بازرگانی تیدا
خانه / چای فله / صادرات چای فله شمال لاهیجان

صادرات چای فله شمال لاهیجان

صادرات چای فله شمال لاهیجان و توزیع عمده آن به صورت بسته بندی و تناز بالا در سراسر ایران و کشور های حوزه خلیج فارس و سراسر جهان انجام می گیرد. کلیه سفارشات شما با قیمتی باورنکردنی برای شما ارسال خواهد شد. صادرات چای شمال و خرید و فروش انواع چای صادراتی فله درجه یک لاهیجان تا چه حد برای تجار و بازرگانان اهمیت دارد؟

صادرات چای فله شمال

لاهیجان یکی از نقاط اقتصادی قابل توجه در زمینه تولید چای شمال محسوب می شود. با ورود چای به این شهر برای اولین بار و ترویج کشتش توسط کاشف السطلنه باب تجارت چای در این خطه آغاز و با توجه به فراز و نشیب های بسیار اما توانسته مورد توجه قرار بگیرد. طبق آزمایشات و تحقیقات و آزمون های انجام گرفته چای ایران به یکی از چای های سالم دنیا ملقب گردیده، زیرا با توجه به شرایط اقلیم مناسب این چای های تحت تاثیر هیچ آفتی قرار نگرفته و استفاده از سموم و آفت کش در باغات چای شمال معنایی ندارد. صادرات چای شمال هم اینک بخش مهمی را به خود تخصیص داده و صادرات چای فله شمال لاهیجان با استقبال بیشتر و حجم بالای خروج از کشور توانسته مرغوب ترین چای نزد بازرگانان و تجار نامگذاری شود.
مصرف بالای چای در جهان سبب ایجاد تلنگر و فرصتی جهت صادرات چای شمال محسوب می شود که می توان با برنامه ریزی صحیح در این بخش و حمایت از چایکاران و افزایش سطح زیر کشت و موجبات افزایش تولید به رونق بیشتر این صنعت در بخش صادرات پرداخت.

صادرات چای فله

چای صادراتی ایران

آیا می دانستید بیشترین چای صادراتی ایران (۵۶%) عازم جمهوری آذربایجان گردیده است و بعد آن ترکمنستان (۱۱%)، ازبکستان (۱۴%)، تاجیکستان (۱۵%) و ترکیه (۴%) در رده های بعدی قرار داشته اند؟ بیشترین اوج صادرات چای شمال را می توان در سال ۹۳ با ۳۶ میلیون دلار شاهد بود. چای صادراتی ایران با توجه به نوع مقصد و بازار هدف دارای تنوع بوده و می توان هرساله شاهد خروج بالای چای شکسته با بیشترین میزان صادرات از کشور بود و صادرات چای فله شمال رقم بالای تبادلات را در این قسمت دارا می باشد.

دلایل ارجحیت صادرات چای فله

  • قابل رویت و لمس بودن
  • قیمت کمتر در حجم بالا
  • سریع تر آماده شدن سفارشات
  • سود دهی بیشتر
  • حذف هزینه های جانبی جهت بسته بندی

صادرات چای

انواع چای فله صادراتی از درجه بندی قوی تا ضعیف

  • ممتاز
  • قلم بدون چوب سوزنی
  • شکسته ۱
  • قلم بدون چوب درشت
  • باروتی گرانولی
  • شکسته ۲
  • قلم با چوب
  • باروتی ریز
  • شکسته ۳
  • خاکه

صادرات چای فله شمال

تجارت چای لاهیجان

این شهر با توجه به داشتن مراکز تولید متعدد و وجود سندیکای چای کشوری  بسیار مورد توجه و اعتماد خریداران قرار دارد. نظار های شدید بر روی چای های صادراتی جهت خروج و کیفیت مورد تایید قرار گرفته از جمله مواردی است که سبب شده تا سمت و سیاق تجار به ایمن منطقه خاص و قیمت ها در این خطه رقابتی و با توجه به کیفیت اندکی بیشتر باشد. چای سیاه فله لاهیجان به لحاظ تجاری با توجه به حجم بالای تولید و سطح کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار دارد و تناژ بالایی از این چای در هر چین تولید را به خود اختصاص داده است. شما برای صادرات و تجارت چای لاهیجان با تنوعی از درجه های کیفی چای مواجه خواهید شد که برای انتخاب و خرید بهتر است تا شناختی از بازار هدف خود داشته باشید ا انتخاب راحتی را داشته باشید. صادرات چای فله شمال لاهیجان از طریق هوایی، زمینی و آبی به کشور های مختلف دنیا در حال انجام است و با توجه به درخواست ها در بسته های مورد نظر و وزن های مختلف در حال انجام می باشد.

مشکلات مربوط به بخش صادرات چای شمال

  • پایین بودن راندمان تولید
  • کوچک بودن و پراکندگی باغات
  • فاصله باغات تا کارخانه و مدت زمان ارسال و حفظ ماهیت برگ چای در این بازه
  • قاچاق بسیار در بخش واردات
  • تعرفه گمرک
  • عدم ثبات قیمت و نوسانات قیمتی در این بخش

صادرات چای فله شمال

صادرات چای شمال ایران به اقصی نقاط دنیا

صادرات چای شمال همانند دیگر محصولات از اهمیت خاص به خود برخوردار می باشد. با توجه به برداشت چای در سه چین از سال و داشتن ورودی و خروجی خوب لذا سالیانه حجم معینی از چای شمال به اقصی نقاط دنیا صادر می شود. برخی از کشور های اروپایی و همسایه های مرزی و حاشیه خلیج فارس از اصلی ترین مشتریان چای ایرانی هستند که این امر می تواند حاکی از این باشد که علاوه بر بازار خوب در این بخش باید فعالیت ها و تلاش های بیشتری را برای تکمیل و پیشرفت این بخش شاهد باشیم کما اینکه صادرات چای فله شمال لاهیجان را در این بخش به خوبی با خروجی بالا شاهد می باشیم.

مشاوره در زمینه صادرات چای شمال

صادرات چای نقطه عطفی برای فعالین حوزه چای شمال شمرده می شود در این میان هرساله با شناخت کشور های هدف از چای ایران لذا شاهد ورود بسیاری از آن ها به کشور به جهت انتخاب و تایید چای مورد نظر هستیم کما اینکه تجار و بازرگانان فعال در این زمینه ایرانی را نیز دارا می باشیم. انتخاب و مورد تایید قرار دادن چای با توجه به شناخت بازار های هدف و ذائقه و سلایق آن نقطه می تواند کمک شایانی را نماید زیرا به راحتی می توان چای مورد نظر را تهیه و  تامین نمود. اما عدم شناخت در این زمینه اندکی کار را سخت و دشوار می نماید. مشاورین و کارشناسان مجموعه در این زمینه همواره همراه شما خواهند بود تا ضمن انتخاب بهترین چای و سودآوری خوب بتوانید یک تجارت پایدار و مورد دلخواه خود را با کسب سود مناسب رقم بزنید.

صادرات چای فله شمال

صادرات چای فله شمال لاهیجان

با توجه به حجم درخواست بالای چای فله جهت صادرات شناخت مراکز معتبر در این زمینه و شرکت هایی که تمامی امور مربوط به صادرات چای را انجام و شما را وارد این دغدغه ننمایند بسیار حائز اهمیت است. صادرات چای فله شمال لاهیجان در مجموعه و مرجع چای ارگانیک ایرانی با داشتن کارشناسان مجرب در این زمینه و آزمایشگاه های تخصصی در حال انجام است. انواع چای لاهیجان صادراتی را به صورت خرید اینترنتی و توزیع بدون واسطه از درب کارخانه در این مرکز می توان انجام نمود و در سریعترین زمان ممکن سفارشات را تحویل گرفت. شما می توانید چای ۱۰۰ درصد خالص طبیعی لاهیجان را بدون افزودنی و انواع اسانس های شمیایی و کاملا ارگانیک در تمام مراحل تولید کشت چای را به صورت فله و بسته بندی در تناژ بالا در این مرکز دریافت کنید و خریدی تضمین شده را با قیمت مناسب تجربه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای فله ایرانی

بازار فروش چای فله ایرانی

چای فله ایرانی در شهر های سراسر کشور ما دارای بازار فروش عالی هستند. انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام