بازرگانی تیدا
خانه / چای شمال / خرید چای به قیمت عمده در مرکز فروش چای شمال

خرید چای به قیمت عمده در مرکز فروش چای شمال

خرید چای به قیمت عمده در مرکز فروش چای شمال با کیفیت درجه ۱ و تضمینی را در بازار با حداقل سفارش ۳۰ کیلو انجام نمایید. به دنبال قیمت کیلویی روز چای فله سیاه و سبز ایرانی در تهران و سایر شهرستان ها هستید؟ پخش عمده بهترین انواع چای سنتی ائم از ممتاز، قلم، سرگل، شکسته و… به صورت دریافت سفارشات اینترنتی امکانپذیر می باشد.

خرید چای به قیمت عمده

حجم خرید چای به صورت عمده یا جزیی را خریداران تعیین می کنند چرا که برخی جهت مصرف خانگی و برخی جهت عرضه و فروش بدان نیازمندند. مراکز فروش چای، چگونه چای هایی را در اختیار مشتریان قرار می دهند فله، بسته بندی، خارجی یا ایرانی؟ پیشنهاد شما برای انتخاب یک چای سالم و درجه یک و در عین حال مقرون به صرفه در بازار چیست؟ قطعا برای خریدار عمده چای، خرید فله ای گزینه مناسب تر و مقرون به صرفه تری خواهد بود، اما باید توجه داشت که کیفیت و سطح بهداشت و استاندارد در چه رده ای می باشد. چنانچه قصد خرید چای به قیمت عمده را دارید، بهتر است ابتدا شرایط و عوامل را مورد بررسی قرار داده و بهترین تصمیم و انتخاب را انجام نمایید.

نحوه عرضه چای در بازار ایران چگونه است؟

  • چای بسته بندی
  • چای فله
  • تی بگ

هر یک از گزینه ها بسته به شرایط و درخواست در حال عرضه و فروش هستند. چای های فله ای بسته به نوع چای در شرایط فروش عمده در بسته های ۲۰، ۲۵ و ۳۰ کیلویی قرار می گیرند و چای های بسته بندی شده با برند با وزن های مختلف و قیمت بالاتری عرضه می گردند.

خرید چای به قیمت عمده

مرکز فروش چای شمال در کجاست و چه وظایفی دارد؟

مهم ترین مراکز چایسازی ایران در استان گیلان و در شهر های مختلف آن قرار دارند. مهم ترین مراکز فروش عمده و تولید چای در گیلان در لاهیجان قرار داشته و توزیع چای در بازار به شکل مسقیم و با قیمت های ارزان تری انجام می شود. جهت دسترسی بهتر به منابع اصلی و خرید چای به قیمت عمده سایت اینترنتی، ساده ترین راهی است که هم اکنون پیش روی خریداران وجود دارد. مزیت هایی که خرید اینترنتی چای دارد را می توان بیان کرد:

  • دسترسی به کیفیت بهتر
  • خرید چای طبیعی و درجه یک
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه
  • خرید مستقیم و بی واسطه
  • تهیه چای با قیمت پایه و دست اول و…

خرید چای به قیمت عمده

خرید چای به قیمت عمده

قیمت چای در بازار چقدر است؟ شاید این سوال یکی از مباحث مهمی باشد که ذهن هر خریداری را مشغول نماید. باید بدانید که همواره قیمت چای وابسته به عوامل زیادی است که به برخی از آن ها عبارتند از:

  1. سطح کیفیت چای
  2. اصل بودن یا تقلبی بودن چای
  3. نوع بسته بندی چای یا فله بودن آن
  4. میزان صادرات و واردات چای
  5. حجم تولید چای در داخل
  6. فصل برداشت ها
  7. نحوه خرید از دست یا مستقیم و…

برای اطلاع از خرید چای به قیمت عمده در بازار و دریافت لیست قیمت می توانید با مرکز فروش چای شمال معتبرترین مرکز خرید چای ایرانی همراه شوید.

خرید چای به قیمت عمده

فروش عمده چای سبز و چای سیاه فله

با توجه به حجم درخواست بالای چای سیاه و چای سبز فله در بازار لذا لازم است تا از کیفیت و تضمینی بودن آن مطمئن باشید. از این رو نیاز است تا با مراکز و منابع اصلی فروش که به صورت تخصصی در این زمینه سال ها مشغول به فعالیت هستند در ارتباط باشید. فروش عمده ای چای با سفارشات حداقل ۳۰ کیلو آغاز و از این رو می توان خرید چای به قیمت عمده در بازار را تجربه نمود. لازم به ذکر است که امکان انتخاب تنوعی از چای های ائم از نمونه های چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی وجود داشته و سفارشات در سریع ترین زمان از طریق پست، اتوبوس، باربری و تیپاکس ارسال خواهند گردید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شمال

قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر کیلو ارزان تر

چای شمال چیست و چه خواصی دارد؟ قیمت و خرید چای شمال درجه یک هر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام