بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید چای سبز صادراتی به قیمت ارزان

خرید چای سبز صادراتی به قیمت ارزان

چای سبز صادراتی بخش مهمی را در ارزآوری دارا می باشد. برای خرید چای سبز صادراتی به قیمت ارزان همواره مراکز بازرگانی و فروش چای شمال در نواحی چایخیز از گزینه ها و فرصت های عالی برشمرده می شوند. جهت خرید انواع چای سیاه و سبز فله درجه ۱ در تناژ درخواستی می توانید با ما همراه شوید.

چای سبز صادراتی

چای سبز صادراتی

چای تولید شده در شمال ایران علاوه بر عرضه در بازار داخلی در بازار صادراتی نیز مورد توجه قرار دارد. این چای ها قابل رقابت با نمونه های مختلف و دارای ارزش کیفی و کمی بسیار بالایی می باشد و بر أساس تقاضا توسط کشور های مختلف متفاوت و دارای درجه بندی مختلف و نج قیمتی گوناگونی می باشند.

بیشترین چای ایرانی جهت صادرات کدام است؟

با توجه به قدمت بالاتر تولید چای سیاه در کشور ما و هم ذائقه بودن بسیاری از کشور های حاشیه خلیج فارس با ما لذا بیشترین حجم سالانه صادرات چای به چای سیاه با داشتن رایحه و رنگدهی عالی و طبیعی تعلق داشته و چای سبز صادراتی در رده دوم پس از چای سنتی سیاه قرار دارد.

چای سبز صادراتی

انواع سفارشات چای سبز صادراتی شامل :

  • چای ممتاز بهاره، عطر و طعم طبیعی و دلپذیر به صورت فله و بسته بندی
  • چای شکسته صادراتی در ۲ نوع کیفیت بسته بندی به سفارش مشتری
  • چای باروتی صادراتی (درجه کیفی ممتاز و درجه یک) بسته بندی به سفارش
  • چای قلم (ریز و درشت) و سورت شده مخصوص صادرات، بسته بندی به سفارش مشتری
  • خاک چای (مخصوص تی بگ) در دو سطح کیفی ممتاز و درجه یک
  • چای سبز باروتی
  • سفارش فرآوری انواع چای با دستگاه Color Sorter
  • بسته بندی چای فله در کیسه لمینت چاپدار، کیسه های پاکتی با لفاف متالایز ضد آب و کارتن های ۱۰ کیلویی

چای سبز صادراتی

خرید چای سبز صادراتی به قیمت ارزان

تجار و بازرگانان داخلی و خارجی با توجه به اهمیت و اطمینان از کیفیت چای شمال ایرانی لذا همواره جهت صادرات و واردات آن را مورد توجه قرار می دهند و یکی از راه های آسان و در دسترس سایت های اینترنتی از سمت مراکز عرضه چای صادراتی می باشد که تهیه و تامین انواع چای در تناژ های مورد نظر را انجام و در أمور مربوطه کمک شایانی را انجام می نمایند. بازرگانی تیدا بهترین چای درجه یک و طبیعی از نوع چای سبز صادراتی و نمونه های خوب چای های سیاه را با قیمت ارزان به دلیل سفارشات حجم بالا جهت ارائه در تناژ های بالا آماده عرضه نموده است.

فروش و صادرات چای سبز ایرانی

بازار های صادراتی محصولات مختلف رو به افزایش بوذه و فعالیت در زمینه افزایش جذب مشتری چای سبز صادراتی ایرانی در بین فعالین این عرصه چه به صورت حقیقی و چه مجازی در حال افزایش است. ثبت سفارشات فروش و خرید چای سبز صادراتی به قیمت ارزان را می توان از طریق مرکز فروش چای شمال ایرانی در معتبرترین مراکز چای گیلان تجربه نمود.

چای سبز صادراتی

خرید اینترنتی انواع چای سبز صادراتی

سفارشات خرید اینترنتی چای در کنار سایر محصولات در حال افزایش بوده و بستر بهتر و امن تری جهت عرضه چای فراهم تا نقاط مختلف دنیا بتوانند با محصولات و فرهنگ های ملل دیگر آشنا شوند. مراکز فعال در زمینه چای در شمال ایران از طریق سایت ها در تلاشند تا در جهت افزایش جذب مشتری و پیشرفت صنعت چای ایران گام موثرتری را بردارند جهت عرضه کلی چای سبز صادراتی و چای سیاه اعلا به قیمت ارزان در بازار چای می توانید با ما همراه شوید.

دلایل نوسان قیمت چای صادراتی

  • نوع چای
  • حجم سفارشات
  • وجود واسطه
  • نوسانات ارزی
  • تحریم ها
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام