بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / خرید عمده چای لاهیجان در بازار چای ایران

خرید عمده چای لاهیجان در بازار چای ایران

خرید عمده چای لاهیجان در بازار چای ایران به قیمت روز و ارزان تر انجام می گردد. مرکز فروش چای ایرانی بهترین انواع چای فله سیاه و سبز را در تهران و سراسر کشور پخش می نماید. حداقل میزان حجم خرید عمده چای برای محاسبه قیمت عمده چقدر است؟

چای لاهیجان به عنوان برترین چای ایرانی

حتما همه شما نام چای لاهیجان را شنیده و آن را به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین بازار چای داخلی در ایران مورد تایید دارید. چای سیاه و چای سبز مهم ترین تولیدات چای در این منطقه است و امکان برداشت برگ سبز در بهار، تابستان و پاییز وجود دارد. عرضه و پخش چای لاهیجان نه تنها در بازار داخلی بلکه در بخش صادرات نیز از اهمیت ویژه و مهمی برخوردار است. چای لاهیجان به عنوان برترین چای ایرانی همواره جهت خرید عمده چای مورد توجه افراد فعال در این حیطه قرار دارد.

خرید عمده چای

معتبرترین مراکز چای در لاهیجان

با توجه به قدمت صنعت تولید چای در لاهیجان می توان معتبرترین مراکز و قدیمی ترین به جهت تجربه را در این شهر مشاهده نمود. تولید چای به شکل سنتی یا با نام ارتدوکس در کارخانه ها در حال انجام است و تنوعی از چای ها با اسامی خاص و دارای رایحه و رنگ ۱۰۰% طبیعی را به بازار عرضه می نمایند. خرید عمده چای لاهیجان در بازار چای ایرانی عمومیت داشته و همواره از بهترین فرصت ها جهت تامین در حجم و تناژ مورد نظر با وجود و دسترسی راحت به این منابع اصلی می باشد.

اسامی انواع چای سیاه و چای سبز پس از دسته بندی جهت فروش

  • چای زرین سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته ۱
  • چای شکسته ۲
  • چای قلم ساده
  • چای قلم سورت شده
  • چای باروتی
  • چای خاکه

خرید عمده چای

خرید عمده چای لاهیجان در بازار چای ایران

در بازار ایران با توجه به تقاضای بالای مصرف چای لذا می توان چای هایی ائم از چای داخلی و چای خارجی را مشاهده نمود اما واقعیت امر اعتماد و سلامت چای خریداری شده است که طی آزمون های متعدد رنگ تقلبی در بسیاری از چای وارداتی مشاهده که زیان های بسیاری را با خود به همراه دارند. تمامی چای های ایرانی بدون ماده رنگ و رایحه ای بوده تمامی کارخانه ها موظف به تولید چای طبیعی و در نتیجه کاملا درجه یک می باشند. جهت خرید عمده چای و تامین انواع چای ارگانیک در بازار چای ایران می توانید به طور مستقیم با ما در ارتباط بوده تا ارزان ترین قیمت را تجربه نمایید.

خرید عمده چای لاهیجان

مزیت خرید عمده چای لاهیجان چیست؟

  1. کیفیت تضمین شده
  2. قیمت دست اول و ارزان تر
  3. حاشیه سود مناسب تر
  4. طرح اشتغالزایی بیشتر
  5. حمایت و تشویق بیشتر کشاورز و تولید کننده
  6. دسترسی به چای تولید سال
  7. صرف هزینه و زمان کمتر جهت خرید چای

خرید عمده چای

دریافت لیست قیمت روز چای فله عمده

در میان وجود انواع چای در بازار اما چای فله ای همواره جایگاه ویژه خرید عمده چای را دارا است. خریداران عمده همواره به جهت حذف هزینه های جانبی و کسب درآمد بالاتر این چای را در اولویت قرار داده و پیشنهاد می گردد تا جهت دریافت لیست قیمت روز چای فله عمده و اطلاع از موجودی هماهنگی های لازمه را با کارشناسان واحد فروش بازرگانی تیدا انجام و خرید خوب و مناسب و مدنظری را تجربه نمایید.

مرکز فروش عمده چای لاهیجان در تهران

تهران مهم ترین مرکز جهت توزیع و پخش عمده چای برشمرده می شود. نزدیکی این مرکز به گیلان سبب شده تا همواره به مرجع مناسب و مهمی تبدیل و بتوان محصولات متنوع و مرغوب چای لاهیجان را به شکل بهتر معرفی و قیمت های دست اولی را ارائه نمود. چنانچه از خریداران خانگی تا خریداران عمده چای شمال هستید همواره می توانید جهت تکمیل سبد خرید و داشتن بهترین چای اصل و خالص از نمونه های چای سیاه و چای سبز از طریق مرکز پیش رو اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای لاهیجان

مرکز و محل فروش چای لاهیجان چای ایرانی اصل

فروش چای لاهیجان در سراسر شهر های ایران آغاز شد. مرکز و محل فروش چای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام