بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / خرید اینترنتی چای سبز درجه یک

خرید اینترنتی چای سبز درجه یک

خرید اینترنتی چای سبز درجه یک در فروشگاه اینترنتی چای شمال با قیمت ارزان تر می باشد. به نظر شما قیمت چای سبز کیلویی فله در بازار چند است؟ فروش عمده بهترین انواع چای سبز اصل و اعلا را همراه با ما در سراسر ایران به آسانی انجام نمایید.

حتما همه شما برای یکبار هم که شده از چای سبز نوشیده اید اما آیا می دانید این چای چگونه تولید و تفاوتش با چای سیاه چیست؟ آیا می دانید که در شمال ایران مرغوب ترین چای سبز طبیعی و اصل تولید و جهت فروش به بازار عرضه می شود؟

خرید اینترنتی چای سبز

چای سبز درجه یک

این چای بسیار پرخاصیت و از برگ های سبز گیاه چای همانند چای سیاه و از طریق تولید متفاوت و حذف عملیات اکسایش بخار دادن مستقیم حاصل می شود. شیوه تولید آن در شمال ایران کاملا سنتی و با نام ارتدوکس شناخته شده می باشد. این چای رنگ اصلی خود را حفظ و در نتیجه دارای رنگ سبز و خاصیت بسیار است. امکان خرید اینترنتی چای سبز درجه یک شمال در کنار خرید سنتی فرصت خوبی را برای متقاضیان خرید این چای در بازار ایران فراهم نموده است.

فاکتور های مهم در کیفیت چای سبز

  1. نوع برگ انتخابی برگ ها
  2. برداشت صحیح برگ ها
  3. شرایط اقلیمی و جوی منطقه در زمان پرورش و برداشت
  4. فصل برداشت
  5. حمل سریع برگ ها به کارخانه
  6. شیوه تولید
  7. نوع چای حاصل آمده
  8. نحوه عرضه به بازار و عدم اختلاط چای

خرید اینترنتی چای سبز

فروشگاه اینترنتی چای سبز

فروشگا های عرضه چای در بازار ایران به وفور به چشم می خورند اما طی سال های اخیر فروشگاه های مجازی از طریق سایت ها فعالیت چشمگیری داشته و تامین و تولید کنندگان چای در شمال از این ریق عرضه مستقیم چای را فراهم نموده اند تا خریداران بتوانند بهترین کیفیت و قیمت های ارزان تری را نسبت به بازار تجربه نمایند. فروشگاه اینترنتی چای سبز از طریق فضای مجازی فرصت خرید اینترنتی چای سبز درجه یک را در تنوعی از انواع درجه بندی فراهم نموده لذا می توان مرغوب ترین ارقام چای ائم از :

  • چای سرگل
  • چای ممتاز
  • چای شکسته
  • چای قلم
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای ساچمه ای
  • چای صادراتی
  • چای کیسه ای
  • بهترین مارک و
  • انواع چای فله را در اختیار داشت.

خرید اینترنتی چای سبز

خرید اینترنتی چای سبز درجه یک

خریداران چای در بازار بسته به نوع درخواست به دنبال چای های متفاوت اما درجه یک در هر رده می باشند. خرید اینترنتی چای سبز فرصت خوبی را برای خرید علی الخصوص خرید عمده فراهم نموده و می توان قیمت های ارزان تر را به واسطه خرید مستقیم در اختیار داشت و تمامی قیمت ها ائم از چای سیاه و سبز به صوت یکسان و واحد به مشتریان ارائه خواهد گردید.

خرید اینترنتی چای سبز

قیمت چای سبز کیلویی شمال

قطعا قیمت چای در زمان خرید برای خریداران بسیار حائز اهمیت می باشد اما با واردات گسترده چای به بازار ایران لذا می توان به طور مشهود مساهده نمود که قیمت چای سبز کیلویی شمال ارزان تر از نمونه های وارداتی و کیفیت تضمینی و درجه یک می باشند. قیمت چای ها در برهه های از زمان های سال با تغییراتی مواجه خواهد بود که برای سهولت در این رابطه ارتباط مستقیم با کارشناسان مراکز تخصصی چای در شمال ایران می تواند کمک شایانی را در این زمینه علی الخصوص به خریداران عمده نماید و خرید اینترنتی چای سبز ارتباط تامین و مصرف کننده را به راحتی فراهم نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز ایرانی

قیمت خرید چای سبز سرگل بهاره

چای سبز سرگل بهاره امساله آماده فروش عمده و کیلویی در سراسر ایران می باشد. …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام