بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / فروش چای سیاه دستی و سنتی لاهیجان

فروش چای سیاه دستی و سنتی لاهیجان

فروش چای سیاه دستی و سنتی لاهیجان با بسته بندی ۱ کیلویی و قیمت خرید مناسب آغاز شد. فروشگاه آنلاین چای آماده فروش اینترنتی انواع چای سیاه دستی و سنتی لاهیجان از مرغوبترین مزارع و بسته بندی های متنوع در سراسر کشور است و سفارشات شما از انواع چای لاهیجان در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

فروش چای سیاه

چای از جمله کالا هایی با تنوع بالا برشمرده می شود که متناسب با آداب و رسوم و فرهنگ هر ملت به صورت مختلف تهیه و مصرف می گردد. در ایران بیشترین حجم تولید و مصرف به صورت چای سیاه و چای سبز بوده و می توان تنوع درجه بندی و کیفیتی را در این چای با توجه و متناسب بودنش با ذائقه ما ایرانی ها شاهد بود. انواع چای سیاه بیشترین استقبال عرضه و تقاضا را در بازار ایران دارا است و امروزه به صورت بسته های شیک و متنوع با برند های مختلف در حال عرضه می باشد.

چای این نوشیدنی دم کرده اگر کاملا خالص و بدون افزودنی باشد می تواند خواص بسیاری را به همراه داشته و مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. طبع چای سیاه گرم بوده و نوشیدن چندین باره آن در طول روز مشکل خاصی را برای افراد ایجاد نخواهد نمود. فروش چای سیاه سنتی و دستی لاهیجان این روز ها با حجم موافقین و استقبال کنندگان خوبی همراه است، زیرا خریداران با استفاده از این چای دریافته اند که چه تفاوتی با انواع چای های اسانس دار و رنگی دارد.

چای سیاه دستی

چای سیاه دستی چیست؟

شاید این واژه برای بسیاری از شما ناآشنا باشد چون این چای تنها در نقاط چایخیز خاصی توسط کشاورزان در منزل تهیه می شود و به دلیل مالش برگ های سبز چای با نام چای دستی نامیده می شود. ظاهر این چای درشت و شبیه چای قلم است اما با اندکی تفاوت که شاید این مساله بعضا باعث شده که به دلیل عدم شاخت کافی مشتریان چای قلم کارخانه ای با عنوان این نام در دیگر شهر ها و با قیمت بالا به فروش برسد. طعم این چای گس و تلخ و دیردم تر از دیگر چای های کارخانه ای است و زمان ایده آل برای دم کشیدننش مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه می باشد. این چای از جمله چای های طبیعی و بی نظیر است که مشتریان خاصی را دارا است.

فروش چای سیاه دستی

تهیه و تولید چای سیاه دستی و سنتی

با آغاز زمان چیدن چای برخی از کشاورزان چایکار به شیوه سنتی خود اقدام به چیدن و تولید چای در منزل می نمایند که مراحل تهیه آن در زیر شرح داده شده است.

  • ابتدا برگ های مرغوب و جوان چای توسط دست و یا قیچی های مخصوصو برداشت چای دستچین می شوند.
  • سپس در محلی برگ ها را پهن نموده تا اکسیده و پلاس شوند.
  • در مرحله بعد برگ های اکسید شده را با دست و مالش مچاله می کنند که زمان زیادی را می برد تا برگ ها حالت کف مانندی و مچاله ای را به خود بگیرند.
  • حال چای ها در دستگاه های سنتی خشک و آماده می شوند.

چای حاصله به لحاظ طعمی بسیار قوی و در سلامت کامل و عاری از هر گونه مواد شیمیایی می باشد که مصرفش به تمام افرادی که قصد نوشیدن یک چای کاملا طبیعی را دارند توصیه می شود و حتما این چای را تازه دم مصرف نمایید زیرا با گذشت زمان گس تر و بر خاصیت قابض بودنش افزوده می گردد. تجربه در تولید این چای بسیار تاثیرگذار بوده و با توجه به فعالیت طولانی مدت چایکاران لاهیجانی در این زمینه می توان بهترین کیفیت چای مربوطه را در روستا های این شهر جستجو نمود  که سابقه بالایی را در تهیه این چای دارا می باشند.

فروش چای سیاه

فواید چای دستی

  • کاملا سالم و طبیعی
  • رفع کننده خستگی
  • آنتی اکسیدان بالا
  • رفع خواب آلودگی
  • کاهش حساسیت
  • التیام آرتروز
  • پیشگیری از حساسیت های پوستی
  • استحکام استخوان ها
  • کاهش کلسترول
  • کالری پایین
  • رفع کننده التهابات و بهبود سرماخوردگی و…

مزیت خرید چای سیاه دستی

  • خالص و طبیعی
  • حمایت از کشاورز و افزایش هرچه بیشتر کیفیت و تولید
  • اعتماد از سلامت چای

چای سیاه دستی

تفاوت چای دستی با دیگر انواع چای موجود در بازار

  • رایحه و عطر عالی
  • گسی بیشتر
  • تفاوت در ظاهر (درشت)
  • مدت زمان طولانی تر دم کشیدن
  • کیفیت تضمین شده
  • بدون اسانس

آیا چای دستی به صورت برند و یا بسته بندی نیز در حال عرضه می باشد؟

خیر؛ از آن جا که این چای در حجم کم و توسط کشاورزان محلی تولید می شود لذا به شکل سنتی و در بسته های سلفونی عرضه می شود و میزان کم تولیدش و دربرداشتن هزینه زیاد جهت بسته بندی مجال این کار را به این افراد نمی دهد.

فروش چای سیاه دستی

فروشگاه چای سنتی و ارگانیک لاهیجان

در این فروشگاه تلاش گردیده تا بهترین انواع چای سالم ایرانی به مشتریان عرضه شود و مشتریان مجموعه به واقع دریافته اند که چای اعلای ایرانی از این طریق مستقیم از چایکاران و کارخانه ها در حال ارسال به سراسر کشور با نرخی واحد و یکسان در سطح کشور است. بنابراین در این مرکز شاهد هم خریداران عمده و هم جزیی چای هستیم که سفارشات خود را با دیدن از سایت و دریافت قیمت از طرف کارشناسان ثبت و در محل مورد توافق خود دریافت می نمایند. فروش چای سیاه لاهیجان با بیشترین تقاضای خرید مواجه بوده و چای سنتی و محلی که دستچینی از انتخاب مرغوب ترین برگ های چای به توسط کشاورزان است با حداقل سفارش یک کیلو در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مرکز فروش چای سیاه دستی و سنتی لاهیجان

خرید چای سیاه دستی لاهیجان برای بسیاری از خریداران دور از دسترس و یا قابل دستیابی نیست، اما با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مستقیم کشاورزان این بخش با مرکز چای شمال لذا فروش چای سیاه دستی و سنتی لاهیجان را به صورت مستقیم خواهیم داشت و متقاضیان این چای در سطح کشور موفق خواهند شد تا این چای ناب و اعلای ایرانی را خریداری نموده و طعم متفاوت آن را با دیگر چای ها احساس نمایند. تمامی چای ها ائم از انواع کاخانه ای و دستی و محلی کاملا تضمینی و بدون اسانس می باشند و هم اینک چای لاهیجان با توجه به سلامت تایید شده در بازار صادراتی نیز جایگاه ویژه و رو به رشدی را کسب نموده که امید است تا شاهد رونق هرچه بیشتر این صنعت و عدم رها کردن باغات چای و ویلا سازی به جای آن ها باشیم.

فروش چای سیاه دستی

فروش چای سیاه لاهیجان

فروش ویژه و استثنایی از بهترین انواع چای سیاه لاهیجان در بسته بندی های متنوع و کاملا بهداشتی و همچنین به صورت برداشت کاملا دستی و سنتی از مرغوبترین مزارع در لاهیجان بوده و با نازلترین قیمت بازار در این فروشگاه در دسترس است‌. چای سنتی و اصیل لاهیجان را با خرید بدون واسطه و مستقیم از چایکاران شمالی لاهیجان تحویل بگیرید و علاوه بر دریافت بهترین کیفیت و نازلترین قیمت بازار، از نوشیدن لذت بخش و عطر و طعم واقعی از چای طبیعی در یک میان وعده لذت ببرید.

این چای از جمله چای هایی است که هم اینک در برخی نقاط سنتی شهر لاهیجان در حال سرو می باشد و بسیاری از توریست هایی که راهی این شهر می شوند با نوشیدن و آشنایی این چای آن را به عنوان سوغات اصیل لاهیجان به دیار خود می برند که اشائه هر چه بیشتر این رسم می تواند در ترویج و شناخت این چای بسیار موثر باشد.

قیمت فروش چای سیاه دستی

اگر به دنبال یک چای خوب و ارزشمند هستید باید بدانید که در کنار کیفیت قیمت بالاتری را نیز دارا می باشد. قیمت فروش چای سیاه دستی و سنتی لاهیجان بالاتر از دیگر چای ها به دلیل سختی و مشقت در فرآیند تولید و کیفیت بالا می باشد. قیمت این چای با توجه به فصل برداشت و کیفیت برگ ها متغیر بوده که می توان با استناد به مراکز مرتبط در این رابطه از قیمت این چای در هر زمان مطلع شد.

فروش چای سیاه دستی

بهترین زمان جهت خرید چای دستی

این چای با آغاز برداشت هر چین توسط چایکاران محلی تولید می شود یعنی چه در بهار، تابستان و پاییز این چای وجود دارد و تنها در زمستان قابلیت تولید و فروش ندارد چون برگ ها خشبی و ضخیم بوده و کیفیت لازمه را ندارند. لازم است بدانید که نمونه های برداشت شده چای بهاره دستی رایحه بیشتر و انواع پاییزه و تابستانه رنگ بیشتری را دارند.

آیا چای سبز دستی نیز در بازار وجود دارد؟

خیر، هنوز این امکان با توجه به داشتن شرایط و شیوه خاص تولید در زمینه چای سبز مهیا نشده و تنها چای سیاه دستی سنتی در نقاط چایخیز در حال تولید می باشد.

نحوه دم کردن چای سیاه دستی

  1. کتری یا سماور و آب جوش (۹۵ درجه)
  2. برای دم کردن به دلیل درشتی این چای را بیش از دیگر چای ها باید مصرف کرد. به ازای هر نفر یک قاشق سرپر
  3. آب جوش تا سطح چای نه بیشتر و نه کمتر
  4. قرار دادن قوری بر روی کتری یا سماور (حرارت غیر مستقیم)
  5. گذاشتن پارچه نخی بر روی قوری برای حفظ ماهی عطر و طعم و بهتر دم کشیدن
  6. حرارت بسیار کم جهت دم کشیدن
  7. سپری شدن زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه
  8. آماده شدن چای دبش و خوش طعم و رنگ
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید چای دستی

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب

خرید چای دستی لاهیجان در بهار ۱۴۰۳ با قیمت مناسب آغاز شد. چای دستی را …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام