بازرگانی تیدا
خانه / چای سنتی / چای سنتی لاهیجان را چگونه به قیمت خوب بخریم؟

چای سنتی لاهیجان را چگونه به قیمت خوب بخریم؟

چای سنتی لاهیجان را چگونه به قیمت خوب بخریم؟ آیا تاکنون خرید عمده چای را از طریق سایت های اینترنتی انجام نموده اید؟ چگونه مراکز فروش چای سنتی لاهیجان، چای طبیعی و خالص را در بازار عرضه می نمایند؟

چای در تمام دنیا به دو شیوه تولید می شود و این شیوه سرنوشت نهایی چای را به لحاظ کیفیت و قیمت رقم می زند. عرضه کنندگان چای در ایران همواره در تلاشند تا با بهره وری از طبیعی ترین شکل ممکن بهترین چای طبیعی را بدون هیچ محرکی و با بالاترین کیفیت به بازار عرضه نمایند.

چای سنتی

چای سنتی لاهیجان را می شناسید؟

لاهیجان یکی از مراکز معتبر تولید و پرورش چای در ایران برشمرده می شود. چای های سنتی با طبیعی ترین شکل ممکن در این شهر و دیگر نقاط همجوار آن در استان گیلان تولید می گرددو این امر فرصت خوبی را برای خریداران چای اصیل و خالص فراهم نموده است. چای سیاه و چای سبز دو نمونه پرتولید و پرفروش در میان چای های داخلی بوده و فرصت استراحت در زمسان سبب شده تا در بهار چای اعلا و منحصر به فردی را شاهد باشیم. صادرات چای لاهیجان نیز بسیار مورد توجه تجار بوده و می تواند فرصت خوبی را به جهت ارزآوری بیشتر و جذب بازار گسترده تر فراهم نماید.

تولید چای سنتی چگونه است؟

تولید چای سنتی به شیوه ارتدوکس در ایران رایج بوده و در بسیای از کشور ها به شیوه سی تی سی چای ها تولید می شوند. چای سنتی لاهیجان دارای رایحه و رنگ بی نظیری بوده و مرحله اکسید یا تخمیر تاثیر اصلی را بر تولید و رنگپذیری چای ها دارا می باشد به طوری که با حذف این مرحله و خشک شدن سریع برگ های چای سبز حاصل می گردد.

فواید چای سنتی چیست؟

  • رفع عطش
  • رفع خواب آلودگی
  • مناسب برای لاغری
  • دفع کننده سموم
  • افزایش سطح هوشیاری
  • نگه داری کلسترول در سطح متعادل
  • تقویت سیستم ایمنی
  • پیشگیری از رشد سلول های سرطانی
  • عدم سوزش معده به دلیل خالص بودن
  • استحکام بخشیدن به استخوان ها

چای سنتی لاهیجان

انواع چای سنتی ایرانی

  • چای سیاه
  • چای سبز
  • چای دستی
  • چای سفید

چای سنتی

چای سنتی لاهیجان را چگونه به قیمت خوب بخریم؟

شاید این سوال در ذهن بسیاری از شما وجود داشته باشد اما امروزه راه های ساده و خوبی برای فرار از دغدغه و صرف زمان و هزینه ها وجود دارد چرا که مراکز اصلی فروش چای در لاهیجان از طریق فضای مجازی بسیتر خوبی را برای عرضه چای یافته اند و می توان چای سنتی لاهیجان را به قیمت خوب و ارزان و با دریافت حاشیه سود مناسب به راحتی در حجم مورد نظر تهیه و تامین نمود. مجموعه چای شمال (بازرگانی تیدا) با سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش و صادرات چای لاهیجان توانسته همواره همراه همیشگی متقاضیان بوده و فرصت عالی را برای خریداران انواع چای اصل و فله فراهم نماید.

فروش عمده چای سنتی لاهیجان

در تمام فصول سال می توان شاهد تقاضای بالای خرید چای در سطح کشور بوده و هر چه شرایط خرید ساده تری برای خریداران فراهم شود یقینا سود دوطرفه ای شامل حال خریدار و تامین کننده خواهد شد. فروشندگان چای سنتی لاهیجان در سطح بازار چای کشور جهت خرید و ثبت سفارشات عمده چای ائم از چای سیاه و چای سبز درجه یک می توانند از همین حالا اقدام به ثبت سفارش نمایند.

چای سنتی لاهیجان

نمایندگی چای سنتی لاهیجان در سراسر ایران

امکان خرید چای در عجم عمده و کیلویی از جمله شرایط خوب و فراهم شده از طریق سایت مقابل بوده و متقاضیان و فروشندگان چای می توانند از طریق نمایندگی مجازی و اینترنتی چای خرید مستقیم و مدنظر را انجام نمایند. انواع چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و بسته بندی با قیمت های ارزان تر از بازار را می توان به صورت دست اول از طریق این مجموعه و ارسال از لاهیجان دریافت نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید انواع چای

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال

خرید انواع چای در فروشگاه چای شمال با قیمت عالی و رقابتی در حال انجام …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام