمونه های وارداتیی در کنار چای تولید داخله در حال مقایسه و عرضه هستند. از این رو تولیدکندگان چای شمال در تلاشند تا بهترین چای مرغوب و درجه یک را تولید و در دسترس قرار دهند و با اطمینان ۱۰۰% می توان تمامی چای های ایرانی را چای طبیعی، اصیل و سنتی و سالم دانست. پخش و فروش چای شکسته مرغوب شمال در بازار را می توان از طریق ثبت سفارشات به کارشناسان مجموعه تیدا تجربه و انواع چای فله و بسته بندی درجه یک را در گونه های مورد نظر در محل مورد توافق ظرف سریع ترین زمان دریافت نمود.

قیمت چای شکسته در بازار چای شمال

برای خرید چای حتما باید در نظر داشت که عامل های متعددی می توانند در نوسانات چای موثر باشند از جمله : فصول مختلف برداشت، شیوه خرید، نوع چای، نوع بازار و… از این رو همواره دسترسی به منابع تولید چایی در شمال چه به شکل سنتی و چه اینترنتی می تواند بسیار موثر و هدفمند بوده چرا که قیمت های کف بازار را ارائه و می توان حاشیه سود خوبی را دریافت نمود. قیمت چای شکسته بهاره درشت عمده ۴۸ و چای شکسته ریز بهاره عمده هر کیلو ۴۶ هزار تومان در بازرگانی تیدا در حال عرضه و فروش می باشد که قیمت جزیی آن در این بازار هرکیلو ۶۰۰۰۰ تومان می باشد.

چای شکسته

خرید بهترین چای شکسته ایرانی

اگر به دنبال خرید بهترین چای از نوع شکسته هستید باید بدانید برداشت بهاره ملقب به چای بهاره شکسته نسبت به نمونه های تابستان و پاییز بیشتر مورد توجه قرار داد، اما این امر به منزله نقض یا ضعیف بودن دیگر رده ها نیست چرا که نمونه های بهاره درصد رایحه بالاتر و چای تابستانه و پاییزه شکسته رنگدهی عالی را در خود نهان دارند. برای خرید بهترین چای شکسته ایرانی و خالص ترین چای اصل سیاه و چای سبز در رده های قلم، ممتاز، باروتی و… نمایندگی پخش چای شمال در لاهیجان می توان گزینه مطلوبی جهت مشاوره و فروش محسوب گردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سرگل زرین

فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت

  فروش چای شکسته ۲۵ کیلویی با ارزانترین قیمت از گیلان آغاز شد. مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام