بازرگانی تیدا
خانه / چای ممتاز / بهترین قیمت خرید و فروش چای ممتاز لاهیجان

بهترین قیمت خرید و فروش چای ممتاز لاهیجان

چای ممتاز لاهیجان چای درجه یک و یک چای برتر ایرانی نام دارد. آیا به دنبال بهترین قیمت خرید و فروش چای ممتاز لاهیجان هستید؟ چگونه چای سیاه ممتاز توانست از بیشترین آمار فروش عمده چای ایران در بازار برخوردار شود؟

حتما همه ما واژه ممتاز وزرین را در چای ها شنیده ایم و به گوش آشناست این دو نام از تقاضای بالایی در بازار برخوردار هستند اما آیا این دو لقب را می شناسید؟

چای زرین به چای اولین برداشت از باغات در طول هر سال گفته می شود که دارای دانه های زر در داخلش می باشد. این چای تنها در بهار به دست آمده و نمونه آن در سایر رده های برداشت قابل مشاهده نیست. چای ممتاز قابلیت حاصل شدن در هر سه فصل بهار، تابستان و پاییز را دارد و به دلیل ظاهر بسیار زیبا و بازار پسند در رده دوم و تقاضای بسیاری مواجه است.

چای ممتاز لاهیجان

چای ممتاز لاهیجان

اگر قرار باشد از بهترین و مرغوب ترین چای کارخانجات چایسازی شمال در طول سه چین برداشت برگ سبز چای و تولید آن ها به چای خشک نام ببریم بتوان چای ممتاز را نام برد. پرتقاضا ترین نمونه این چای را می توان به چای تولید شده در لاهیجان و نوع سیاه آن نسبت داد. پیچش دانه های چای در این رده بیشترین و قابل رویت ترین بوده و توانسته بازار پرفروش ترین چای را به خود اختصاص دهد چرا که از بهترین برگ های چای در زمان برداشت حاصل می آید. رنگدهی و رایحه چای در این رده در حد متعادل و متناسبی قرار داشته و سبب شده تا با ذائقه همه مصرف کنندگان هماهنگی کاملی داشته باشد.

چای ممتاز

چای سیاه ممتاز ایرانی چه ملاک های مورد توجهی دارد؟

  • پرمصرف‌ترین چای
  • برگ‌های متوسط و پیچیده
  • طعم گس و دلنشین
  • عطر بسیار خوب و مورد پسند طبیعی
  • رنگ‌دهی در سطح عالی
  • فاقد هرگونه مواد افزدونی
  • زمام دمکشیدن ۱۰ الی ۱۵ دقیقه
  • بهترین زمان نگهداری و مصرف این چای ۱۸ الی ۲۴ ماه پس از تولید

چای ممتاز

قیمت چای ممتاز درجه یک لاهیجان

قیمت خرید چای تولید شده در داخل بسیار مناسب و ارزان تر و در نتجه گزینه مطلوب تری به جهت خرید و فر.ش آن در بازار محسوب می شوند چرا که کیفیتی نیز رقابتی و گاها فراتر از نمونه های وارداتی موجود در بازار را دارا هستند. قیمت چای ممتاز درجه یک لاهیجان بهاره در سال ۹۹ عمده رنج قیمت ۶۰ الی ۶۲ هزار تومان و قیمت جزیی هر کیلو از این چای ۷۵ هزار تومان در مجموعه بازرگانی چای تیدا به عنوان مرجع بزرگ پخش چای شمال در ایران در حال مبادله می باشد.

فروش عمده چای ممتاز ایرانی

خریداران عمده چای در بازار راه های مختلفی را به جهت خرید پیش رو دارند اما همواره خرید دست اول و ارزان می تواند بیشتر مدنظر قرار گیرد در مرکز چای شمال تلاش شده تا همواره چای ممتاز اعلا به عنوان چای برتر ایران به متقاضیان عرضه و از سطح کیفیت بالای آن ها در این بخش استفاده گردد. بنابراین موقعیت خوب و سودآوری برای خریداران فراهم و با توجه به خرید اینترنتی چای می توان تنوعی از انواع چای سنتی شکسته، چای قلم خوش رایحه، چای سرگل، چای باروتی و … را به شکل فله و بهترین مارک چای را با قیمت ارزان تر در دسترس داشت. خریداران چای ممتاز عبارتند از :

  • بنک داران
  • عمده فروشان
  • فروشگاه ها و مغازه ها
  • خریداران خانگی
  • تجار چای
  • شرکت های بسته بندی
  • ارگان ها و موسسات

چای ممتاز لاهیجان

خرید بهترین چای ممتاز لاهیجان

با توجه به آمار تقاضای خرید چای ایرانی می توان لیست درخواست چای ممتاز لاهیجان را در رده بالاتری نسبت به دیگر چای های ایرانی دید و این امر حکایت از مرغوبیت و کیفیت بالاتر و در نتیجه مورد پسند قرار داشتن این چای توسط خریداران عمده ای و کیلویی آن دارد. برای خرید بهترین چای ممتاز فله در بازار می توان سری به سایت ها و مراجع اصلی عرضه آن در شمال زد تا بتوان کیفیت های و درصد خلوص بالا و در نتیجه چای تضمنی و درجه یکی را خریداری نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای ممتاز

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان

فروش چای ممتاز ایرانی بهاره ۱۴۰۲ لاهیجان از کارخانه چایسازی برای متقاضیان عمده و کیلویی …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام