بازرگانی تیدا
خانه / چای بهاره / خرید چای بهاره درجه ۱ گیلان

خرید چای بهاره درجه ۱ گیلان

چای بهاره درجه ۱ گیلان از راه های فروش آنلاین، فروشگاه اینترنتی چای و شیوه سنتی در دسترس خریداران قرار می گیرد. برای خرید چای بهاره درجه ۱ گیلان مرکز چای تیدا همواره خدمات عالی و قیمت های رقابی را ارائه می نماید. انواع بهترین چای سرچین (سرگل)، قلم، ممتاز و… را در بازار همراه با ما تجربه نمایید.

چای بهاره درجه 1 گیلان

وضعیت چای گیلان

سطح پوشش باغات چای و خانوارهای مشغول به فعالیت در این زمینه در گیلان بسیار بالا بوده و از این رو بزرگ ترین منبع تولید و پخش چای در کشور نام دارد. برداشت برگ سبز چای در فصل بهار، تابستان و پاییز و از آغاز برداشت به فاصله هر ۴۵ روز یکبار با مهیا بودن شرایط انجام می گردد. چای سیاه سنتی و چای سبز از محبوب ترین تولیدات با سطح بالا در این خطه است و از شهر های فعال چایسازی این استان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • لاهیجان
  • رودسر
  • فومن
  • شفت
  • سیاهکل
  • لنگرود
  • املش
  • چابکسر
  • کلاچای

چای بهاره درجه 1

چای بهاره درجه ۱

چای بهاره درجه ۱ ترین نمونه چای ها در بین برداشت های مختلف است. به دلیل استفاده از برگچه های اولیه در نتیجه چای حاصل تلخی و گسی خاصی داشته که فواید بسیاری دارند و رایحه چای در این فصل به بالاترین میزان خود می رسد ۱۰ الی ۱۲ درصد بیشتر. با توجه به آزمایشات مختلف مشخص شد که برگ های چای رشد یافته در شهر لاهیجان حاوی کرک های بلندتر و بیشتری بوده که در نتیجه سبب می شود عطر بیشتری را در چای های این منطقه داشته باشیم.

بهترین چای بهاره گیلان چه نام دارد؟

با ورود به نقاط چایخیز گیلان با تنوعی از چای ها و فروشگاه های عرضه آن مواجه می شوید و قطعا سوال مهم همه شما در این زمینه است که بهترین چای کدام است؟ چای حاصل از اولین برداشت برگ سبز در بهار و خشک شدن آن از بهترین نمونه ها بوده و با نام چای سرگل، چای سرچین و چای زرین در بازار از آن یاد می شود. نیمه دوم اردیبهشت هر سال بهترین زمان جهت ثبت سفارش خرید این چای بهاره درچه ۱ می باشد.

چای بهاره درجه 1 گیلان

کیفیت چای گیلان تابع چه عواملی می باشد؟

  1. زمان برداشت
  2. شرایط جوی
  3. فاصله برداشت برگ سبز و حمل به کارخانه
  4. انتخاب صحیح برگ ها
  5. نحوه صحیح برداشت ها
  6. شیوه تولید
  7. دست اول خریده شدن و دریافت چای خالص و اصل
  8. نوع چای حاصل از تولید

چای بهاره درجه 1 گیلان

خرید چای بهاره درجه ۱ گیلان

برای سفارش و خرید چای ایرانی بهترین گزینه همکاری با مراکز فروش چای در نقاط چایخیز است چرا که همواره چای اصل، اصیل، سنتی و طبیعی را ارائه نموده و قیمت های ارزان تر از بازار به شکل رقابتی می باشند. همواره به یاد داشته باشید چای های نقاط مرتفع رنگدهی بیشتر و چای های مناطق جلگه رایحه مطبوع تری را دارا هستند اما همگی در خلوص و طبیعی بودن یکسان بوده و بستر و فرصت عالی به جهت خرید عمده و عرضه در بازار محسوب می شوند. برای خرید چای بهاره درجه ۱ گیلان می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان و مشاورین مجموعه پیش رو اقدام نمایید.

چای بهاره درجه 1 گیلان

قیمت چای بهاره درجه ۱ گیلان ۹۹

هرساله با شروع برداشت قیمت چای نیز بسته به بازار افزایش نسبی را تجربه خواهد کرد. هم اینک در بهار سال ۹۹ شاهد افزایش قیمت ۲۰ درصدی برگ سبز چای و افزایش قیمت چای خشک حاصل از آن بوده ایم و لذا ضروریست تا در هر زمان با آگاهی و دریافت قیمت روز خریدی آگاهانه را تجربه نماییم.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل بهاره ۸۰۰۰۰
چای سیاه ممتاز بهاره ۷۵۰۰۰
چای سیاه شکسته بهاره ۶۰۰۰۰
چای سیاه قلم بهاره ۶۰۰۰۰
چای سیاه قلم لیزری بهاره ۷۵۰۰۰
چای سبز سرگل بهاره ۸۰۰۰۰
چای سبز ممتاز بهاره ۷۵۰۰۰
چای سبز شکسته بهاره ۶۰۰۰۰
چای سبز قلم لیزری بهاره ۷۵۰۰۰
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع چای بهاره

آغاز فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳

فروش انواع چای بهاره ۱۴۰۳ آغاز شد. انواع چای بهاره با دارا بودن بهترین کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام