بازرگانی تیدا
خانه / چای سرگل / خرید چای سرگل بهاره چین اول لاهیجان

خرید چای سرگل بهاره چین اول لاهیجان

خرید چای سرگل بهاره چین اول لاهیجان با قیمت مناسب از طریق سایت اینترنتی چای شمال (تیدا) در سراسر کشور آغاز شد. چای سرگل با عنوان بهترین مارک چای فروش بالایی را دارد. برای خرید عمده و کیلویی مرغوب ترین انواع چای بهاره مستقیم از گیلان و شهر لاهیجان از همین حالا اقدام نمایید.

خرید چای سرگل

چای سرگل بهاره

یکی از بهترین چای های تولید شده در برداشت اول بهار با نام سرگل بوده و با توجه به برداشت برگ های جوان و تولید سنتی لذا رایحه عالی و قدرت رنگ مطلوبی را می توان از این چای انتظار داشت. این چای حاوی دانه های زرین بوده که نمونه آن در سایر برداشت ها وجود نخواهد داشت. این چای از جمله چای های وزین و فضای کمتری را اشغال نموده و قابل عرضه در کیسه های ۳۰ کیلویی می باشد.

کیفیت چای سرگل به عواملی وابسته است؟

  • شرایط جوی حاکم در مدت زمان داشت و برداشت
  • نوع برگ های انتخابی
  • نحوه صحیح چیدن
  • زمان برداشت
  • حمل سریع تا کارخانه
  • شیوه تولید
  • دست به دست شدن ها

چای سرگل

خرید چای سرگل بهاره چین اول لاهیجان

تکاپوی برداشت و تولید و خرید و فروش چای در بهار در نقاط چایخیزی چون لاهیجان به اوج رسیده و خریداران همواره درصدد خرید این چای سفارشات خود را ثبت می نمایند. برای دسترسی به این چای به صورت تازه و مستقیم از لاهیجان راه های ارتباطی در این سایت درج و شما می توانید از طریق کارشناسان واحد فروش مجموعه مرغوب ترین انواع چای سنتی بهار را در هر میزان بدون محدودیت خریداری نمایید.

قیمت خرید چای سرگل بهار ۱۴۰۰

برای خرید چای کیفیت چای تا حد زیادی در تعیین قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. چای مرغوبی چون چای سرگل با توجه به کیفیت دارا بوده و در درجه اول جدول دارای قیمت بالاتری بوده و خریداران با آگاهی از این موضوع کیفیت مطلوب آن مورد تایید داشته و در تلاشند تا با آغاز برداشت این چای نوبرانه را سفارش نمایند. برای خرید چای سرگل، چای ممتاز و سایر چای های اصیل شمال ایرانی بدون واسطه و تضمین کیفیت مراکز تخصصی چای گیلان در نقاط چایخیز همواره درصدد همکاری دائمی با خریداران از تمام نقاط کشور می باشند. قیمت خرید چای سرگل بهار ۱۴۰۰ در مجموعه تیدا هر کیلو جزیی ۱۳۰ هزار تومان تعیین و مبادله شده است.

خرید چای سرگل

فروش چای سرگل گیلان چین اول

آغاز برداشت و تولید چای چین اول در بهار از اردیبهشت آغاز و از نیمه دوم اردیبهشت ثبت سفارشات امکان پذیر بوده و دسترسی به این چای تازه را از طریق راه های ارتباطی موجود برای خریداران آسان تر نموده است. متقاضیان جهت خرید و فروش چای سرگل گیلان چین اول به صورت تازه می توانند با ما همراه شده و به صورت دست اول بهترین چای اصل و خالص بهار را دریافت کنند.

خرید چای سرگل

خرید اینترنتی چای بهاره سرگل لاهیجان

یکی از راه های مورد اعتماد این روز ها برای خرید سایت های اینترنتی بوده و این فرصت فراهم شده تا بدون محدودیت مکانی و زمانی در هر نقطه بتوان چای های متنوع با رایحه و رنگ طبیعی و فاقد اسانس را سفارش نمود. برای خرید اینترنتی چای بهاره سرگل لاهیجان و برداشت های تابستانه و پاییزه چای همچو چای قلم سنتی، لیزری، چای ساچمه، چای شکسته و… می توانید سفارشات را از طریق مراجع فعال در این زمینه اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه شمال

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲

قیمت چای سرگل بهاره لاهیجان ۴۰۲ در بازار چند است؟ برای خرید چای سیاه سرگل …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام