بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / خرید و فروش اینترنتی چای لاهیجان

خرید و فروش اینترنتی چای لاهیجان

خرید و فروش اینترنتی چای لاهیجان با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در بازرگانی تیدا انجام می گردد. فروشگاه چای شمال فروش عمده و کیلویی انواع چای اصیل و سنتی را در سراسر کشور امکانپذیر نموده است. خرید و فروش آنلاین چای ارگانیک بهاره فله را در هر زمان و هر مکان با ما تجربه نمایید.

خرید و فروش اینترنتی چای لاهیجان

این روز ها بازار چای نیز همانند سایر بازار ها روند رشد و به روزی را سپری و خریداران این امکان را خواهند داشت تا در هر نقطه و در هر زمان بهترین نمونه از انواع چای مورد نظر را خریداری نمایند. خرید و فروش اینترنتی چای شرایط خوب و بهتری را جهت عرضه و فروش محصولات فراهم و آداب و فرهنگ هر کشور را بهتر معرفی و گسترش داده است.

چای لاهیجان

لاهیجان یکی از مراکز مهم چایسازی در شمال ایران و بزرگترین و قدیمترین مکان به لحاظ تجربه و تولید چای سنتی گیلان می باشد. چای سیاه و چای سبز از مهم ترین تولیدات چای در این نقطه بوده و کارخانه های چایسازی و کشاورزان چایکار در زمان های برداشت همچنان در تکاپو بوده تا با دستچین نموده بهترین برگ ها در کارخانه ها چای ارگانیک و طبیعی آماده عرضه به بازار شود. چای لاهیجان متناسب با ذائقه هرخانوار ایرانی بوده و رایحه دلانگیز چای این شهر به گوش هر خریداری آشنا می باشد و در تجارت چای ایرانی انواع چای این شهر همواره مدنظر قرار دارد.

خرید و فروش اینترنتی چای

خواص چای سیاه و چای سبز لاهیجان

  • آنتی اکسیدان بالا (ضدسرطان)
  • تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • استحکام دهنده استخوان ها
  • ضد ویروس
  • رفع التهاب و تب
  • محافظت از پوست
  • مراقبت از کبد
  • مناسب برای حفظ تناسب اندام
  • کاهش خطر سکته
  • کاهش فشار خون
  • افزایش سطح هوشیاری
  • تقویت قوای فکر
  • انرژی دهنده

خرید و فروش اینترنتی چای لاهیجان

خرید و فروش اینترنتی چای لاهیجان

فرصت خوب فروش از طریق فضای مجازی این روز ها در هر حوزه ای به خوبی مشاهده می شود. با وجود کارخانه های چایسازی متعدد و مراکز عرضه متعدد چای در لاهیجان لذا خرید و فروش اینترنتی چای لاهیجان بستر خوبی را فراهم نموده تا هم فروشندگان و هم خریداران در این فضا با هم در ارتباط و در نتیجه کیفیت خالصی از چای با قیمت های دست اول و ارزان تری به متقاضی ارائه گردد. نتیجه مطلوب در این زمینه نشان داده که خریداران با تست چای سنتی لاهیجان با خرید اینترنتی توانسته اند کیفیت مورد رضایت تری را نسبت به بازار دریافت و سطح سفارش خرید و فروش عمده چای در حال ارتقاء در فضای مجازی می باشد.

فروش عمده چای لاهیجان

خریداران چای در بازار به دو دسته خریداران عمده و خریداران کیلویی و جزیی دسته بندی می شوند در نتیجه قیمت های ارائه شده نیز متفاوت بوده و در نتیجه فروش عمده با کاهش قیمت و سودآوری بیشتری همراه خواهد بود. خریداران عمده این امکان را دارند تا با خرید و فروش اینترنتی چای لاهیجان کیفیت متنوعی از انواع چای ارگانیک سیاه و سبز و قیمت های رقابتی تری را دریافت نمایند. حداقل حجم دریافت سفارشات عمده ای چای از ۳۰ کیلو می باشد و فرصت خوبی را برای متقاضیان چای ایرانی فراهم نموده است.

خرید و فروش اینترنتی چای

قیمت خرید و فروش چای لاهیجان در بازار

در بازار چای با توجه به عوامل و فاکتور های متعدد لذا قیمت های چای ها متفاوت و نوع خاصی از چای در هر منتطقه بیشتر مورد مصرف قرار دارد. چای سرگل و چای ممتاز و چای قلم لیزری سه نمونه از چای های پرفروش و قیمت بالاتر نسبت به سایر نمونه چای ها بوده و تقاضای بازار و حجم خرید در ارائه قیمت ها متفاوت خواهد بود. برای دریافت قیمت چای لاهیجان همکاران ما در واحد فروش آماده همکاری با شما بوده تا شما را از قیمت روز انواع چای مطلع نمایند. خرید و فروش اینترنتی چای لاهیجان را بدون واسطه و مستقیم با ارزان ترین قیمت از طریق مرجع چای شمال (بازرگانی تیدا) در سراسر شهر های ایران در سریع ترین زمان انجام نمایید.

مزیت خرید چای تولید داخل (لاهیجان)

  1. قیمت ارزان تر
  2. کیفیت مورد تایید تر
  3. اعتماد از خلوص چای
  4. دسترسی مستقیم به چای
  5. امکان سفارش خرید در هر حجم از کیلویی تا عمده
  6. بدون هر گونه اسانس و رایحه مصنوعی
  7. فاقد رنگ شیمایی
  8. حمایت بهتر و بیشتر از کشاورز و کارخانه دار
  9. عدم خروج ارز از کشور
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای لاهیجان

قیمت و خرید بهترین چای لاهیجان اصل

  چای لاهیجان یکی از چای های درجه یک در بین نمونه های چای ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام