بازرگانی تیدا
خانه / چای باروتی / فروش چای باروتی سیاه به قیمت ارزان

فروش چای باروتی سیاه به قیمت ارزان

چای باروتی سیاه چگونه درست می شود؟ فروش چای باروتی سیاه به قیمت ارزان به دلیل ارسال مستقیم از طریق مرکز خرید چای شمال (بازرگانی چای تیدا) در لاهیجان انجام می شود. آیا تاکنون مرغوب ترین انواع چای اصیل ایرانی را خریداری نموده اید؟ نظرتان در مورد این چای ها را چگونه عنوان می کنید؟

ایرانی ها به نوع چای بسیار اهمیت می دهند به طوری که چای سیاه در میان تمام خانواده های ایرانی ارزش بالایی داشته و همواره بیشترین حجم تولید و خرید و فروش بازار چای را به خود متعلق نموده است حتی در واردات چای به ایران نیز بیشترین حج متعلق به چای سیاه بوده و این چای علاوه بر نوشیدنی بودنش خواص درمانی و دارویی بسیاری دارد.

چای باروتی سیاه

چای باروتی سیاه چیست و چگونه درست می شود؟

چای باروتی سیاه در رتبه پنجم درجه بندی چای در ایران قرار دارد و از لحاظ سایز بین چای شکسته و چای خاکه قرار می گیرد. این چای همانند دیگر چای ها از برگ سبز چای طی مراحل تولید چای در کارخانه حاصل شده و از ریز شدن چای های شکسته و قلم و… و عبور نمودن از الک های با نمره خاص به دست می آید. شیوه تولید این چای سنتی و ارتدوکس بوده و برخلاف چای های ctc که ظاهر گرد و لول شده دارند ظاهری فلت و دایره ای داشته و به دلیل ریز بودن از جمله چای های زود دم نامگذاری می گردد.

چای باروتی سیاه

خاصیت های چای باروتی سیاه اعلا

  • پیشگیری از سردرد های میگرنی
  • افزایش سطح هوشیاری
  • کاهش غلظت خون
  • رفع التهابات درونی بدن
  • کالری پایین
  • دفع سموم
  • مراقبت از کبد
  • استحکام استخوان ها
  • ضد ویروس

معایب چای باروتی سیاه

  • به دلیل ریز بودن خاصیت قابض بودن دارد.
  • توصیه به مصرف مداوم این چای نمی شود.
  • برای افراد با طپش قلب بالا و خانم های باردار توصیه نمی گردد.

چای باروتی به چند دسته تقسیم می شود؟

  1. باروتی ریز
  2. باروتی درشت
  3. گل باروتی به دست آمده از چین اول و چای ممتاز

چای باروتی سیاه

فروش چای باروتی سیاه به قیمت ارزان تر

چای به نوبه خود بازار خوب و درخواست متناسبی را دارا است در حیطه بسته بندی و تی بگ سازی و مخلوط نمودن با دمنوش ها و ایجاد طعم های شگفت انگیز چای باروتی سیاه و سبز از گزینه های خوبی برشمرده می شوند و معمولا چای هایی با درخواست خرید کلی و عمده برشمرده می شوند و از آن جا که سریع دم کشیده می شوند گزینه عالی برشمرده می شوند. در مرکز پخش چای شمال به دلیل ارسال و ارائه مستقیم چای قیمت ها بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر می باشند. لذا فروش چای باروتی سیاه به قیمت ارزان در کنار سایر انواع چای سنتی و طبیعی ائم از بهاره و غیره به شکل فله ای در طول سال در حال انجام می باشد.

خرید عمده چای باروتی سیاه

برای بسیاری از خریداران خرید عمده ای چای با توجه به نوع کسب و کار بسیار اهمیت دارد. چای باروتی سیاه همانند سایر انواع چای سیاه از تقاضای بالایی برخوردار می باشد و می توان کاربرد این چای را به وضوح در صنایع مختلف شاهد بود. تجار، عمده فروشان، شرکت های بسته بندی مهم ترین خریداران این چای بوده و برای خرید عمده چای باروتی سیاه و تامین آن در هر زمان می توانند جهت دریافت موجودی و خرید با ارزان ترین قیمت از طریق همین مجموعه اقدام به ثبت سفارش نمایند.

چای باروتی سیاه

فروش چای باروتی صادراتی

تجار و بازرگانان برای تامین چای های خود همواره به دنبال مراکز فعال و مکان هایی هستند که بتوانند در تهیه و تامین چای ها کمک شایانی را به آن ها نماید. چای باروتی سیاه در زمینه صادرات نیز گزینه مطلوبی محسوب شده و کشور های بسیار خریدار این چای و فرآوری بر روی آن ها می باشند. این چای تقاضای بالایی را دارا بوده و در کنار انواع چای صادراتی درجه یک قرار داشته و طیف درجه بندی و رنج قیمتی مناسبی را می توان در این رده جستجو نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

خرید و فروش چای باروتی

چای باروتی یکی از ارقام درجه بندی شده چای سیاه و چای سبز شمال ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام