بازرگانی تیدا
خانه / چای سیاه / چای سیاه شمال طبیعی خرید به قیمت درب کارخانه

چای سیاه شمال طبیعی خرید به قیمت درب کارخانه

چای سیاه شمال طبیعی خرید به قیمت درب کارخانه با کیفیت و اصل را در بازار چای ایران تجربه نمایید. برای خرید بهترین چای ایرانی از لاهیجان و انواع چایی سنتی شمال در حجم جزیی حداقل ۲ و عمده از ۵۰ کیلو بازرگانی تیدا را به یاد بسپارید. فروش چای سیاه فله در بازار و صادرات چای از گزینه های در حال انجام در سایت مقابل می باشد.

چای سیاه از چای های تحت فرآیند اکسایش است که رایحه، طعم و مزه بی نظیری را بدان بخشیده و سبب شده تا در بازار محبوبیت و معروفیت جهانی یابد. امکان تولید چای سیاه در ایران در نواحی چایخیز شمالی وجود داشته و از آنجا که این چای ارزش قیمت مناسبی دارا است در دسترس تمام اقشار قرار دارد.

چای سیاه شمال

چای سیاه شمال

این چای از بهترین برگ های مرغوب گیاه چای طی فرآیند خالص از پلاس تا مالش و تخمیر و خشک شدن و سورتینگ نموده حاصل آمده و از قدیم تا امروز شیوه تولید آن سنتی یا ارتدوکس در کشور ما نامگذاری شده است. شما در هیچیک از مراحل پرورش و تولید این چای شاهد استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی در باغ ها و اسانس و رنگ در کارخانه نخواهید بود، لذا چای های فوق در بهترین مرحله از سلامت و خلوص قرار داشته و یکی از بهترین انواع چای طبیعی در دنیا نامگذاری گردیده اند.

چای سیاه شمال

انواع چایی سیاه شمال

  • چای سرگل زرین سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای قلم سنتی سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه

چای سیاه شمال

خواص چای سیاه طبیعی شمال

  • ضد التهاب
  • ضد ویروس
  • کالری پایین
  • نگه داشتن سطح کلسترول در حد مناسب
  • محافظت از قلب
  • ممانعت از لخته شدن خون و کاهش فشار خون
  • دفع سموم زائد و خطرناک بدن
  • مراقبت از پوست
  • افزایش قوای ایمنی بدن
  • پیشگیری از روند پیشرفت زوال مغز
  • افزایش سطح هوشیاری

اسم بهترین چای سیاه شمال را می دانید؟

شاید این یکی از مهم ترین پرسش های خریداران در زمان خرید چای باشد. تمامی انواع چای های شمال ایرانی سالم و فاقد اسانس و در نوع خود از بهترین چای ها می باشند اما برداشت چای در بهار و اولین برداشت که آن را در سایر برداشت ها نخواهیم داشت سبب شده تا واژه بهترین و مرغوب ترین چای ایرانی را شامل خود نماید و آن را با نام چای سرگل (سرچین یا زرین) می نامند که خوش رایحه ترین و خوش طعم ترین چای با خواص بالا به لحاظ کیفیت می باشد.

چای سیاه شمال مزه تلخ و گس دارد برای رفع آن چه کنم؟

این امر موضعی طبیعی می باشد چرا که چای سیاه چون به شکل ساده و طبیعی و بدون فرآوری خاصی به بازار عرضه می شود طبیعتا با توجه به ذات آن به شکل تلخ و گس می باشد. برای رفع این امر و افزودن خواص به این چای راه حل استفاده از مواد طبیعی همچون هل، دارچین، بهارنارنج، زنجبیل، لیمو عمانی و… بوده و توصیه می شود تا چای به صورت خالص و بدون شیرین کننده مصنوعی میل شود.

چای سیاه شمال

چای سیاه شمال طبیعی خرید به قیمت درب کارخانه

خریداران عمده چای در بازار همواره به دنبال چای خوب و درجه یک و تنوعی از انواع چای جهت رفع نیاز خریداران خویش می باشند. چای های شمال ایران از گزینه های عالی با فرصت استثنایی برای آن ها محسوب شده و با وجود فعالی مراکز فروش چای در فضای مجازی و سایتها اینگونه چای بهتر در معرض دید و معرفی قرار گرفته و به سرعت قابل پخش در بازار بدون محدودیت در حجم خرید می باشند. هم اینک چای سیاه شمال طبیعی خرید به قیمت درب کارخانه در بازرگانی تیدا در حال انجام بوده و می توان بدین طریق قیمت روز چای و پایین ترین نرخ بازار به دلیل عرضه مستقیم تجربه نمود.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان) بهاره ۹۹
چای سیاه سرگل شمال ۸۰۰۰۰
چای سیاه ممتاز شمال ۷۵۰۰۰
چای سیاه شکسته ریز شمال ۶۰۰۰۰
چای سیاه شکسته درشت شمال ۶۰۰۰۰
چای سیاه قلم لیزری شمال ۶۰۰۰۰
چای سیاه قلم لیزری شمال ۷۵۰۰۰

رایج ترین شیوه معاملات چای سیاه شمال در بازار ایران

بیشترین نحوه فروش چای در ایران فله ای در حال انجام بوده و از جمله شرکت ها و بخش صادرات چای مهم ترین قسمت درخواست کنندگان چای سیاه فله شمال می باشند، زیرا در این حالت قیمت خرید چای های فله در حجم بالا بسیار مقرون به صرفه و سودآور تر می باشد. لیست قیمت خرید چای سیاه شمال فله در صورت تقاضای عمده قطعا با توجه به حجم درخواست متفاوت از خرید های کیلویی و جزیی می باشد و در این باره می توان با مشاورین و کارشناسان هماهنگی های لازمه را انجام نمود.

چای سیاه شمال

فروش چای سیاه شمال بدون واسطه (دست اول)

برای خریداران چای خرید دست اول یا از دست بسیار حائز اهمیت است چرا که می تواند در کسب حاشیه سود و صرف هزینه بسیار مهم واقع شود. مرجع چای شمال در شهر لاهیجان شرایط عالی و فرصت خوبی را برای فروش چای سیاه شمال فراهم نموده و متقاضاین می توانند تا خرید بهترین انواع چای سیاه را در کنار چای سبز اصیل به صورت مستقیم انجام نموده و از قیمت خرید یکسان و واحدی در سطح کشور بهره مند گردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان

چای سیاه بهاره ممتاز ۱۰۰% ارگانیک قیمت و خرید از لاهیجان در اختیار متقاضیان قرار …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام