بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / فروش عمده و جزیی چای سیاه و چای سبز ایرانی

فروش عمده و جزیی چای سیاه و چای سبز ایرانی

چای سیاه و چای سبز ایرانی دو چای با تنوع خوب و آمار خرید بالا در بازار چای هستند. فروش عمده و جزیی چای سیاه و چای سبز ایرانی به صورت دست اول و قیمت های ارزان و مناسب در حال انجام است. فروشگاه چای شمال بهترین چای مرغوب بهاره و خالص را در سراسر شهر های ایران با شرایط ویژه و استثنایی عرضه می نماید.

چای سیاه و چای سبز ایرانی

در بازار چای ایران همواره دو چای سیاه و چای سبز را می توان از رقبای قدیم و سرسخت دانست که بسیار مورد توجه قرار دارند و با کیفیت خوب و مناسب در حال تولید در کارخانه های چایسازی شمال ایران می باشند. برگ های سبز چای در نقاط چایخیز تحت پوشش بهترین حالت ممکنه و بدون سمپاشی قرار داشته از این رو چای به دست آمده کاملا طبیعی و سالم و مورد اعتماد می باشد.

تفاوت چای سیاه و چای سبز ایرانی در چیست؟

این دو چای از جمله چای های ارزشمند با مصرف بالا در کشور ما برشمرده می شوند. این دو چای از گیاه همیشه سبز چای و برگ های تجاری آن حاصل می شوند که شیوه تولید متفاوتی از هم دارند و همین شیوه تولید سبب شده تا در رنگ ظاهر و مزه و رنگ دم کرده از هم متمایز شوند.

چای سیاه و چای سبز ایرانی

خواص چای سیاه و چای سبز ایرانی

  • آنتی اکسیدان بالا
  • دافع سموم بدن
  • رفع التهابات داخلی
  • رفع کننده ویروس های موجود در بدن
  • کمک به کاهش غلظت خون
  • کالری پایین و حفظ تناسب اندام
  • پیشگیری از زوال عقل
  • ممانعت از سکته با رقیق کردن خون
  • پیشگیری از پیری زودرس
  • رفع خستگی و نشاط بخش
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی در بدن

نمایندگی چای ایرانی

جهت عرضه هر چه بهتر و حفظ کیفیت چای ایرانی لذا ساختار نمایندگی چای ایرانی از طریق اینترنتی توانسته پاسخگوی رفع نیازات متقاضیان در سطح کشور باشد. بدین صورت که با فروش عمده و جزیی چای سیاه و چای سبز ایرانی تلاش نموده تا به تمامی تقاضا پاسخ و در صدد فروش بهترین چای اعلای شمال در بازار باشد تا با اثبات کیفیت چای ایران علاوه بر حمایت افزایش سطح خرید آن و سلام جامعه را شاهد باشیم. به دلیل حذف واسطه ها در این ساختار می توان از قیمت های دست اول نیز بهره مند گردید.

چای سیاه و چای سبز ایرانی

خرید انواع چای سیاه و چای سبز ایرانی اصل

از آنجا که چای ها براساس و مبنای شکل ظاهر و نوع، فصل برداشت و منطقه مورد پرورش و تولید دسته بندی می گردند لذا تنوع بالایی را می توان در آن ها شاهد بود.از اسامی دسته بندی شده می توان با نام کلی سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه یاد کرد که در هر فصل می توان انواع چای اصل و درجه یک را از بازرگانی تیدا مرجع تخصصی چای شمال انتظار داشت.

فروش عمده و جزیی چای سیاه و چای سبز ایرانی

چنانچه از فروشندگان و خریداران چای شمال هستید و به دنبال چای سنتی و اصل می باشید جهت دسترسی مستقیم می توانید تقاضای حجمی خود را از حداقل ۲ کیلو و حداقل ۵۰ کیلو به ثبت برسانید تا در سریع ترین فرصت آن را درب منزل یا محل کار خود دریافت نمایید. فروش عمده و جزیی چای سیاه و چای سبز ایرانی طی آمار های حاکی در طی دهه های اخیر افزایش چشمگیری داشت است.

چای سیاه و چای سبز ایرانی

صادرات چای سیاه و چای سبز ایرانی درجه یک

با توجه به درخواست خرید چای ایرانی توسط سایر کشور ها و فعالیت تجار و بازرگانان بسیار در این زمینه لذا بهترین انواع چای صادراتی دجه یک در این زمینه آماده عرضه بوده و جهت ثبت سفارش در حجم مورد نظر می توان مراکز معتبر و قابل اعتماد در این زمینه را برگزید. صادرات و تقاضای هر چه بیشتر چای در اشاعه هر چه بهتر و بیشتر چای ایرانی و حمایت بیشتر این صنعت نقش بسزایی را خواهد داشت. چای سیاه بیشترین تقاضا و بازار را در زمینه صادرات چای ایران داراست و چای سبز با توجه به حجم پایین تر تولید در رده بعدی صادرات قرار دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت

چای سبز ایرانی اصل خرید و دریافت قیمت از طریق سایت اینترنتی چای شمال در …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام