بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / خرید چای سرگل بهاره ۱۴۰۰

خرید چای سرگل بهاره ۱۴۰۰

خرید چای سرگل بهاره ۱۴۰۰ در بزرگ ترین و معتبرترین مرکز فروش چای شمال امکانپذیر می باشد. بهترین چای سرگل بهاره در بسته های سنتی سلفونی ۱ کیلویی و یا در کیسه های ۳۰ کیلویی فله در فروشگاه اینترنتی چای پیش رو دریافت نمایید. قیمت رقابتی و ارزان تر چای سیاه و چای سبز چین اول را در سراسر بازار با ما تجربه نمایید.

خرید چای سرگل بهاره 1400

چای سرگل بهاره ۱۴۰۰

این چای را همواره خریداران به بهترین نوع چای شناخته و چنانچه به دنبال یک چای خوش رایحه و خوش طعم باشند همواره چای سرگل بهترین پیشنهاد محسوب می گردد. این چای از برداشت بهترین برگ های جوان تازه روییده چای طی عملیات خاص در کارخانه به شیوه سنتی تولید و با توجه به خشک شدن غنچه های میانی به رنگ زر لذا چای زر دار یا زرین نیز نام نهاده می شود. برای خرید چای سرگل بهاره ۱۴۰۰ مرکز فروش چای شمال همواره فعالیت چشمگیری را در سطح بازار انجام نموده است.

خواص چای سرگل ارگانیک بهاره

  • آنتی اکسیدان بالا و ضد سرطان
  • افزایش دهنده هوشیاری
  • نشاط بخش و انرژی دهنده
  • کاستن از غلظت خون
  • مراقبت از پوست
  • مناسب جهت حفظ تناسب اندام
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • دفع کننده سموم بدن
  • سطح کلسترول در حد متعادل
  • افزایش دهنده مقاومت بدن در مقابل بیماری ها

خرید چای سرگل بهاره 1400

گیلان پیشتاز در تولید چای اصیل ایرانی

گیلان یکی از بزرگ ترین تولیدات کنندگان چای با داشتن سطح وسیع باغات چای می باشد. فعالیت کارخانه های چای با توجه به استقرار در نزدیکی باغات چای در این استان بسیار و همواره در تلاشند تا با سنتی ترین شیوه بدون دخالت هر ماده اضافی چای اصل و خالصی را به بازار ارائه نمایند. گیلان علاوه بر عرضه چای در بازار داخلی به صادرات چای ایران به اقصی نقاط دنیا مشغول بوده و نقطه عطفی برای فعالین عرصه چای محسوب می گردد. تولید چای در گیلان در سه فصل، بهار، تابستان و پاییز امکان پذیر بوده و نمونه های چای بهاره رایحه بالا و تابستانه و پاییزه رنگ بیشتری را از خود نمایان می کنند.

خرید چای سرگل بهاره 1400

خرید چای سرگل بهاره ۱۴۰۰

با وجود انواع چای موجود در بازار خریداران همواره به دنبال چای خوب و خالص بوده که بتواند نیاز های طبیعی رنگ، رایحه و طعم عالی را به خوبی از خود بروز نماید. چای های برداشت بهار کیفیت های بی نظیری را دارا هستند ائم از چای ممتاز، چای قلم، چای سرگل و چنانچه از خریداران چای شمال ایرانی در بازار هستید می توانید فرصت خرید چای درجه ۱ و ارگانیک را به راحتی این روز ها در سراسر کشور تجربه نمایید. امکان خرید چای سرگل بهار ۱۴۰۰ از اردیبهشت ماه میسر و امکان خرید جزیی و عمده وجود داشته و نمونه های چای فله اصل و خالص نوبرانه بهار را با قیمت هایی شگفت انگیز و عالی را می توان در اختیار داشت.

مرکز فروش چای سرگل بهاره ایرانی ۱۴۰۰

مرکز فروش چای سرگل بهاره ایرانی ۱۴۰۰ کجاست؟ برای خرید چای سرگل ۱۴۰۰ تضمینی و ۱۰۰% طبیعی همواره می توان سایت ها و منابع اصلی تولید چای را مشاهده نمود که در اقدامی عالی مستقما چای را عرضه و این امکان فراهم شده تا چای های متنوعی را در حجم های کیلویی تا تناژ بالا از این مراکز تامین نمود. بازرگانی تیدا طی سال ها تجربه و فعالیت در زمینه چای اصیل ایرانی از لاهیجان معتبرترین مرکز توزیع و پخش چای در کشور بوده و خریداران می توانند ممتاز ترین چای اعلای سرگل را از این مرکز دریافت نمایند.

خرید چای سرگل بهاره 1400

قیمت چای سرگل بهاره ۱۴۰۰ در بازار چند است؟

بررسی قیمت محصولات مختلف کشاوری در طی سال ۱۴۰۰ با روند افزایشی معمول مواجه بوده و با افزایش قیمت خرید برگ سبز چای لذا اندکی شاهد افزایش نرخ چای در سال ۱۴۰ خواهیم بود اما چیزی که واضح بوده تاکنون افزایش نرخ صعودی در مجموعه در طی سال مشاهده نشده و همواره در تلاشیم تا مناسب ترین نرخ را ارائه و از افزایش آن در برهه های مختلف حتی المقدور بپرهیزیم. جهت دریافت قیمت و خرید چای سرگل بهاره ۱۴۰۰ می توانید مراکز تخصصی در نواحی چایخیز را برگزینید.

خرید مستقیم چای سرگل سنتی بهاره

خریداران همواره در صدد تهیه و تامین کالاهای مورد نیاز به صورت مستقیم می باشند. این روز ها تامین کنندگان ارتباط مستقیمی را از فضای مجازی با مشتریان در هر نقطه ای یافته اند و این امر توانسته افزایش فروش و دیده شدن و در نتیجه رضایت مشتریان از محصولات باکیفیت و مرغوب را به همراه داشته باشد. خرید مستقیم چای سرگل سنتی بهاره از سوی مراکز و کاخانه های چایسازی فراهم و خریداران می توانند چای لاهیجان که برترین چای ایرانی موجود در بازار است را مستقیم و بدون دغدغه خرید نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام