بازرگانی تیدا
خانه / چای ایرانی / صادرات چای ایرانی به ازبکستان

صادرات چای ایرانی به ازبکستان

چای ایرانی هم اکنون در حال ارسال به کشور های مختلفی می باشد، اما چنانچه قصد صادرات آن به ازبکستان را دارید می توانید با ما همراه شده و از مزایای در نظر گرفته شده بهره مند شوید.
چای در کشور های متعددی در دنیا در حال کشت و تولید می باشد و مبنا و ذائقه هر منطقه چای خاصی را می طلبد و با توجه به بازار هر منطقه باید بتوان چای ایده آلی را ارائه نمود تا بتوان به موفقیت دو چندان و سود خوبی دست پیدا نمود.
کشور ما ایران را می توان از جمله کشور های تولید کننده و هم مصرف کننده چای دانست که سالانه سهم خاصی از تولیدات خود را به صادرات چای به سایر کشور ها اختصاص دهد.
با توجه به اینکه همسایه های مرزی از جمله طرفداران خاص چای ایرانی محسوب می شوند می توان به ازبکستان اشاره نمود که از مشتری های ثابت و همیشگی بوده و چای ایرانی محبوبیت خاصی در بین مردم این کشور دارد.
مزه دلنشین و طعم خالص و طبیعی چای ایرانی سبب شده تا در طی سال های اخیر بر مشتریان آن افزوده شده و می طلبد تا با اهمیت به بخش صادرات در این حوزه پیشرفت های قابل ملاحظه ای را کسب و اجرا نمائیم.
تمامی تجار و بازرگانان محترم جهت تهیه و تأمین سالیانه چای صادراتی خود می توانند با مجموعه مقابل همراه شده تا طعم شیرین موفقیت و تجربه شیرینی را در این بخش کسب نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای ایرانی

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر

چای ایرانی خرید از بهترین انواع با قیمت هر کیلو ارزان تر به صورت تازه …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام