بازرگانی تیدا
خانه / چای سبز / چای سبز شکسته ممتاز به قیمت خرید عمده ای

چای سبز شکسته ممتاز به قیمت خرید عمده ای

چای سبز شکسته ممتاز به قیمت خرید عمده ای در مرکز فروش چای شمال (تیدا) آغاز شد. خرید اینترنتی بهترین انواع چای درجه یک را می توان هم اینک در سراسر بازار چای ایران تجربه نمود. پخش عمده چای سبز شکسته و سایر چای های طبیعی و سنتی و ۱۰۰% ارگانیک طی سال ها تجربه در این مرکز در حال انجام می باشد.

معاملات خرید و فروش چای در بازار یکی از رکورد داران بوده و روزانه شامل تراکنشات بالایی می باشد. بیشترین میزان خرید چای در بازار ایران منحصر به چای سیاه و چای سبز بوده و ا توجه به تولید در داخل لذا می توان کیفیت مورد تایید و قیمت های ارزان تری از آن را انتظار داشت. برای خرید چای در بازار و دسترسی تمام قشر ها شاهد دسته بندی و ارزشگذاری قیمتی بر أساس کیفیت می باشیم و تمامی چای ها با اسمی خاص و رنج قیمت معین در حال عرضه می باشند.

چای سبز شکسته

چای سبز شکسته چیست؟

این چای به لحاظ سایز بین دو رده چای ممتاز و چای قلم قرار دارد و از جمله چای های متوسط با رنج قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه شده شناخته شده می باشد. به لحاظ شکل نمی توان شکل خاصی را به آن نسبت داد و معمولا گرد و تخت و مسطح با وزن سبک هستند. این چای دسته بندی متعددی داشته و می توان آن را در چند دسته :

  • چای سبز شکسته ممتاز
  • چای شکسته سبز درجه ۱
  • چای شکسته سبز درجه ۲
  • چای شکسته سبز درجه ۳ مشاهده نمود.

چای سبز شکسته

ویژگی های مهم چای شکسته ایرانی

  1. قیمت مناسب (چای اقتصادی)
  2. سطح مناسب رنگدهی
  3. رایحه ۱۰۰% طبیعی
  4. جنبه ارزآوری و صادراتی بودن این چای
  5. فاقد افزودنی
  6. مناسب جهت مصرف روزانه
  7. مناسب جهت بسته بندی و صنایع تولید دمنوش

چای سبز شکسته

قیمت چای سبز شکسته ممتاز

چای سبز شکسته ممتاز یکی از درجات بالای این چای با داشتن دانه های پیچش دار است که هر چه این درصد در چای بیشتر باشد ارزش قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. (اصطلاحا هر چه چای وزین تر مرغوب تر). قیمت چای سبز شکسته ممتاز بالاتر از سایر رده های این دسته بوده و در بهار ۹۹ قیمت چای سبز شکسته ممتاز عمده هر کیلو ۶۰۰۰۰ الی ۶۲۰۰۰ تومان، شکسته ریز ۴۶۰۰۰ و شکسته درشت ۴۸۰۰۰ تومان عمده ای بوده است.

چای سبز شکسته

خرید عمده ای چای سبز شکسته

خریداران عمده ای چای در بازار و فروشگاه ها و… همیشه در زمان خرید به دنبال خرید تنوعی از چای ها و برآورده نمودن سطح تقاضای خریداران خود می باشند، از این رو در مرکز چای شمال با عرضه بهترین چای گیلان لاهیجان ارزان ترین قیمت با کیفیت مورد تایید و حاشیه سود مناسب ارائه و در هر زمان می توان با ثبت سفارشات در هر حجمی از حداقل ۵۰ کیلو الی در تناژ های بالا را با هماهنگی کارشناسان واحد فروش در محل مورد توافق دریافت نمود.

خرید اینترنتی چای سبز شکسته

امروزه فروشگاه ها اینترنتی چای و سایت ها در ترویج خرید چای ایرانی نقش مهمی را دارند چرا که می توانند در عرضه مستقیم و بدون واسطه داشته و در نتیجه خریداران چای را با قیمت واقعی، رقابتی و ارزان تر و سطح کیفی بالاتر در اختیار خواهند داشت. با خرید اینترنتی چای می توان تنوعی از انواع چای سبز شکسته، چای سبز ممتاز، چای سبز قلم، چای زرین سبز، چای سبز باروتی و خاکه و مرغوب ترین چای سنتی سیاه ارگانیک را هم به شکل کیلویی و در حجم بالا خرید نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

چای سبز گیلان

قیمت چای سبز گیلان درجه یک بهاره ۱۴۰۲

چای سبز گیلان (لاهیجان) بهترین نمونه چای ارگانیک خالص می باشد. قیمت چای سبز گیلان …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام