بازرگانی تیدا
خانه / چای شکسته / چای شکسته مرغوب بهاره لاهیجان فروش به قیمت عمده

چای شکسته مرغوب بهاره لاهیجان فروش به قیمت عمده

چای شکسته مرغوب بهاره لاهیجان فروش به قیمت عمده در بازار چای شمال (سایت مرجع چای ایرانی) آغاز شد. خرید انواع چای سیاه و سبز خالص و درجه یک و مرغوب ترین چای فله کاملا تضمینی و زیر قیمت بازار در حال انجام می باشد. برای اطلاع از قیمت روز و عمده چای از چه راه هایی می توان اقدام کرد؟

از تقسیم بندی چای ها چه می دانید؟ آیا می دانستید که چای ها با توجه سایزی که در دانه بندی ها دارند و شکل و کیفیتشان دسته بندی می شوند؟ نقش برگ های چای برداشت شده و اینکه متعلق به برداشت چندم هستند می توانند در کیفیت واقعی چای ها تاثیر بسیاری داشته باشند.آیا می دانید که هر چه چای به دست آمده از برگ های بالایی گیاه و متعلق به فصل بهار باشند از مرغوب ترین نمونه ها نام دارند؟

چای شکسته

چای شکسته را می شناسید؟

چای شکسته در رده بندی چهارم جدول پس از چای سرگل و چای ممتاز و چای قلم قرار دارد و با توجه به نوع برگ های مصرفی دارای رنگ و طعم و مزه ای متعادل بوده و ارزش قیمتی متوسط و خوبی را داراست که سبب شده تا به یک چای ایده آل برای مصرف روزمره تبدیل شود. چای شکسته مرغوب بهاره بیشترین کیفیت را دارد و رایحه آن ۱۰ الی ۱۲% بیش از سایر برداشت های همانند خود می باشد.

چای مرغوب بهاره چه چایی است؟

این چای ارزشمند از برگ های جوان گیاه چای در بهار حاصل آمده و ارزش بالایی را در رده چای های قابل فروش در بازار چای دارا هستند. تلخی و گسی عالی و قابل درک در چای های بهاره به خوبی قابل مشاهده بوده و خاصیت بسیاری را دارا است. در نمونه های چای های ایرانی به دلیل دریافت خواص بالای چای هیچگونه دستکاری و فرآوری بر روی برگ های سبز چای در کارخانه انجام نشده تا چای طبیعی و ارگانیک را به بازار عرضه نمایند.

چای شکسته مرغوب بهاره

چرا چای لاهیجان؟

رویش و خاستگاه چای ایرانی متعلق به این شهر و قدمت کارخانه های چایسازی و تجربه بالا و وجود سندیکای چای در این شهر بر مقبولیت چای های این شهر افزوده لذا سطح توقع از چای این شهر بالا و برای خریداران عمده و تجار داخلی و خارجی که این چای را می شناسند کیفیت آن و خریدش بسیار حائر اهمیت می باشندو وجود مراکز متعدد چایسازی در لاهیجان سبب شده تا بهترین برند و مارک چای ایرانی و چای سنتی اصیل فله ای را در این شهر شاهد باشیم.

چای شکسته مرغوب بهاره چه رتبه بندی را داراست؟

  • چای شکسته ممتاز
  • چای شکسته ۱
  • چای شکسته ۲
  • چای شکسته ۳

خریداران چای شکسته مرغوب بهاره را چه کسانی شامل می شوند؟

  • خریداران عمده
  • بنک داران
  • نمایندگی ها
  • فروشگاه ها و مغازه ها
  • خریداران خانگی
  • شرکت های بسته بندی چای
  • تجار و بازرگانان جهت صادرات

چای شکسته مرغوب بهاره

فروش چای شکسته مرغوب بهاره لاهیجان به قیمت عمده

با هر برداشت چای در فصول بهار، تابستان و پاییز می توان سیل حجم تقاضای بالای چای لاهیجان را در خطه گیلان به خوبی شاهد بود. با توجه به بازار رقابتی چای در منطقه لذا می توان قیمت های متنوع با توجه به کیفیت های متفاوت را شاهد بود که سبب شده تا یک مکان خوب و مورد نظر را برای خریداران علی الخصوص خریداران عمده ای فراهم نماید. قیمت عمده چای در این شهر زیر قیمت و قابل رقابت بوده و سودآوری خوب و عالی را برای فعالین حوزه چای شمال به همراه دارد. هم اینک فروش عمده چای شکسته مرغوب بهاره لاهیجان به قیمت عمده را در مرکز پخش چای شمال مشاهده به طوری که قیمت این چای در بهار ۹۹ نوع چای شکسته ریز عمده ای ۴۶ هزار تومان و چای شکسته درشت هر کیلو ۴۸ هزار تومان در حال مبادله می باشد.

چای شکسته مرغوب بهاره

خرید اینترنتی چای شکسته مرغوب بهاره فله

این روز ها بازار سنتی شاید تاب و توان خرید و صرف هزینه های بالا را از خریداران ربوده باشد اما در نقطه مقابل خرید اینترنتی چای و آشنایی بیشتر با مراکز فروش و عرضه چای در شمال سبب شده تا انگیزه بهتری را جهت خرید و دسترسی در تمام نقاط به چای اصل و خالص ایرانی را شاهد باشیم، از این رو متقاضیان می توانند به صورت آنلاین و یا ارتباط با کارشناسان واحد فروش مراکز فعال چای در گیلان بهترین چای اعلای ایران و نمونه اعلای چای شکسته مرغوب بهاره را به شکل فله و عمده ای با قیمت ارزان و مناسب در تناژ و حجم مورد نظر تهیه و تامین نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای شکسته سیاه ایرانی

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال

چای شکسته سیاه ایرانی قیمت عمده در فروشگاه آنلاین چای شمال عرضه می شود. برای …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام