بازرگانی تیدا
خانه / چای ایران / فروش چای تخصصی و تضمینی در تهران و سراسر ایران

فروش چای تخصصی و تضمینی در تهران و سراسر ایران

فروش چای تخصصی و تضمینی در تهران و سراسر ایران از طریق مرکز فروش چای شمال انجام می گردد. خرید چای سیاه و چای سبز بهاره اصل را عمده و جزیی به شکل فله و بسته بندی امکانپذیر می باشد. برای دریافت قیمت فروش ارزان انواع چای ما را به یاد بسپارید.

چای نقش مهمی را در زندگی ما دارا است چرا که برای چندین بار در طول شبانه روز از آن می نوشیم پس لازم است تا در خرید آن وسواس به خرج داده تا بهترین و طبیعی ترین و خالص ترین نوع آن را در اختیار داشته باشیم. نوشیدن چای خوب و خالص در ابتدای روز می تواند تاثیرات مثبتی را در روحیه شما داشته باشد. خرید و فروش چای در فروشگاه تخصصی چای شمال با بهترین قیمت های بازار و کیفیت عالی طی سال ها تجربه در حال انجام می باشد و بستر خوبی جهت مشاوره و ثبت سفارش فراهم گریده است.

فروش چای

مرکز چای ایران

مرکزیت تولید، پرورش و فروش چای در ایران در استان گیلان با بزرگ ترین سطح زیر کشت و سپس مازندران می باشد. این دو قطب همواره در رقابت با هم بوده و تجربیات بالا در این زمینه سبب شده تا همواره چای سیاه و چای سبز با بالاترین کیفیت و رایحه و رنگ بی نظیری را در آن ها شاهد باشیم. مرکز و پایتخت اصلی چای ایران لاهیجان و چای لاهیجان بوده که همواره چای این شهر مدنظر خریداران داخلی و خارجی بوده و شناخته شده می باشد. فروش چای لاهیجان در تمام سال قابل اجرا و تنها کافیست تا سفارشات خرید خود از أنواع چا یممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای قلم و.. را به ثبت و آن را در هر نقطه از کشور دریافت نمایید.

فروش چای

فروش چای تخصصی و تضمینی در تهران و سراسر ایران

احتیاج به تخصص و شناخت در چای از مهم ترین رکن ها جهت داشتن و تامین چای مرغوب است. این روز ها با وجود تنوعی از چای ها در بازار کار شناخت چای تقلبی از چای اصل بسیار دشوار و همواره خریداران نیازمند راهنمایی و مشاوره از طریق مراکز فروش معتبر می باشند. از آنجا که چای ایرانی کاملا سالم و فاقد هرگونه ماده افزودنی غیر مجاز می باشد لذا گزینه خوبی به جهت خرید برشمرده شده و با وجود فعالیت مرکز فروش چای از سمت تولیدکنندگان در سایت ها و فروشگاه های مجازی می توان با اعتماد و اطمینان چای درجه یک و اصیل ایرانی را در هر میزان از هر نقطه از کشور چه در تهران و چه در سراسر ایران تهیه نمود.

نحوه فروش چای چگونه است؟

  • فله ای
  • بسته بندی(برند)
  • تی بگ

بسته بندی چای ها

  • جزیی در بسته های سلفون ۵/۰، ۱ و ۱۰ کیلویی
  • عمده در کیسه بسته به نوع چای (۱۰، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی)
  • در جعبه های با وزن مختلف
  • تی بک در لفاف های ۲ گرمی

فروش چای

فروشگاه آنلاین فروش چای شمال

همیشه تصور ما از فروشگاه محل یا مکانی است که با ورود بآن بتوانبم وسایل مورد نیاز خود را خریداری نماییم، اکروزه فروشگاه های مجازی نیز از طریق بستر اینترنتی راه اندازی و سبب دسترسی راحت و بی دغدغه هر محصول در محل کار یا منزل ما شده اند. بدین صورت که با سرچ محصول خاص و پیدا کردن مراکز معتبر آن این امکان وجود داشته تا بتوانیم چای تازه و تولید سال را مستقم در دسترس داشته باشیم. هم اینک فروش چای مرغوب ائم از چای بهاره اصل، چای اصیل و سنتی فله لاهیجان و چای صادراتی از طریق فروشگاه آنلاین فروش چای شمال فراهم گردیده است.

فروش چای

چرا فروش چای ایرانی؟

  1. کیفیت قابل قبول تر و تضمینی
  2. قیمت ارزان تر
  3. چای تولید سال
  4. حاصل زحمت چایکاران شمالی و کارخانه داران
  5. فاقد سموم شیمایی در باغ چای
  6. فاقد مواد افزودنی به چای خشک و ۱۰۰% خالص و طبیعی
  7. خوش رنگ و خوش طعم با ذات طبیعی و دلچسب
  8. درک خواص بیشتر به دلیل طبیعی بودن
  9. عدم خروج ارز از کشور و حمایت بیشتر صنعت چای شمال
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بهترین قیمت فروش برای چای سیاه فله

چای خوب چه مارکی بخرم؟

چای خوب چه مارکی بخرم؟ آیا بهترین چای خوب و خوش طعم ایرانی را می …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام