بازرگانی تیدا
خانه / چای دستی / چای دستی ۱۴۰۰ را از کدام مرکز به بهترین قیمت بخریم؟

چای دستی ۱۴۰۰ را از کدام مرکز به بهترین قیمت بخریم؟

چای دستی ۱۴۰۰ را از کدام مرکز به بهترین قیمت بخریم؟ برای ثبت سفارش و خرید چای دست ساز محلی لاهیجان می توانید با ما در ارتباط باشیم. قیمت چای دستچین شمال را در کنار چای سرگل بهاره و سایر انواع چای به صورت ارزان تر و کیفیت تضمینی دریافت نمایید.

چای دستی

چای دستی را می شناسید؟

در فرآیند تولید این چای زحمات بسیاری کشیده شده و چایکاران با وسواس و حساسیت خاصی برگ های سبز چای را دستچین و برداشت و در منزل و یا کارگاه های کوچک اقدام به تولید آن از طریق مالش با دست و خشک نمودن با اجاق های مخصوص و قدیمی می کنند. این چای ظاهر درشت و مشابه چای قلم داشته و چنانچه به درستی دم کشیده شود کیفیتی فراتر از نمونه های چای کارخانه ای خواهد داشت.

  • ظاهر درشت
  • قیمت بالاتر از چای های کارخانه ای
  • رنگدهی عالی رایحه بسیار مطبوع و بیشتر از چای های کارخانه ای
  • کیفیت و طعمی متمایز با دیگر چای ها
  • دیردم ترین چای ایرانی
  • رایحه عالی
  • طعمی متفاوت از دیگر چای ها

چای دستی 1400

چای دستی ۱۴۰۰ را از کدام مرکز به بهترین قیمت بخریم؟

همان طور که می دانید چای دستی از جمله چای هایی است که با توجه به حجم کم تولیدش نمی توان آن را در حجم بالا و در بازار به شکل راحتی آن را در اختیار داشت و تنها سفارشی و از طریق چایکاران حرفه ای و باتجربه تولیدش امکان پذیر می باشد. با توجه به فعالیت مستمر و سابقه طولانی مجموعه چای تیدا در شهر لاهیجان و ارتباط نزدیک آن با چایکاران لذا فرصت خوبی برای ثبت سفارشات چای دستی ۱۴۰۰ به بهترین کیفیت و قیمت فراهم و می توان با خیالی آسوده در هر نقطه از کشور این چای ارگانیک و کاملا سنتی ایرانی را در اختیار و از طعم بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

چای دستی 1400

خرید چای دستی نوبرانه ۱۴۰۰

چای دستی دارای مشتریان خاصی در بازار است که طعم آن را چشیده و از کیفیت مطلوب و سلامت آن اطمینان کامل دارند. لذا چنانچه متقاضی خرید چای دستی ۱۴۰۰ نوبرانه و تولید تازه هستید می توانید مستقیم آن را خریداری کنید. در کنار سفارش خرید این چای، این فرصت را خواهید داشت تا مرغوب ترین انواع چای ممتاز، چای سرگل سرچین بهاره، چای قلم مرغوب و بازار پسند و سایر نمونه های چای خالص و ناب شمال ایران را در حجم جزیی تا عمده سفارش نمایید. امکان خرید چای دستی به صورت محدود و جزیی امکان پذیر بوده و می توانید در زمان خرید عمده چای های خود از این چای نیز برای مشتریان خاص خود سفارش نمایید.

فروش چای دستی ۱۴۰۰ لاهیجان در سراسر ایران

بسیاری از مصرف کنندگان چای در سراسر ایران با چای دستی آشنایی ندارند چرا که این چای در بازار نایاب و تنها امکان ثبت سفارش آن وجود دارد. حتما در زمان خرید همواره با مراکز اصلی فروش چای در گیلان اقدام به خرید این چای نموده و حواستان باشد که در بازار چای، چای قلم را جایگزین این چای معرفی ننمایند. مراکز فروش چای گیلان در لاهیجان با توجه به همکاری با چایکاران منطقه لذا با این افراد آشنا و در نتیجه فصت خوبی را برای خرید چای دستی ۱۴۰۰ ایجاد تا با حمایت از این افراد قدردان زحمات فراوانشان و صنعت چای ایرانی باشیم.

چای دستی

عرضه معتبرترین چای دستی ارگانیک از لاهیجان

کارخانه های چایسازی نقش مهمی را در تولید چای خالص و طبیعی دارا هستند و همواره در تلاشند تا کیفیت مطلوب و مورد تاییدی را برای خریداران چای فراهم نمایند. در کنار کارخانه ها تعداد اندک شماری از چایکاران با تجربه و قدیمی به کار تولید چای در منزل مشغول می باشند که این چای با عنوان چای دستی در میان خریداران چای ارگانیک طرفداران بسیاری دارد. این چای کاملا ارگانیک و سالم و خواص بسیاری را دارا است. مردم گیلان این چای را بسیار مقوی و ایمن کننده بدن در مقابل بیماری ها و امراض می دانند. عرضه معتبرترین چای دستی ارگانیک لاهیجان به شکل ویژه و سفارشی از طریق بازار چای شمال در لاهیجان انجام و استقبال خوب و بالایی را از خرید این چای و کیفیت عالی آن در میان خریداران داشته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش چای دستی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی

فروش چای دستی طبیعی ایرانی در بسته های سنتی ۱ کیلوگرمی از سوی مراکز معتبر …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام