بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید چای سبز درجه یک بهاره ایرانی

خرید چای سبز درجه یک بهاره ایرانی

خرید چای سبز درجه یک بهاره ایرانی فله و بسته بندی و دمنوش های متنوع در بازار چای در حال انجام است. فروش مرغوب ترین انواع چای سبز اصل عمده و کیلویی با نازلترین قیمت را می توان در مرجع چای شمال (تیدا) شاهد بود. خرید و فروش درجه یک ترین چای سنتی و اصیل به قیمت درب کارخانه از فرصت های پیشنهادی عالی برای متقاضیان می باشد.

خرید چای سبز درجه یک

چای سبز ایرانی

این چای در رتبه دوم تولیدات چای در شمال ایران قرار داشته و از جمله چای های صد در صد طبیعی جهت مصارف مختلف برشمرده می شود. شیوه تولید این چای نیز کاملا سنتی یا رسمی بوده و برگ های سبز چای طی مراحل خاص در کارخانه و خشک شدن مستقیم رنگ یبز زیبا و خوش رنگ خود را با خاصیت های فراوان به طرز عجیبی حفظ می نمایند.

چای سبز بهاره

همان طور که از نام این چای پیداست برداشت آن در بهار انجام شده و چون بوته چای خواب زمستانه را سپری نموده در نتیجه با تجدید قوای بسیار و مواد مغذی عالی رشد و سبب می شود تا چای خشک عالی و درجه یکی حاصل شود. چای سبز درجه یک بهاره از برداشت های دیگر سرآمد بوده و سرچین اول ملقب به چای زرین یا سرگل بالاترین کیفیت را به خود اختصاص داده است.

خرید چای سبز درجه یک

از مهم ترین خواص چای سبز درجه یک و طبیعی

  • آنتی اکسیدان بالا و ضد سرطان
  • تاثیر بیشتر از لحاظ جنبه لاغری
  • نگه داشتن سطح کلسترول در سطح پایین و مطلوب
  • ضدپیری و چروک پوست
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش تمرکز
  • نشاط بخش
  • ضد ویروس
  • ضد التهاب
  • دفع سموم موجود در بدن
  • کاهش اضطراب و افسردگی
  • کاهنده فشار خون
  • محافظت از قلب و عروق

خرید چای سبز درجه یک

خرید چای سبز درجه یک بهاره ایرانی

قطعا خریداران چای در بازار در کنار چای سیاه به دنبال خرید چای سبز درجه یک نیز می باشند از این رو مرغوب ترین انواع چای سبز بهاره چین اول مستقیم و با نازلترین قیمت از طریق بازرگانی تیدا در شهر چای ایران لاهیجان در حال پخش در بازار سراسری می باشد. این فرصت یک شرایط عالی برای خریداران عمده چای ایرانی سبز یوده چرا که می توانند کیفیت بهتر، قیمت ارزان تر و تنوع بیشتری را در دسترس داشته باشند.

لیست قیمت خرید چای سبز درجه یک بهاره

با توجه به برداشت های متعدد در برهه های مختلف سال و عوامل و شرایط بازار که تاثیر بر روی قیمت چای دارند لذا در دست داشتن قیمت روز از الزامات برای فعالین این حوزه می باشد. نمایندگی چای، مراکز پخش تخصصی چای، مراکز تولید و سایت های تخصصی از مهم ترین منابع جهت دسترسی به قیمت، مشاوره و ثبت سفارش هستند. قیمت های درج شده در جدول زیر قیمت مصرف کننده در بهار ۹۹ بوده و جهت اطلاع از نرخ عمده چای با ما در ارتباط باشید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سبز سرگل ایرانی ۸۰۰۰۰
چای سبز ممتاز ایرانی ۷۵۰۰۰
چای سبز شکسته ریز ایرانی ۶۰۰۰۰
چای سبز شکسته درشت ایرانی ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم ایرانی ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم لیزری ایرانی ۷۵۰۰۰

مرکز فروش چای سبز درجه یک لاهیجان

لاهیجان یکی از معتبرترین مراکز تولید چای در کشور ماست و همواره برای خریداران از مراکز مهم محسوب شده تا بتوانند چای اصیل و خالص و ۱۰۰% طبیعی را خریداری نمایند. مرکز فروش چای شمال در لاهیجان همواره بستر خوبی را برای خرید چای سبز درجه یک و بهترین انواع چای فله و برند های بسته بندی فراهم نموده است.

خرید چای سبز درجه یک

خرید چای سبز اصل، فله و کیلویی

قطعا برای تمام خریداران خرید چای اصل از اهمیت بسیاری برخوردار است. حتما همه شما می دانید که این روز ها امکان خرید از مراکز فروش چای شمال به صورت مستقیم فراهم شده این راهکار یکی از فاکتور های بسیار مهم برای خریداران محسوب شده تا بتوانند چای فله اصل و حتی کیلویی خود را بدین طریق بدون ذره ای دغدغه خریداری نمایند. برای خرید چای سبز درجه یک با اسامی : چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای زرین، چای باروتی و… می توانید از هم اکنون اقدام نمایید تا تجربه ای متفاوت، مطمئن و پرسودی را برای خود رقم بزنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام