بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / فروش چای سیاه ایرانی درجه یک بهاره

فروش چای سیاه ایرانی درجه یک بهاره

فروش چای سیاه ایرانی درجه یک بهاره عمده و فله از لاهیجان متقاضیان بالایی را دارا می باشد. قیمت فروش انواع چای سیاه بهاره در این زمان بالاتر اما کیفیت بیشتری را دارا است.  جهت خرید انواع چای درجه یک مرجع تخصصی چای شمال با داشتن کارشناسان مجرب همراه شما خواهد بود.

فروش چای سیاه

به نظر شما کدام نوشیدنی داغ را می توان یافت که پس از نوشیدنش یک حس آرامش کسب نموده و کل خستگی را از بدن زدود و هم بتواند فواید بسیاری را برای بدن به دنبال داشته باشد؟ چای سیاه از جمله بهترین چای های دنیا است که ۷۵% از حجم تولید جهانی را دارا است. رایحه و رنگ این چای آن را خاص و دوست داشتنی نموده و در ایران نیز نوشیدن این چای بیشتر ار دیگر چای ها رایج است.

فروش چای سیاه ایرانی درجه بهاره با داشتن ۱۰ الی ۱۲ درصد رایحه بالاتر در بازار سالانه بیشترین و بالاترین تقاضای خرید عمده و جزیی را دارا است. محبوبیت جهانی این چای سبب شده تا به یک تجارت درآمدزا و سودآور تبدیل شود. هم اینک چای سیاه طبیعی و درجه یک با توجه به سلامت و خلوص بیشتر جایگاه ویژه ای را در بین خریداران کسب نموده. انواع چای سیاه پس از طبقه بندی در کارخانه عبارتند از :

  • چای ممتاز
  • سرگل
  • قلم
  • شکسته
  • باروتی
  • خاکه

در ایران چای در سه نوبت بهار، تابستان و پاییز برداشت می شود و فاصله هر چین تا چین بعدی هر ۴۵ روز می باشد. چای سیاه ارزش اقتصادی بالایی داشته و امروزه فعالیت های گسترده ای بر روی این چای در سرتاسر جهان از سمت تولیدکنندگان قوی و قدرتمند در حال انجام است و فعالین این عرصه روز به روز در حال افزایش می باشند. در شمال ایران با توجه به آغاز برداشت چای در بهار می توان تعداد بالایی از متقاضیان را شاهد بود که برای خرید بهترین چای سال از هر گوشه از کشور اقدام می نمایند، زیرا فروشندگان چای می دانند که چای این فصل از مشتریان دائمی برخوردار می باشد.

چای سیاه ایرانی

برگ سبز چای چگونه به چای سیاه تبدیل می شود؟

همان طور که می دانید چای سبز و سیاه و چای سفید هرسه از جمله چای هایی هستند که از برگ سبز چای طی عملیات متفاوت در کارخانه حاصل می شوند. برای تهیه چای سیاه برگ سبز چای باید مراحل خاصی از جمله پلاس، مالش، اکسیداسیون، خشک شدن و غربال گری را طی نماید. مرحله اکسیداسیون که در آن تمام سلول های برگ تحت فشار و اکسید شدن قرار می گیرند مهم ترین مرحله می باشد زیرا در تعیین سطح رنگ و عطر و به طور کلی کیفیت چای تاثیرگذار است. میزان تلخی و گسی نیز تحت تاثیر این مرحله حاصل می گردد.
باید بدانید که نحوه صحیح تولید در کارخانه چایسازی، نحوه انتخاب صحیح برگ، حمل درست تا کارخانه بسیار اهمیت دارد زیرا می تواند منجر به تولید چای باکیفیت بالا و یا با کیفیت پایین گردد.

چای سیاه

فرق انواع چای بهاره با چای دیگر فصول

چای ها با توجه به فصل برداشت ونوع منطقه از یکدیگر متفاوت هستند. شما هیچ وقت نمی توانید حتی در دو نقطه همجوار دو نمونه چای از یک رده را با یک کیفیت و طعم و مزه بیابید زیرا گیاه چای از جمله گیاهان حساس بوده که با کوچکترین تغییرات آب و هوایی می توان طعم متفاوتی از آن را در اختیار داشت. چای های تهیه شده از هر فصل نیز از یکدیگر متمایز می باشند به طوری که چای های بهاره رایحه بیشتر و تلخی و گسی بالاتری را نسبت به دیگر فصل ها دارند.  محل رشد گیاه چای به لحاظ ارتفاع نیز بر روی کیفیت چای موثر است : چای های های رشد یافته در ارتفاعات دارای رنگ بسیار بالا و چای های رشد یافته در نقاط پست تر رایحه بیشتری را خواهند داشت که همین امر تنوع خوبی را به جهت انتخاب چای مورد دلخواه فراه نموده است.

خصوصیات بارز چای سیاه ایرانی درجه یک بهاره

  • عطر، طعم و رنگ دهی بیشتر
  • ترد و شکننده بودن دانه چای به دلیل تازه و جوان بودن برگ ها
  • خواص بالاتر نسبت به چای سایر فصول
  • قیمت بالاتر به دلیل کیفیت و کمیت
  • گسی و تلخی بیشتر

فروش چای سیاه

چای سیاه ایرانی به چه شیوه هایی در حال تولید است؟

  • کارخانه ای
  • دستی

شیوه کارخانه ای که رایج ترین شیوه تولید با نام رسمی یا ارتدکس در ایران است، اما شاید بسیاری از شما با نام چای دستی و محلی نا آشنا باشید. این چای یکی از چای های خاص و لوکس است که در آن از مرغوب ترین برگ سبز چای توسط چایکاران استفاده می شود و مراحل مالش آن با دست انجام گرفته و خشک کردن آن ها در دستگاه های سنتی قدیمی انجام می گردد.

این چای تنها در نوع سیاه تولید می شود و شباهتش به چای قلم کارخانه ای زیاد است و در بسیاری مواقع چای تولید کارخانه ای را با نام این چای در بازار به فروش می رسانند که توصیه می شود حتما آن را از مراکز و مراجع تخصصی چای سفارش و دریافت نمایید زیرا حجم تولید آن بسیار کم و باید آن را سفارش نمود.
قیمت فروش چای سیاه دستی بالاتر از چای کارخانه ای است و طعم گس و شکلاتی آن به مذاق بسیاری خوشایند می باشد.

فروش چای سیاه ایرانی

فروش چای سیاه ایرانی در بازار جهانی

فروش چای سیاه ایرانی در بازار جهانی طی سال ها در حال انجام می باشد و در طی سال های اخیر با افزایش چشمگیرتری از سمت کشور های همسایه در حال تقاضا و خروج از مرز ها می باشد. هم اینک این چای در مکان های مهم با قیمت بالا در حال فروش و سرو می باشد. از جمله کشور های طالب چای ایرانی می توان به :

  • افغانستان
  • عراق
  • ترکیه
  • ازبکستان
  • تاجیکستان
  • روسیه
  • گرجستان
  • ایتالیا
  • آلمان و بسیاری از کشور های اروپایی اشاره نمود.

فروش چای سیاه ایرانی درجه یک بهاره شامل بخش صادرات نیز می شود و می توان تنوعی از انواع چای سیاه صادراتی را در بازه کیفیتی و قیمتی شاهد بود که هر یک با توجه به ذائقه و مصرف در بازار هدف بسیار مورد توجه قرار دارند. عرضه و معرفی هرچه بهتر چای ایرانی در بازار های جهانی می تواند در پایداری این صنعت و تشویق و حمایت از کشاورزان در رابطه را با عدم رها کردن باغات چای بسیار تاثیرگذار باشد.

فروش چای سیاه

نمایندگی چای ایرانی

عرضه و تقاضای بالای چای در بازار این امر را به دنبال خواهد داشت تا چای به موقع و سریع در دسترس قرار بگیرد تا بتوان با معرفی هرچه بهتر و دسترسی راحت تر فروش آن محصول را تضمین نمود. نمایندگی چای ایرانی با توجه به مستقر بودن در نقاط چایخیز شما و داشتن مجموعه ای از کارخانه جات و برند های چای فعال در این زمینه توانسته بهترین چای درجه را در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار دهد. تمامی چای ها به صورت صد در صد طبیعی و خالص با مناسب ترین قیمت در حال عرضه می باشند و از مزیت های خرید و فروش چای بدین شیوه می توان به :

  • قیمت های رقابتی و کف بازار
  • کیفیت های عالی و استاندارد
  • سفارش محصول از حجم جزیی و عمده
  • خرید انواع چای صادراتی و صادرات چای ایرانی
  • تنوع محصولات بالاتر
  • اعتماد از تازه بودن چای ارسالی
  • جابه جایی سریع چای در تمام نقاط کشور
  • ارائه قیمت واحد در سطح کشور

فروش چای سیاه

فروش چای سیاه ایرانی درجه یک بهاره

انتخاب بهترین چای خوب و اعلاء در زمان خرید می تواند در بازگشت مجدد مشتری، تداوم همکاری و فروش بالا بسیار مهم باشد. فروش چای سیاه ایرانی از خطه چایخیز و از طریق دنیای مجازی و اینترنتی سبب شده تا شناخت از ماهیت و ویژگی چای ایرانی بیشتر شود. چای دیر دم ایرانی خوش طعم ترین و با خواص بیشمار است که گزینه مناسبی با داشتن نرخ مناسب و ارزان تر از انواع چای خارجی موجود در بازار است. پخش عمده و فروش چای سیاه ایرانی درجه یک بهاره فله ای و بسته بندی با تضمین کیفیت و بدون واسطه در فروشگاه و نمایندگی چای شمال در سراسر ایران در حال انجام است و چای طبیعی و سنتی شمال را در هر گوشه از کشور می توان از حداقل ۳ کیلو سفارش و روی تناژ نیز سفارش داد.

قیمت فروش چای سیاه درجه یک ایرانی بهاره ۹۸

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل بهاره ۶۰۰۰۰
چای سیاه ممتاز بهاره ۵۰۰۰۰
چای سیاه شکسته بهاره ۴۰۰۰۰
چای سیاه قلم با چوب بهاره ۳۵۰۰۰
چای سیاه قلم بدون چوب بهاره ۴۵۰۰۰

لازم به ذکر است که قیمت ها نرخ جزیی و کیلویی بوده و جهت اطلاع از قیمت عمده انواع چای به دلیل نوسانات و تغییر زمان برداشت بهتر است تا با کارشناسان واحد فروش مجموعه در ارتباط باشید.

نحوه خرید چای و میزان دریافت سفارشات

برای خرید چای کافیست تا سفارشات خود را به کارشناسان مربوطه مرکز ارائه نموده و پرداختی محصولات را یا از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و یا از راه های دیگر پرداخت نمایید. حداقل میزان دریافت سفارشات از ۳ کیلو آغاز و تا حجم های بالا و تناژ صادراتی ادامه می یابد. برای تجارت خوب و مورد پسند کیفیت و قیمت متناسب را با هم بخواهید و هرگز کیفیت را فدای قیمت قیمت نکنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام