بازرگانی تیدا
خانه / چای لاهیجان / چای لاهیجان ۹۹ | بهترین قیمت و بالاترین کیفیت چای بهاره لاهیجان

چای لاهیجان ۹۹ | بهترین قیمت و بالاترین کیفیت چای بهاره لاهیجان

چای لاهیجان ۹۹ در انواع نمونه های سرگل، ممتاز، قلم و… در حال فروش می باشد. برای دریافت بهترین قیمت و بالاترین کیفیت چای بهاره لاهیجان در سراسر ایران می توانید از طریق فروشگاه چای شمال اقدام نمایید. با خرید اینترنتی چای انواع چای فله و بهترین مارک چای لاهیجان در اختیارتان قرار دارد.

ما ایرانی ها چای را یکی از نوشیدنی های آرامبخش و مقوی می شناسیم و مزه چای برایمان بسیار اهمیت دارد شاید از همین روست که به کیفیت و نوع آن اهمیت چندانی نمی دهیم. با توجه به انواع چای که امروزه در کشور ما با عناوین مختلف وارداتی عرضه می شود دیده می شود که، از خلوص پایین و شامل افزودنی ها، نگهدارنده ها و طعم دهنده های اضافی می باشند. از این رو تلاش شده تا در زمینه افزایش آگاهی مردم از چای مرغوب و همچنین عرضه ی مستقیم محصول از مرکز تولید به دست مشتری با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام گردد.

چای لاهیجان

چای لاهیجان

چای لاهیجان به سبب برخورداری از آب و هوای عالی و اقلیم مناسب دارای رایحه و خواص بی نظیری است و تمام چای های تولید شده در این شهر و سایر نقاط همجوارش چای طبیعی و از هیچ سم و کودی برای بالا بردن کیفیت آن استفاده نشده است. موقعیت برداشت برگ سبز چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز فراهم و ویژگی های متنوعی از رایحه و رنگدهی را می توان در این چای ها شاهد بود.

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای دستی سیاه
  • چای سفید از جمله تولیدات چای در لاهیجان می باشند.

محبوب ترین چای لاهیجان را می شناسید؟

چای بهاره یکی از انواع چای هاست که دارای عطر، رنگ و طعم بهتری می باشد. چون چای تابع محلی است که در آن رشد می نماید لذا هر چه این محیط از آب و هوای بهتری برخودار باشد چای هم خوش طعم تر و هم از خواص بهتری برخوردار می گردد. چای سرگل ممتاز بهاره لاهیجان معروف ‌ترین و محبوب ‌ترین نوع چای است که تلخی و گسی بیشتری دارد و رایحه آن در صدر و رتبه اول نسبت به سایر نمونه های برداشت شده قرار دارد و از جوان ترین برگچه های ابتدایی چای حاصل می گردد.

چای لاهیجان

چرا چای ارگانیک ایرانی لاهیجان را مصرف کنیم؟

  1. چای لاهیجان و دیگر شهر های همجوار آن ۱۰۰% طبیعی می باشند.
  2. فاقد رنگ مصنوعی هستند.
  3. رایحه غیر طبیعی در آن ها مشاهده نمی گردد.
  4. در دسترس قرار دارد.
  5. قیمت ارزان تر و کیفیت بالایی دارد.
  6. رایحه و طعمی متناسب با ذائقه ما ایرانی ها دارد.
  7. تولید داخل بوده و زحمات بسیاری جهت برداشت و تولیدش انجام گرفته
  8. به دلیل خالص بودن خواص بسیاری را در خود نهان دارد.

خواص چای لاهیجان

  • گرم و خشک و بدون زیان
  • دفع کننده سموم از راه افزایش ادرار
  • ضد ویروس
  • ضد التهاب
  • افزایش سطح هوشیاری
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ضد انعقاد کننده خون
  • کاهش فشار خون
  • مراقبت از کبد
  • پیشگیری از پیشرفت آلزایمر

چای لاهیجان

بهترین قیمت و بالاترین کیفیت چای بهاره لاهیجان

با توجه به حجم استقبال بالا جهت خرید عمده و جزیی چای لاهیجان لذا جهت دریافت بهترین قیمت و بالاترین کیفیت چای بهاره لاهیجان می توانید با توجه به فرصت فراهم شده مرغوب ترین چای اصیل و سنتی را سفارش و از کیفیت منحصر به فرد آن لذت و سودآوری خوبی را تجربه نمایید. فعالیت کارخانه های چایسازی متعدد در استان گیلان لذا شرایط عالی و خوبی را برای فعالین عرصه چای ایرانی فراهم نموده تا دسترس آسان و سهلی را نسبت به تهیه انواع چای بدون واسطه با قیمت ارزان تجربه نمایند.

فروش بهترین چای فله بهاره لاهیجان

برای فروش بهترین چای فله بهاره لاهیجان از طریق سایت ها و مراکز تولید این شهر فرصت خوبی فراهم گردیده تا بتوان چای درجه ۱، ارگانیک و خالصی را در دسترس داشت. تنوع موجود در چای ها ائم از چای سیاه و چای سبز فرصت خرید متنوع چای ائم از چای فله ای و برند را فراهم و می توان بهترین چای قلم خوش رایحه، چای ممتاز و چای دستی و چای سرگل زرین را با بالاترین کیفیت در هر گوشه از کشور به شکل تازه و تولید سال خریداری نمود.

چای لاهیجان

خرید و فروش عمده چای لاهیجان به سراسر ایران

چای در بازار به صورت عمده و جزیی عرضه می گردد و خریداران بر حسب تقاضا آن را خریداری می نمایند. برای تضمین کیفیت و عدم پیشگیری از خرید گرانقیمت چای فرصت خرید و فروش عمده چای لاهیجان به سراسر ایران فراهم و خریداران می توانند مرغوب ترین انواع چای اصل را از طریق مرکز پخش عمده چای شمال سفارش و امین نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای لاهیجان

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک

خرید انواع چای لاهیجان اصل و درجه یک فله را می توان از سوی معتبرترین …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام