بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / صادرات چای ایرانی به تاجیکستان

صادرات چای ایرانی به تاجیکستان

آیا به دنبال صادرات چای ایرانی مرغوب و درجه یک برای کشور تاجیکستان هستید؟ کلکسیونی از بهترین انواع چای را با قیمت های کاملا مناسب فراهم نموده ایم تا در هر زمانی که اراده کنید بتوانید بی دردسر در جهت تأمین آن برآئید.
امروزه تجار و بازرگانان چای ایرانی با رونق بخشیدن به بخش صادرات توانسته اند هرچه بیشتر به رشد و توسعه این صنعت کمک نموده و آن را در خارج از این مرز و بوم به همگان معرفی نمایند.
هم اکنون با شناسایی بازار های هدف جهانی و معرفی چای ایرانی موجبات ترغیب کشورهای مختلف برای حضور و همکاری با ایران در جهت توسعه صادرات و واردات محصولات متنوع و مرغوب ایرانی فراهم شده است.
تاجیکستان را می توان به عنوان یکی از کشور های مهم به لحاظ تجارت و شریک اقتصادی ایران دانست، زیرا این کشور به عنوان پلی برای ایران جهت ارتباط با سایر کشور ها می باشد.
صادرات چای ایرانی به این کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است و درآمد زائی خوبی را ایجاد نموده، به طوری که چای سیاه ایرانی در این کشور طرفداران بسیاری دارد.
حال با شما همراه شده ایم تا در جهت موفقیت هرچه بیشتر شما عزیزان و فراهم نمودن انواع چای در کیفیت های مختلف نقشی هرچند کوچک داشته باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام