بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / خرید چای سیاه بهاره قلم لاهیجان

خرید چای سیاه بهاره قلم لاهیجان

خرید چای سیاه بهاره قلم لاهیجان با بهترین کیفیت و قیمت آغاز شد. فروش اینترنتی چای های اصیل ایرانی را می توان هم اینک مستقیما از شهر چای ایران لاهیجان تجربه نمود. خرید انواع چای فله سیاه بهاره و مرغوب ترین چای سبز اصل را با قیمت های استثنایی عمده و جزیی دریافت نمایید.

چای لاهیجان

موقعیت خوب جغرافیایی شهر لاهیجان در استان گیلان سبب شد تا بهترین چای و با قدمت ترین سابقه تولید چای را در این شهر شاهد باشیم. چای سیاه و چای سبز مهم ترین تولیدات چای این خطه بوده و چای سفید که در حجم کم و تنها جهت صادرات آماده می گردد. اگر به دنبال خرید بهترین و مرغوب ترین چای ارگانیک سیاه دستی هستید باید بدانید که با تجربه ترین چایکاران قدیمی در این شهر این امر خطیر را عهده دار بوده و می توان به طور سفارشی و جزیی آن را خریداری نمود. صنعت چایسازی در لاهیجان و شهر های همجوارش روند خوب و رو به رشدی را دارا بوده و همواره چای اعلا و خالص را به بازار تزریق می نمایند.

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره چیست؟

چای سیاه از دوست داشتنی ترین نوشیدنی های روی زمین است. در ایران موقعیت برداشت آن به سه زمان تقسیم شده از بهار، تابستان و پاییز که برداشت چین بهاره آن به بهترین چای سیاه معروف بوده که رنگ و رایحه بی نظیری را داراست ضمن اینکه خاصیت بالای آن غیر قابل انکار می باشد و چنانچه چای این فصل به درستی دم بکشد یکی از عالی ترین چای هایی خواهد بود که تست نموده اید. در رده بندی چای سیاه بهاره می توان شش دسته را شاهد بود ائم از چای سرگل سیاه، چای ممتاز سیاه، چای قلم سیاه، چای شکسته سیاه، چای باروتی سیاه و چای خاکه سیاه.

خرید چای سیاه بهاره

چای سیاه قلم بهاره چه چایی است؟

این چای در رده بندی چای سیاه در ردیف سوم پس از چای سرگل و ممتاز قرار دارد. ظاهر و سایز درشت این چای سبب شده تا آن را با نام دیردم بشناسیم و وجود ساقه چای در آن این رده را به یک چای محبوب و خوش عطر و طعم در بازار چای و مصرف کنندگان مبدل نموده است. به دلیل برداشت در فصل بهار بدان واژه بهاره گفته شده و در چای قلم می توان به خوبی در صورت فرآوری صحیح پیچش عالی در دانه بندی ها را شاهد بود.

از خصوصیات چای سیاه بهاره کدام موارد بارز را می توان نام برد؟

  • رایحه بالاتر از چای تابستان و پاییز
  • قدرت رنگدهی پایین تر از چای تابستان و پاییز
  • تلخی و گسی به دلیل خلوص بالا و استفاده از برگ های بسیار جوان
  • دارای دانه های زرین
  • وجود درصد ساقه بیشتر به دلیل ترد و شکننده بودن و رد شدن از دستگاه سورتینگ
  • متناسب با ذائقه های مختلف
  • بازار پسندی بسیار بالا
  • دارای تنوع و رنج قیمت مختلف از گران تا ارزان

خرید چای سیاه بهاره

خرید بهترین چای سیاه

بازار چای همیشه تقاضای چای سیاه را دارا بوده و این چای در دنیای تجارت و صادرا چای از اهمیت بسیاری برخوردار است. در میان تمام نمونه های چای رده بندی ها قوی تا ضعیف را شاهد هستیم که برخی بهترین نمونه و برخی در رده ضعیف تر قرار می گیرند. در میان چای سیاه ایرانی خرید چای سیاه بهاره قلم، خرید چای سیاه بهاره ممتاز و خرید چای سیاه سرگل در اولویت آمار تقاضاهای ثبت شده از سراسر ایران قرار دارند. چنانچه از فعالین عرصه چای شمال می باشید جهت خرید بهترین چای سیاه بهاره ایرانی از نوع فله و بسته بندی می توانید سفارشات خود را از طریق کارشناسان مجموعه فوق ثبت نمایید.

خرید چای سیاه بهاره

خرید چای سیاه بهاره قلم لاهیجان

چای قلم سیاه یکی از چای های عالی و محبوب با عطر و رنگ ویژه ای است که گزینه عالی در زمان خرید محسوب می گردد. امروزه با دستگاه سورتینگ برحسب تقاضای بازار اقدام به حذف چوب چای و در نتیجه ایجاد ظاهر یکدست چای نموده اند که ظاهر این چای شباهت بسیاری به نمونه های خارجی داشته اما فاقد رنگ و مواد افزودنی می باشد.چای قلم درشت و چای قلم سوزنی و چای قلم ساده از نمونه های دسته بندی این چای بوده و نوع سوزنی و سورت شده قیمت بالاتری را دارا می باشد. برای خرید چای سیاه بهاره قلم لاهیجان در کنار سایر انواع چای درجه یک و مرغوب و ۱۰۰% طبیعی بازرگانی چای تیدا به عنوان معتبرترین و بزرگترین مرکز پخش چای شمال همواره در کنارتان می باشد.

مراحل ثبت سفارش

  • بازدید از سایت
  • تماس با واحد فروش و یادریافت مشاوره
  • دریافت لیست قیمت و موجودی
  • بررسی موارد ذکر شده در لیست
  • انتخاب چای مورد نظر
  • ثبت حجم درخواستی و خرید
  • ارسال سریع سفارشات
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام