بازرگانی تیدا
خانه / چای قلم / خرید و قیمت چای قلم بهاره لاهیجان

خرید و قیمت چای قلم بهاره لاهیجان

چای قلم بهاره یکی از چای های سنتی اصیل با رایحه و قیمت اقتصادی است. برای خرید و قیمت چای قلم بهاره لاهیجان معتبرترین مراکز عرضه آن را می شناسید؟ فروش بهترین انواع چای فله شمال بصورت عمده و کیلویی تقاضای بسیاری را دارا می باشند.

چای قلم بهاره

چای قلم بهاره چیست؟

یکی از درشت ترین نمونه های چای تولید شده، چای قلم نام دارد. این چای در سه برداشت بهار، تابستان و پاییز به دست آمده اما همواره نوع بهاره چون رایحه بالایی را دارا است بسیار مورد پسند واقع شده و ارزش اقتصادی این چای بسیار مناسب برشمرده می شود. با توجه به ظاهر درشت چای قلم ویژگی های گیاه به خوبی محفوظ و وجود ساقه های چای بر رایحه بخشی بالاتر آن می افزاید. هر چه از برداشت بهاره این چای دور می شویم از رایحه کاسته و بر رنگ چای افزوده می شود.

  1. ظاهر درشت
  2. دیردم تر بودن
  3. رایحه مطبوع
  4. رنگ دهی مناسب
  5. پیچش دانه ها
  6. بازارپسندی مطلوب از ویژگی های بارز این چای است.

خواص چای قلم بهاره چیست؟

  • آنتی اکسیدان بسیاری دارد
  • ملین است
  • دفع کننده سموم
  • کاهنده کلسترول
  • کاهش خطر سکته
  • هضم مطلوب و بهتر غذا
  • ضد تب
  • نشاط بخش
  • رفع حالت خواب آلودگی
  • ضد استرس

چای قلم بهاره

قیمت چای قلم بهاره لاهیجان

تولید چای در استان گیلان رونق بسیاری دارد و شهر لاهیجان یکی از دیرینه ترین محل های پرورش و تولید چای در ایران برشمرده شده و می توان انواعی از چای های خالص و طبیعی با رایحه و طعم و رنگی عالی را در اختیار داشت. قیمت چای در این نواحی بسیار مناسب و به لحاظ اقتصادی و کسب درآمد یکی از معتبرترین مکان ها برشمرده می شود. قیمت چای قلم بهاره لاهیجان در بهار ۱۴۰۰ هر کیلو جزیی از نوع مرغوب با چوب ۸۰ هزار تومان و بدون چوب لیزری هر کیلو ۱۱۰ هزار تومان معامله و نرخ عمده آن ارزان تر و جهت دریافت آن با کارشناسان و مشاورین مرکز چای شمال (بازرگانی تیدا) در ارتباط باشید.

خرید چای قلم بهاره سیاه درجه یک

در بین چای ها، چای سیاه یکی از چای های مورد علاقه در بین ما ایرانی ها است چرا که رنگ و رایحه دلشین آن به ذائقه ما بیشتر نشسته و بیش از چای سبز مورد توجه قرار دارد. چای قلم به لحاط درجه بندی در رتبه های مختلفی قرار داشته که می توان نوع قلم ساده، قلم لیزری، سوزنی، ساقه، درشت را در آن شاهد بود. برای خرید و قیمت چای قلم بهاره سیاه درجه یک ارتباط با مراکز پخش و فروش معتبر چای در گیلان می تواند کمک شایانی را در حفظ مرغوبیت و ارزش قیمتی چای داشته باشد.

چای قلم بهاره

مرکز فروش چای قلم گیلان لاهیجان

در ایران مراکز بسیاری در زمینه چای فعالیت دارند اما همه آن ها به جز نواحی چایخیز در صدد تامین چای می باشند و چنانچه متقاضی خرید چای به صورت عمده و یا حتی جزیی هستند جهت تهیه و تامین سفارشات انواع چای ارگانیک و طبیعی در بازار و نمونه چای قلم بهاره گیلان می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان ما و خرید مرغوب ترین چای لاهیجان، چای اصیل ایران را به راحتی تجربه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای قلم

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت

چای قلم یک شمال بهاره لاهیجان خرید و قیمت بدون واسطه در سراسر ایران به …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام