بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / خرید چای قلم ممتاز بهاره

خرید چای قلم ممتاز بهاره

خرید چای قلم ممتاز بهاره ۱۰۰% ارگانیک و خالص در کیسه های ۲۰ و ۲۵ کیلویی از طریق فروشگاه اینترنتی چای شمال امکانپذیر می باشد. چای قلم چای قیمت ارزان و با بیشترین کاربرد است که در درجه بندی سوزنی و درشت عرضه می گردد. فروش انواع چای ایرانی فله ائم از چای شکسته، ممتاز، سرگل، قلمی در مرجع تخصصی خرید چای انجام می گردد.

خرید چای قلم

چای قلم

رتبه سوم جدول درجه بندی چای شامل چای قلمی می باشد که وجود ساقه چای در آن به بهبود کیفیت آن کمک شایانی نموده. این چای چون ظاهر درشتی دارد دیردم تر اما رایحه و رنگ عالی داشته که توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. این چای با داشتن ظاهری درشت در نتیجه میزان مصرفش دوبرابر چای های با ظاهر ریز تر می باشد. این چای چای مناسبی جهت مصرف روزمره خانواده های بوده و حاصل استفاده از برگ های دوم و سوم به بعد بالای ساقه گیاه چای می باشد.

نوع چای قلم ایرانی قابل عرضه به بازار

چای قلم همانند سایر چای ها دارای درجه بندی بوده اما به طور کل در دونوع چای قلم با چوب و یا چای قلم لیزریی که در آن با استفاده از دستگاه سورتینگ ساقه ها حذف و به اصطلاح مبدل به چای صادراتی می گردد. چای قلم با ساقه نزد مشتریان محبوبیت بسیاری داشته و رایحه و رنگ چای را در این رده بسیار خوب و مورد توجه می دانند.

چای قلم ممتاز بهاره چیست؟

این نام به چای قلمی اما از نوع برداشت در فصل بهار اتلاق می شود که بالاترین میزان کیفیت را داشته و هم رده با چای سرگل و چای ممتاز می باشد. پیچش دانه های چای بسیار خوب و عالی در این رده حفظ و با توجه به اشغال فضا اما وزین و سنگین می باشد که بر مرغوبیت آن دوچندان می افزاید مخصوصا چای سیاه قلم که رایحه و مزه و رنگ خوب و دلنشینی را از خود نمایان می سازد.

کیفیت های چای سنتی قلم موجود در بازار

  1. چای ساده قلم با چوب
  2. چای ساقه
  3. چای قلم سوزنی
  4. چای سورت شده برگ درشت

خرید چای قلم

خاصیت چای قلم چیست؟

  • بهبود سلامت قلب
  • سلامت استخوان
  • کمک به درمان اسهال
  • بهبود هضم غذا
  • کمک به کاهش وزن
  • رفع استرس
  • کاهش خطر سنگ کلیه
  • کاهش خطر ابتلا به آلزایمر
  • کاهنده خطر دیابت
  • کاهش فشار خون

خصوصیات بارز چای قلم ممتاز

  1. برگ‌های درشت
  2. لیزرخورده و بدون چوب
  3. طعم ملایم
  4. رایحه عالی
  5. رنگ‌دهی خوب و مناسب
  6. فاقد هرگونه مواد افزودنی

خرید چای قلم

خرید چای قلم ممتاز بهاره

خریداران چای همواره در بازار به دنبال بهترین چای بوده و فصل بهار یکی از فرصت های عالی به جهت تامین و خرید عمده و کلی چای برشمرده می شود. برای خرید انواع چای تازه تولید سال به صورت مستقیم مراجع تخصصی فروش چای در گیلان همواره از طریق اینترنتی و مجازی در تلاش بوده تا مرغوب ترین چای طبیعی و نتی درجه یک را ارائه و شما را با برترین کیفیت متفاوت چای با آنچه که استفاده نموده اید برخوردار نمایند. برای خرید چای قلم ممتاز بهاره، تابستانه و پاییزه با خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد با ما همراه شده و چای اعلای ایرانی را به شکل بهتر و ارزان تر در اختیار داشته باشید.

خرید چای قلم

قیمت چای قلم ممتاز بهاره شمال

حتما می دانید که چای اصیل ایرانی در بازار به قیمت ارزان تری نسبت به چای های خارجی عرضه و در نتیجه فرصت کسب درآمدی مناسب تری برای افراد فعال در این زمینه و یا تازه وارد های این حوزه می باشد. قیمت چای قلم ممتاز بهاره بدون چوب عمده ۵۰ هزار تومان و جزیی هر کیلو ۷۰ هزار تومان و نوع چای ساده قلم عمده ۴۰ و جزیی ۶۰ هزار تومان به متقاضیان در سراسر کشور به صورت چای سیاه و چای سبز عرضه گردیده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم بهاره

قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳

قیمت چای قلم بهاره درشت لاهیجان ۱۴۰۳ چند است؟ برای استعلام قیمت انواع چای اصیل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام