بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / خرید چای لاهیجان سرگل بهاره عمده و جزیی

خرید چای لاهیجان سرگل بهاره عمده و جزیی

خرید چای لاهیجان از نوع سرگل بهاره و سایر انواع چای طبیعی این منطقه به همراه لیست قیمت رقابتی و ارزان تر از بازار چای را از طریق مرکز فروش چای شمال دریافت نمایید. با توجه به محبوبیت و مرغوب بودن چای لاهیجان خرید عمده و جزیی چای آن می تواند رضایتمندی خریداران و تداوم رجوع آن ها را به همراه داشته باشد.

یکی از عرصه های سرمایه گذاری پرسود با توجه به تقاضای بالای آن در بازار که می توان با کمترین سرمایه بهترین بازدهی و حاشیه سود را از آن توقع داشت فروش چای است، اما توجه به برند بودن، داشتن کیفیت بالا و جایگاهی که آن چای در بازار در بین خریداران دارد از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در میزان سودآوری می باشد. در حال حاضر در بین چای های تولید شده در داخل کشورمان خرید چای لاهیجان از بیشترین حجم تقاضا برخوردار می باشد که با توجه به مزیت های بسیاری که برای خریداران دارد می تواند جایگاه لازم را حتی بیش از قبل به دست آورد. آیا شما هم به عنوان یک فعال اقتصادی حوزه چای همواره با این دغدغه مواجه هستید که چگونه می توان چای مرغوب و ارگانیک را به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید نمود؟

چای لاهیجان

بهترین زمان خرید چای لاهیجان

از آنجا که چای در لاهیجان و مناطق دیگر چایخیز در سه فصل بهار، تابستان و پاییز برداشت می شود لذا با وجود چای در تمام فصول در هر زمان می توانید از چای این نطقه سفارش و خرید نمایید، اما اگر نیاز به بهترین چای و با کیفیت بسیار بالا را دارید چای های بهار بارزترین نمونه چای اعلای ایرانی می باشند که در بین آن ها چای سرگل به دلیل عطر، طعم و رنگ بی نظیر حجم تقاضای بیشتری را دارا می باشد. چنانچه قیمت چای ملاک شماست چای در چین پاییزه کاهش نرخ را به دلیل ضخیم تر شدن برگ ها دارا می باشد و این زمان می تواند مناسب ترین زمان جهت خرید چای مدنظر شما باشد.

بهترین زمان خرید چای لاهیجان

چای سرگل بهاره چیست؟

این چای تنها در اولین چین چای در اردیبهشت و در فصل بهار به دست می آید و چای حاصله بالاترین اوج کیفیت عطردهی را به دلیل در جریان بودن رایحه چای در قسمت های جوان برگ دارا می باشد. قیمت این چای نسبت به دیگر چای ها بالاتر بوده و گسی و تلخی خاصی را دارا می باشد.

خرید چای سرگل بهاره

خاصیت نوشیدن چای بهاره

  • درمان التهابات
  • بالا بردن سیستم دفاعی بدن
  • دفع سم های موجود در بدن از طریق افزایش دادن ادرار
  • رفع استرس
  • شاداب کننده
  • پیشگیری از سرطان
  • ممانعت از پیشروی آلزایمر
  • کالری پایین در نتیجه کاهش وزن
  • کلسترول پایین
  • پیشگیری از سکته

خرید چای بهاره لاهیجان

انواع چای لاهیجان جهت خرید

از آنجا که لاهیجان قطب تولید و عرضه و پخش چای شمال ایرانی است لذا می تواند گزینه خوب و ایده آلی جهت خرید چای باشد. چای سیاه و چای سبز مهم ترین بخش تولید چای در لاهیجان است که پس از درجه بندی بر حسب کیفیت و شکل ظاهر با اسامی و القابی همچون چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و چای خاکه نامگذاری می شوند.

انواع چای لاهیجان جهت خرید

خرید چای لاهیجان عمده و جزیی

خرید و فروش چای لاهیجان هم به صورت فله و هم بسته بندی در حال انجام است اما خرید فله ای آن می تواند قیمت های ارزان تری را به همراه داشته باشد. این سایت از طریق اجرای شیوه خرید اینترنتی انواع چای از لاهیجان، فرصت لازم و مناسبی را برای خریداران عمده و جزیی علی الخصوص خریداران عمده آن از تمامی شهرها فراهم ساخته است. در ضمن بازار چای شمال با فراهم ساختن شرایط لازم جهت خرید مستقیم، تمامی سفارشات را از درب کارخانه به تمام نقاط مورد توافق طرفیت ارسال خواهد نمود.

خرید چای لاهیجان عمده و جزیی

امتیاز
5,0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای لاهیجان

مرکز و محل فروش چای لاهیجان چای ایرانی اصل

فروش چای لاهیجان در سراسر شهر های ایران آغاز شد. مرکز و محل فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام