بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / خرید بهترین چای سیاه و چای سبز لاهیجان در تهران

خرید بهترین چای سیاه و چای سبز لاهیجان در تهران

خرید چای لاهیجان سالانه عمده و جزیی متقاضیان بسیاری را دارا است. خرید بهترین چای سیاه و چای سبز لاهیجان در تهران و سایر نقاط ایران را از کجا انجام می دهید؟ چرا چای لاهیجان در میان انواع چای ایرانی به عنوان مرغوب ترین چای شناخته شده و قیمت فروش چای در بازار چای شمال چه تفاوتی با سایر بازار ها دارد؟

خرید چای لاهیجان

چای از جمله محصولاتی است که متقاضان بسیاری را در سرتاسر دنیا دارا می باشد و بر حسب ذائقه و نیاز و نوع مصرف تقاضای هر خطه یا کشوری با دیگر نقاط متفاوت می باشد لذا درجه بندی و نوع های مختلفی از چای را در بازار چای شاهد و تولیدکنندگان آن همواره درصدد رفع نیاز بازار و فراهم نمودن و جلب نظر مشتریان بیشتری جهت کسب درآمد بالاتر و حفظ بازار می باشند.

  1. نوع چای
  2. کیفیت برگ ها
  3. شرایط جغرافیایی منطقه
  4. شیوه تولید چای
  5. نحوه برداشت و انتخاب بر سبز چای
  6. فصل برداشت در کیفیت چای تاثیر بسیاری دارند.

چای سیاه چیست؟

این چای بالاترین حجم تولید (۷۵%) را به خود اختصاص داده و به دلیل داشتن رایحه و رنگ زیبا همواره مورد توجه خریداران قرار دارد. در این چای برگ های سبز چای در کارخانه در مرحله تخمیر یا اکسیداسیون رنگ سیاه به خود گرفته و این مرحله یکی از مهم ترین مراحل در تعیین کیفیت و قدرت رنگدهی چای می باشد. چای سیاه از قیمت بسیار مناسب به جهت دسترسی برای تمام اقشار جامعه برخوردار است و می توان آن را از قیمت بالا تا ارزان در اختیار داشت.

چای سبز چیست؟

این چای به عنوان نیمه تخمیری نیز نام دارد چرا که مرحله اکسید شدن برگ ها در آن حذف و مستقیما پس از مالش در دیگ های بزرگ تحت فشار بخار خشک می شوند در نتیجه رنگ زیبا و سبز و خواص بیشتری را در خود حفظ می نماید.

خرید چای لاهیجان

چای لاهیجان

این شهر مهم ترین نقطه برای تولید و پرورش چای در ایران با قدیمی ترین سابقه در این زمینه شناخته شده می باشد. چای سیاه و چای سبز دو چای با تولید حجم بالا در این شهر بوده و برداشت چای در این شهر در سه فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می شود. با توجه به سابقه بالایی تولید و وجود تولیدکنندگان حرفه ای در این شهر سالانه حجم بالای خرید چای لاهیجان را با توجه به کیفیت مورد تایید علاوه بر بخش بازار داخلی در صادرات نیز شاهد می باشیم.

بهترین چای سیاه و چای سبز لاهیجان چه نام دارند؟

در میان تنوعی از درجه های چای اما همواره خریداران چای به دنبال چای های خاصی می باشند. طبق آمار موجود در میان دو چای سیاه و سبز سه چای رکورد دار فروش می باشند که عبارتند از :

  • چای سبز و سیاه سرگل
  • چای سبز و سیاه ممتاز
  • چای سبز و سیاه قلم

چرا چای لاهیجان در میان انواع چای ایرانی به عنوان مرغوب ترین چای شناخته شده؟

  1. کیفیت بالا
  2. قدمت تولید چای در این منطقه
  3. قیمت های متفاوت و متنوع و مدنظر برای خرید
  4. رایحه و رنگ بی نظیر چای این خطه
  5. عدم استفاده از سموم شیمیایی
  6. خلوص بالای چای ها

قیمت فروش چای در بازار چای شمال چه تفاوتی با سایر بازار ها دارد؟

در این بازار ها به دلیل عرضه و فروش مستقیم چای ها قیمت ها کاملا ارزان ر و رقابتی تر نسبت به بازار در دسترس قرار داشته و در پرداخت بسیاری از هزینه ها بالطبع صرفه جویی خواهد شد.

خرید چای لاهیجان

مرکز خرید چای لاهیجان اصلی

با توجه به حساسیت محصولی چون چای و وجود احتمالات اختلاط در این چای و دست به دست شدن آن در بازار لذا امروزه شرایط و فرصت مناسبی برای خریداران عمده ای و جزیی چای فراهم آمده به طوری که می توان تنها با یک جستجو به مکان ها و مراکز تولید و فروش چای در شهر های با امکان تولید و پرورش چای دست پیدا نمود در اینصورت می توان کیفیت بالاتر و اعتماد بیشتری را از چای خریداری شده تجربه نمود. مرکز خرید چای لاهیجان اصلی ترین و بزرگ ترین مرکز معتبر پخش و توزیع چای در بازار بوده که همواره چای درجه یک و اصیل و سنتی را عرضه می نماید.

خرید بهترین چای سیاه و چای سبز لاهیجان در تهران

بازار تهران یکی از عمده مراکز مهم فروش و توزیع چای به دلیل مرکزیت و نزدیک تر بودن به تمامی شهر ها برگزیده می باشد. خود تهران نیز با داشتن جمعیت بالا همواره محل خوب و مناسبی برای عرضه چای و برآوده شدن تقاضای بازار آن می باشد. از آنجا که تهران فاصله مناسبی تا لاهیجان را دارا است لذا خرید چای لاهیجان از این شهر فرصت خوبی برای خریداران و فروشگاه های این شهر محسوب شده تا بهترین چای سیاه و چای سبز اعلا را به مشتریان عرضه و حاشیه سود خوبی را برای خود رقم بزنند.

خرید چای لاهیجان

فروش عمده چای لاهیجان در سراسر کشور

به جهت عرضه چای سالم و طبیعی در سراسر کشور و عدم نوشیدن چای های حاوی رنگ و اختلاط شده مرکز خرید چای لاهیجان در نظر دارد تا با فروش عمده چای به شکل دست اول و مناسب ترین قیمت های رقابتی شرایط عالی و بهینه ای را برای شما فراهم آورد. برای خرید تنوعی از انواع چای فله (چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای سرگل بهاره، چای باروتی و چای خاکه) و برند های معتبر چای لاهیجان از آغاز ۵۰ کیلو سفارش می توانید از طریق کارشناسان واحد فروش مجموعه و کمک مشاورین آن استفاده نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای لاهیجان

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک فله را می توان از سوی معتبرترین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام