بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / فروش چای سیاه ایرانی لاهیجان

فروش چای سیاه ایرانی لاهیجان

فروش چای سیاه ایرانی لاهیجان (فله_کیلویی) با قیمت استثنایی آغاز شد. برای خرید بهترین چای ممتاز بهاره با رایحه و رنگی ۱۰۰% طبیعی می توان فروش اینترنتی چای از سایت چای شمال را تجربه نمود. انواع چای سیاه ائم از سرگل، قلم و.. کاملا طبیعی بدون واسطه مستقیم آماده عرضه در بازار سراسری می باشند.

چای سیاه

چای سیاه

یکی از مهم ترین تولیدات چای در دنیا را شامل می شود که دارای قیمتی مقرون به صرفه برای تمام اقشار می باشد. رایحه و رنگ این چای همواره مورد توجه بوده و در طی چین های مختلف چای قابل تولید است. صادرات چای سیاه سهم قابل توجهی در دنیا داشته و فعالیت در این زمینه بسیار مناسب با حاشیه سود خوب می باشد. نوع برگ چای برداشت شده در کیفیت بسیار تاثیر گذار است. از مهم ترین عوامل مهم بر کیفیت چای سیاه عبارتند از :

  • نوع برگ
  • نحوه صحیح برداشت
  • وضعیت جوی در زمان برداشت
  • فاصله برداشت تا رساندن برگ چای به کارخانه
  • منطقه کشت
  • شیوه تولید
  • نوع چای

مهم ترین ویژگی های چای سیاه ایرانی را می دانید؟

  1. رایحه عالی و طبیعی داشته
  2. رنگدهی طبیعی
  3. هیچ اسانس و رنگ مصنوعی دارا نمی باشد
  4. به دلیل عدم سمپاشی گیاه چای، برگ های چای کاملا سالم هستند
  5. دیردم اما فاکتور مثبت و مزیتی برشمرده می شود
  6. کیفیت تضمینی
  7. تلخی و گسی مطلوب و مورد پسند با اکثر ذائقه ها

فروش چای سیاه

فروش چای سیاه ایرانی لاهیجان

کیفیت چای تولید شده در کشور ما ایران همواره بسیار بالا و کاملا طبیعی و فاقد هرگونه ماده افزودنی است از این رو گزینه مطلوبی جهت پیشنهاد و خرید برشمرده می شود. از آنجا که خریداران چای سیاه را هم خریداران خانگی (کیلویی) و هم خریداران عمده شامل می شوند لذا شرایط بسیار مناسبی فراهم شده تا متقاضیان در هر رده بتوانند حجم درخواستی از نوع چای ها را تهیه و تامین نمایند. حداقل حجم سفارش کیلویی (۲ کیلو) و حداقل عمده از (۳۰ کیلو) آغاز می شود. فروش چای سیاه ایرانی لاهیجان مستقیم و به قیمت درب کارخانه انجام می گردد.

فروش چای سیاه

خرید اینترنتی چای سیاه در سراسر ایران

خرید اینترنتی یکی از راه های آسان جهت دسترسی مستقیم و بدون واسطه به چای از طریق مراکز فروش چای سیاه در شمال ایران است از این راه خریداران می توانند بهترین انواع چای را از مراکز اصلی تولید و فروش چای سیاه دریافت و کیفیت مورد انتظار را در دسترس داشته باشند. سایت چای شمال (بازرگانی تیدا) در لاهیجان همواره آماده ارائه خدمات به متقاضیان در سراسر بازار بوده تا بتوانند مرغوب ترین چای فله و بهترین برند را از چای سیاه سنتی با رایحه و رنگی دلنشین در اختیار داشته باشند.

فروش بهترین چای سیاه بهاره

متقاضیان چای ایرانی که با آن آشنا هستند حتما نام چای سرگل و اولین برداشت چای در بهار را شنیده و مصرف نموده اند. این چای از بهترین نمونه چای ها بوده که رایحه مدهوش کننده ای داشته و تقاضای خرید آن با آغاز برداشت به اوج می رسد. فروش بهیرین چای سیاه اعلای ایرانی را در هر کجا به صورت تازه و مستقیم و نوبرانه امکان پذیر شده و چای تولید تازه سال را می توان مستقیم در هر کجا که هستیم بدون کوچکترین دغدغه دریافت نماییم.

فروش چای سیاه

قیمت فروش چای سیاه بهاره امساله

برداشت های متوالی و متعدد چای و در نتیجه کیفیت های متنوع سبب شده تا قیمت های متفاوتی را از انواع چای ها در بازار شاهد باشیم. وجود واسطه ها و دست به دست شدن های زیاد در افزایش نرخ چای بی سبب نبوده، اما برای دریافت و استعلام قیمت فروش چای سیاه بهاره امساله با توجه به حجم عمده یا کیلویی می توانید با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید تا بهترین و ارزان ترین قیمت بازار را به صورت واحد در نمونه چای های سیاه و چای سبز دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه سرگل

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده

چای سیاه سرگل ممتاز بهاره لاهیجان قیمت و خرید عمده از طریق فروشگاه چای شمال …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام